دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

به گزارش انارما، صبح روز چهارشنبه 26 شهریورماه دکتر رستمی معاون  وزیر علوم و نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جنوب شرق کشور به شهرستان انار عزیمت نمود.در ابتدا مهندس خادمی فرماندار انار به اتفاق مسئولین دانشگاه ها ،خیر گرانقدر آقای امین و تنی چند از مسئولین شهرستان در ورودی شهر از ایشان […]

IMG_4112

به گزارش انارما، صبح روز چهارشنبه 26 شهریورماه دکتر رستمی معاون  وزیر علوم و نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جنوب شرق کشور به شهرستان انار عزیمت نمود.در ابتدا مهندس خادمی فرماندار انار به اتفاق مسئولین دانشگاه ها ،خیر گرانقدر آقای امین و تنی چند از مسئولین شهرستان در ورودی شهر از ایشان استقبال نموده و ایشان و هیئت همراه را جهت بازدید از مدرسه سماء/واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور همراهی کردند.

در ادامه جلسه ای باحضور دکتر رستمی معاون وزیر ،فرماندار انار، علی اکبر امین و مسئولین حاضر در این مراسم در محل دانشگاه آزاد اسلامی انار برگزار گردید.

دکتر پورنامدار در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم گزارشی از وضعیت دانشگاه/واحدهای زیرمجموعه/رشته های تحصیلی و طرح های پژوهشی انجام شده ارائه نمود.

پس از آن مهندس خادمی فرماندار انار ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان حاضر علی الخصوص دکتر رستمی اظهار داشت:انشاء الله حضور دکتر رستمی که اینجانب از مدتها قبل ایشان را می شناسم برای شهرستان انار مایه خیر و برکت باشد و عنایات ایشان برای مردم نجیب شهرستان انار هم به یادگار خواهد ماند.

 خادمی سپس از خیر گرانقدر شهرستان انارآقای علی اکبر امین (بانی دانشگاه آزاد اسلامی انار) تشکر و قدردانی نموده و افزود انجام امور خیر باقیات و صالحاتی است که هم در دنیا و  هم در آخرت ماندگار است و موجب آرامش روحی برای آن فرد خیر میگردد.

وی همچنین در خصوص دانشگاه اظهار داشت دانشگاه ها محیط روشنفکری هستند و دریچه ای هستند جهت تبادل علم در جهان که با ایجاد ساختارهای پویا و اصلاح گر و با داشتن محیط اسلامی و ارزشی زمینه ساز تربیت دانشجویان یعنی زمینه سازان فردای جامعه می باشند.

فرماندار تصریح کرد سرنوشت جوامع به دانشگاه،اساتید و دانشجویان بستگی دارد و اگر بتوانیم دانشگاهی ایده آل داشته باشیم قطعا آینده روشن تری در پیش داریم. وی به فعالیتهای مطلوب صورت گرفته در دانشگاه آزاد اسلامی اشاره نمود و از ریاست دانشگاه انار تشکر نمود.

فرماندار در پایان مشکلات و خواسته های شهرستان را در حوزه فعالیت وزارت علوم بیان نمود و خواستار آنها شد.مهندس خادمی گفت باتوجه به اینکه شهرستان انار جدید التاسیس است و با وجود قابلیتها و توانایی های موجود در شهرستان خواستار رشته های علوم پزشکی هستیم تا با این وجود بتوانیم باکسب مجوز های لازم با تربیت نیروهای متخصص و کارآمد پشتیبان بیمارستان و مرکز بهداشت و درمان انار باشیم. ضمنا اصلاح ورودی دانشگاه /ساماندهی نیروهای انسانی دانشگاه/گسترش مدرسه سماء و اضافه شدن رشته دکترای برق به دانشگاه آزاد اسلامی از خواسته های فرماندار بود که در این مراسم مطرح شد.

سپس دکتر رستمی معاون محترم وزیر علوم ضمن تشکر از مهندس خادمی اظهار داشت : باتوجه به شناختی که اینجانب از مهندس خادمی در طول ادوار گذشته دارم اطمینان دارم ایشان منشا خدمات خوبی برای شهرستان انار خواهند بود. وی در خصوص خواسته های فرماندار نیز راهکارهایی ارائه نموده و قول پیگیری دادند.

رستمی در پایان  از خیر گرانقدر آقای امین قدردانی نمود و از ایشان به جهت اهمیت دادن به زادگاه خویش و امورات خیری که در شهرستان انار انجام داده اند تشکر کرد.

IMG_4100

 

IMG_4122

IMG_4128

IMG_4143

IMG_4147

 

IMG_4149

IMG_4152

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی