پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت:کمیسیون اصل نود به شکایات مردمی و تخلفات نمانیدگی های شرکت های خارجی در کشور رسیدگی می کند. حسین آذین در گفت و گو با اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، در خصوص ارائه خدمات نامناسب نمایندگی های انحصاری شرکت های خارجی در کشور، گفت:سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و […]

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت:کمیسیون اصل نود به شکایات مردمی و تخلفات نمانیدگی های شرکت های خارجی در کشور رسیدگی می کند.

حسی8ن آذین در گفت و گو با اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، در خصوص ارائه خدمات نامناسب نمایندگی های انحصاری شرکت های خارجی در کشور، گفت:سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان که زیر مجموعه وزارت صنعت،معدن و تجارت است  از نهاد هایی است که باید در راستای حفظ حقوق مشتریان گام بردارد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه موارد بسیاری وجود دارد که مردم از خدمات ارائه شده نمایندگی های انحصاری شرکت های خارجی ناراضی هستند که باید بررسی ومشکلات ریشه یابی شودو اگر خلاء های قانونی وجود داشته را بر طرف کرد.

وی افزود:اگر مردم در این زمینه اطلاعات یا شکایتی دارند می توانند به کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی ارائه کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

آذین بیان کرد: پس از بررسی شکایات و اطلاعات در کمیسیون اصل نود در صورت احراز تخلف با شرکت های متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

مخالفت کمیسیون اصل نود با انحصار گرایی

این نماینده مردم در مجلس نهم ،گفت:کمیسیون اصل نود با انحصار مخالف است چرا که فساد آور بوده و  بازار رقابتی دیگر وجود نخواهد داشت و کیفیت ارایه خدمات و اجناس به شدت کاهش پیدا می کند.

سخنگوی کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: باید بررسی شود تا چه قوانین در وزارت صنعت،معدن و تجارت وجود دارد که اجازه انحصار طلبی به شرکت های داخلی می دهند تا اصلاح کرد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی