دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

انارما:در خطبه های این هفته نماز جمعه  شهر انار حجت الاسلام حسینی نوه امام جمعه موقت  با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:براستی شهیدان انسان های خاصی بودند که از بستر دفاع مقدس به معراج رفتند. وی با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: میدان جنگ و نبرد  میدان سختی است و مشقت های فراوانی دارد […]

حسینی-نوه-150x150

انارما:در خطبه های این هفته نماز جمعه  شهر انار حجت الاسلام حسینی نوه امام جمعه موقت  با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:براستی شهیدان انسان های خاصی بودند که از بستر دفاع مقدس به معراج رفتند.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: میدان جنگ و نبرد  میدان سختی است و مشقت های فراوانی دارد اما به قطع و یقین خداوند پاداش های عظیمی را برای شهیدان و جانبازات دفاع مقدس مهیا کرده است .

حجت الاسلام حسینی نوه در ادامه با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به نیویورک و دیدار با نخست وزیر انگلیس گفت:همگان دیدند که نخست وزیر انگلیس به فاصله چند ساعت از دیدارش با رئیس جمهور ایران چگونه گستاخانه ملت ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد، در حالیکه اینها باید بدانند که مردم جهان بسیار باهوش تر از آن هستند که تشخیص دهند چه دولت و کشوری از تروریسم حمایت میکند.

وی افزود:حداقل اینها حرمت نگه میداشتند و بعد از ملاقات و برگشت به کشورشان اینچنین ادبیاتی را بکار میبردند نه اینکه به فاصله چند ساعت اینچنین هتاکی کنند.

امام جمعه موقت انار خاطر نشان کرد: دشمنان دیگر متوجه تحول عظیمی که ضعف های آنان را نمایان ساخته شده اند. آنان از تروریسم حمایت کردند و اکنون زیان آن را میبینند و تنها عامل این تحول عظیم که منجر به رسوایی اینان شد ملت عظیم ایران بسیج،سپاه و ارتش و سایر مردم انقلابی همیشه در صحنه ایران  بود.

حسینی نوه در ادامه به طرح سرشماری کشاورزی در شهرستان انار اشاره کرد و گفت: از همه کشاورزان تقاضا دارم که از 5مهرماه که طرح سرشماری کشاورزی در انار آغاز میشود نهایت همکاری را با مامورین طرح داشته باشند چرا که لازمه ی پیشرفت در هر زمینه ای داشتن اطلاعات و آمار دقیق است لذا از کشاورزان میخواهم که در دادن اطلاعات دقیق از میزان محصول و سایر اطلاعات مربوط به کشاورزی همکاری کنند چرا که مطمئنا هرآنچه آمار دقیق تری کشاورزان در اختیار مامورین سرشماری قرار دهند در برنامه ریزی های آینده موفقیت های بیشتری بدست خواهد آمد.

امام جمعه موقت انار در پایان به کمک های مردمی به عتبات عالیات اشاره کرد و تصریح کرد:خوشبختانه مردم استان کرمان تاکنون کمک های فراوان و شایانی را در راه ساخت گنبد حرم امام حسین(ع) فرستاده اند که در این میان مردم شهرستان انار افتخار خرید 60خشت طلا از گنبد را دارند و لذا امیدواریم همشهریان عزیز به همین روال کمک کنند .

وی افزود: هر خشت طلا هزینه ای حدود دومیلیون و صد و پنجاه هزارتومان هست که تاکنون 60خشت توسط مردم خریداری شده که از این تعدادهم از خواهران و هم از برادران هستند.

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

م - ا یکشنبه 28 سپتامبر 2014 - 7:36 ق.ظ

خدا آشیخ محمد را حفظ کند ، بسیار مرد شریف و متدینی است ، جز حرف حق نمی زند

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی