جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، عباس سعیدی رئیس سازمان جهاد کشاوزی استان کرمان در آئین تودیع و معارفه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان انار ضمن بیان مطلب فوق افزود: بسیستم کم فشار زیر سطحی در این شهرستان توسط کشاورزان اجرا و مورد تائید کارشناسان نیز می باشد. وی افزود: این سازمان در نظر دارد برای […]

عباس سعیدی
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، عباس سعیدی رئیس سازمان جهاد کشاوزی استان کرمان در آئین تودیع و معارفه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان انار ضمن بیان مطلب فوق افزود: بسیستم کم فشار زیر سطحی در این شهرستان توسط کشاورزان اجرا و مورد تائید کارشناسان نیز می باشد.

وی افزود: این سازمان در نظر دارد برای اجرای این سیستم به ازای هر هکتار ۴۰ میلیون ریال اعتبار بلا عوض تخصیص دهد و مابقی هزینه های اجرای این طرح نیز در قالب تسهیلات داده شود.

وی در این مراسم همچنین از ایجاد ۱۰۰۰ هکتار گلخانه در استان که شامل گلخانه تولید گل شاخه بریده جهت صادرات به کشور روسیه و محصولات سبزی و صیفی می باشدخبر داد.

در این مراسم مهدی مسعودی بعنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی شهرستان انار معرفی و از زحمات مهندس محمد گرجی مدیر سابق تقدیر بعمل آمد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی