دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

نماینده مردم شهرستانهای رفسنجان و انار در تعطیلات مجلس چه می کرد گزارش انارما از سه هفته تعطیلی مجلس و نماینده شهرستان رفسنجان و انار در این ایام؛ به همین منظور با دکتر حسین آذین گفتگویی داشتیم که در ادامه می خوانید :   ۱-شما در طول سه هفته تعطیلی مجلس چه کار کردید؟ کجا […]

azin1

نماینده مردم شهرستانهای رفسنجان و انار در تعطیلات مجلس چه می کرد

گزارش انارما از سه هفته تعطیلی مجلس و نماینده شهرستان رفسنجان و انار در این ایام؛ به همین منظور با دکتر حسین آذین گفتگویی داشتیم که در ادامه می خوانید :

 

۱-شما در طول سه هفته تعطیلی مجلس چه کار کردید؟ کجا رفتید؟

یک سفر چهار روزه به مشهد داشتم ، با خانواده رفتیم به زیارت آقا علی ابن موسی الرضا، بالاخره بخشی از تعطیلی خانواده است. در جلسات مجمع نمایندگان، در جلساتی که در استان بوده پیگیر مسائل شهرستان و پیگیر امورات حوزه انتخابیه بودم.

جلساتی در خود شهرستان با حضور استاندار داشتیم. در کرمان هم جلسه ای با وزیر نیرو با موضوع مسائل بحران آب داشتیم.

 

۲-با توجه به یک هفته تعطیلی مجلس برای سرکشی به حوزه انتخابیه و ۲ هفته تعطیلات مجلس، بهترین شیوه استفاده از این تعطیلات مجلس چیست؟

بخشی از این تعطیلی مجلس برای آمدن به حوزه انتخابیه است و بخشی از آن برای پیگیری بعضی از کارها و جلسات در خود تهران و وزارت خانه ها است . هر کسی یک برنامه ریزی دارد. در برنامه ریزی یک بخش آن دیدارهای مردمی است ، یک بخش آن جلسه با روئسات ادارات برای این که کارها خوب پیش برود. یک بخش آن پیگیری کارها با ادارات کل در خود استان است . بله یک بخش هم حوزه های انتخابیه است . در برنامه ریزی ما هم سرکسشی از حوزه انتخابیه انار و حوزه انتخابیه رفسنجان بود.
۳– شما در تعطیلات به شهرستان انار هم آمده اید و از مشکلات انار با خبر شده اید؟

بله شهرستان انار آمده ام و پیگیر مشکلات هستم

 

۴-برخی معتقدند تعیطلات مجلس زیاد است چون هر سه هفته کاری یک هفته مجلس تعطیل می شود و نمایندگان می روند حوزه انتخابیه و در ایام تابستان هم یک ماه تعطیل هستید، به نظر شما این تعطیلات زیاد نیست؟

نمایندگان در واقع اسمش تعطیل هستند در حالی که نماینده کارش تعطیل نیست. هر کارمند یک ماه تعطیلات در سال دارد. آیا نماینده مجلس فرق می کند با آدم های دیگر. عرض کردم این یک ماه هیچ کس استفاده از تعطیلاتش نمی کند. نمایندگان زمان بیشتری از آنچه که مردم تصور می کنند، دارند کار می کنند.

 

۵ برخی از نمایندگان در ایام تعیطلات مجلس به خارج از کشور رفته اما برخی به حوزه های انتخابیه رفتند و به مشکلات مردم رسیدگی کردند، شما کجا رفتید و نظر تون در این زمینه؟

فقط یک سفر چهار روزه رفتم مشهد. شاید نماینده چند روز رفته باشند کربلا یا یک هفته مکه.

 

 

به گزارش انارما، مجلس هر سال در ایام تابستان به مدت یک ماه تعطیل است که این تعطیلات در ۲ مرحله ۱۵ روزه صورت می گیرد.

در همین راستا و در مرحله اول تعطیلات تابستانی، مجلس از روز چهارشنبه اول مرداد تا روز یکشنبه ۱۹ مرداد تعطیل بود و نمایندگان به تعطیلات رفتند.

مرحله دوم تعطیلات تابستانی مجلس به همراه یک هفته تعطیلی برای سرکشی حوزه های انتخابیه، از روز چهارشنبه پنجم شهریورآغاز و تا روز شنبه ۲۹ شهریور ادامه خواهد داشت.

 

دیدگاه کاربران

علیرض جمعه 19 سپتامبر 2014 - 2:47 ب.ظ

آقای آذین شما اگه نماینده ی کارکن و زحمت کشی هستی,اینقدر این جوونای بدبخت اناری و رفسنجانی داد زدن آقا از دولت بخواه قبول شدگان استخدام استانداریها رو تعیین تکلیف کند کاری می کردید.کم بودن کسانی که حضوری با نامه تلفنی و به هر صورتی از شما خواستن حقشون رو مطالبه کنید ولی هیچ قدم مثبتی از سوی شما ندیدن؟؟؟
آقای آذین یه ذره از نمایندگان خوزستان,ایلام,کرمانشاه,لرستان و خیلی شهرهای دیگه یاد بگیرین که دارن واسه احقاق حق این جوونا که مثل فرزندای خودشون محسوبشون می کنن به آب و آتیش می زنن.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی