دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

به گزارش انارما، در هفته دفاع مقدس و همزمان با شب شهادت حضرت امام جواد الائمه (ع)  همایش گرامیداشت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان انار در تالار ملائکه به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان انار برگزار گردید. در ابتدای این مراسم مهندس خادمی فرماندار شهرستان انار ضمن بیان دیدگاه های ارزشمند بنیانگذار کبیر […]

به گزارش انارما، در هفته دفاع مقدس و همزمان با شب شهادت حضرت امام جواد الائمه (ع)  همایش گرامیداشت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان انار در تالار ملائکه به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان انار برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم مهندس خادمی فرماندار شهرستان انار ضمن بیان دیدگاه های ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب و رهبری در خصوص دفاع مقدس  گفت:جنگ  ناعادلانه و ناجوانمردانه ای که عراق بر ایران تحمیل کرد براستی روبه رویی دنیای کفر در برابر اسلام بود که به یاری خداوند ملت ایران به پشتوانه مردم و رهبری حضرت امام بر دشمن چیره شد.

خادمی در پایان صحبت هایش خاطر نشان کرد:از اینکه خداوند منان توفیق خدمت گزاری به شما ملت ولایی شهرستان انار را نصیب من کرده بسیار خوشحالم و از شما رزمندگان و بسیجیان میخواهم که بنده حقیر را در این مسیر دشوار همراهی کنید تا شهرستان انار به جایگاه واقعی خود برسد.

در ادامه سرهنگ اسماعیل زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان انار ضمن خیر مقدم به همه رزمندگان و بسیجیان حاضر در همایش با تمجید از فرماندار شهرستان انار گفت:از اینکه یک برادر ارزشی همچون مهندس خادمی  سکان فرمانداری انار را در دست گرفته خوشحالیم و آرزوی توفیق و سربلندی برای وی داریم.

اسماعیل زاده در ادامه با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن  گفتت:در زمان دفاع مقدس گفته میشد بوی باروت و صدای  شلیک خمپاره می آید اما امروزه خطرات فرهنگی احساس میشود و بجای بوی باروت بوی زرق و برق و ادکلن می آید.

وی ضمن اشاره به نقش مهم رزمندگان و بسیجیان هشت سال دفاع مقدس در امر به معروف و نهی از منکر گفت:شما بسیجیان مخلص موظفید که با توجه به شرایط فعلی جامعه هرجا که نیاز بود واجب امر به معروف و نهی از منکر را انجام دهید ،چرا که اگر انجام ندهید در آخرت مسئولید و دلیلش هم آن است که که ما خود را وارث خون شهدا میدانیم و باید به شایستگی از این امانت حفاظت کنیم.

 در ادامه این مراسم جواد نادری مداحی و تعدادی از رزمندگان دفاع مقدس خاطراتی را از دوران هشت سال دفاع مقدس بیان کردند.

در پایان جچت الاسلام منتظری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به کار بزرگ شهیدان در دوران دفاع مقدس گفت:ما همیشه باید یاد شهدا زنده نگه داریم چرا که ما این آسایش خود را مدیون شهدا هستیم.

 

برای مشاده تصاویر روی اندازه اصلی، روی عکس کلیک کنید:

 

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی