پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024

دکتر منصوری سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان انار  در آستانه عید سعید قربان ضمن تبریک این روز گفت:بازرسان این شبکه در روز عید قربان از ساعت 7صبح لغایت 1 بعد از ظهر،  نظارت بهداشتی و شرعی بر دام های قربانی بمنظور حفظ سلامت مصرف کنندگان گوشت های قربانی و تامین بهداشت عمومی را بصورت ویژه انجام […]

دکتر منصوری

دکتر منصوری سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان انار  در آستانه عید سعید قربان ضمن تبریک این روز گفت:بازرسان این شبکه در روز عید قربان از ساعت 7صبح لغایت 1 بعد از ظهر،  نظارت بهداشتی و شرعی بر دام های قربانی بمنظور حفظ سلامت مصرف کنندگان گوشت های قربانی و تامین بهداشت عمومی را بصورت ویژه انجام میدهند.این بازرسان بصورت اکیپ های ثابت و سیار در محل شبکه دامپزشکی ،سطح شهر  و کشتارگاه دام انار مستقر می باشند.

منصوری افزود: با هماهنگی های انجام شده با شهرداری انار، کشتارگاه دام این شهرستان در روز عید سعید قربان در ساعت مذکور آماده ارائه خدمات بصورت رایگان می باشد و همچنین محلی در نزدیکی کشتارگاه دام بمظور عرضه دام زنده پیش بینی گردیده تا تمامی دام های زنده در این مکان عرضه گردند.در ضمن شبکه بهداشت انار در این روز همکاری لازم را جهت بهداشت عمومی انجام میدهد.

وی تصریح کرد:توصیه میشود  همشهریان عزیز بمنظور جلوگیری از  انتقال بیماری های مشترک بین  انسان و دام، دام های قربانی خود را در کشتارگاه دام انار و تحت نظارت بازرسین بهداشتی و شرعی ذبح نمایند.

سرپرست شبکه دامپزشکی انار در پایان گفت:این شبکه آماده پاسخگویی به سوالات همشهریان گرامی و هماهنگی های لازم  جهت نظارت بهداشتی بر دام های قربانی شده می باشد لذا همشهریان جهت ارتباط با شبکه با شماره های 34382830 و 34386695 تماس حاصل فرمایند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی