جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

به گزارش انارما، پروژه زیر گذر گلشن صبح امروز یکشنبه 6مهر با حضور فرماندار، سروان ملاحسینی و رئیس اداره راه و شهرسازی در محل ورودی روستای گلشن با شکاف جاده اصلی رسما آغاز شد. فرماندار در خصوص جزئیات این طرح گفت:پروژه زیر گذر گلشن با براورد بودجه ای 515میلیون تومان از منابع دولتی  آغاز میشود […]

به گزارش انارما، پروژه زیر گذر گلشن صبح امروز یکشنبه 6مهر با حضور فرماندار، سروان ملاحسینی و رئیس اداره راه و شهرسازی در محل ورودی روستای گلشن با شکاف جاده اصلی رسما آغاز شد.

فرماندار در خصوص جزئیات این طرح گفت:پروژه زیر گذر گلشن با براورد بودجه ای 515میلیون تومان از منابع دولتی  آغاز میشود که از این مبلغ تصویب شده تا کنون 150 میلیون تخصیص یافته که پیمانکار با همین بودجه تخصیص یافته کار خود را آغاز کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد  که باقیمانده بودجه به حول و قوه الهی و پیگیری های که در آینده انجام میشود  بتوانیم جذب نماییم تا این طرح به سرعت اجرا شود .

فرماندار در پایان از اداره راه و شهرسازی ،فرمانده پلیس راه،شورای اسلامی گلشن و مردم شریف روستای گلشن و همچنین پیمانکار طرح و سایر مسئولین مرتبط تشکر کرد.

 

IMG_4544

IMG_4536

IMG_4547

IMG_4559

  بهسازی معابر روستاهای گلستان وصفائیه انار :

فرماندار انار در ادامه پیگیری توسعه عمرانی روستاها و نظارت بر کار دهیاران شهرستان باحضور در روستاهای گلشن،گلستان و صفائیه از روند عملیات اجرایی بهسازی معابر این روستاها بازدید نمود.

عملیات آسفالت میدان روستای گلستان و جدول گذاری این میدان با اعتباری بالغ بر300 میلیون ریال آغاز گردید همچنین در روستای صفائیه عملیات تعریض و شن ریزی خیابان اصلی این روستا و جدول گذاری این خیابان بااعتباری بالغ بر 250 میلیون ریال در حال انجام است.

ضمنا فرماندار اظهار نمود طرح احداث میدان گلستان آماده و بزودی اجرا خواهد شد.

IMG_4567

IMG_4570

IMG_4572

مشخص نمودن مکان برای مستقر کردن پلیس راه در جاده امینشهر- انار:

مقرر شده در جاده امینشهر به طرف انار  با احداث یک کانکس  واحد پلیس راه جهت کاهش حوادث جاده ای در این مسیر مستقر شود:

IMG_4575

 

بازدید از عملیات آسفالت روستای احمدآباد   و طرح سرشماری کشاورزی در این روستا:

 

IMG_4580

IMG_4579

شرکت در همایش بحران آب:

IMG_4585

بازدید از عملیات ساماندهی ورودی شهر انار:

فرماندار انار از عملیات ساماندهی ورودی شهر انار بازدید کرد .مقرر شده با ساماندهی وضع موجود فضای سبز در میانه ی دوجاده احداث شود.

IMG_4595

IMG_4604

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی