جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

به گزارش انارما، خبر میرسد که وزارت بهداشت طی نامه ای به مسئولین امر در شهرستان انار اعلام کرده به دلیل کمبود بودجه های دولتی طی هیچ شرایطی روی تخصیص بودجه دولتی برای ساخت بیمارستان انار حساب باز نکنید . همچنین گفته شده برای ساخت بیمارستان باید خیرین بطور کامل وارد عمل شوند و بودجه […]

ساخت بیمارستان انار

به گزارش انارما، خبر میرسد که وزارت بهداشت طی نامه ای به مسئولین امر در شهرستان انار اعلام کرده به دلیل کمبود بودجه های دولتی طی هیچ شرایطی روی تخصیص بودجه دولتی برای ساخت بیمارستان انار حساب باز نکنید .

همچنین گفته شده برای ساخت بیمارستان باید خیرین بطور کامل وارد عمل شوند و بودجه دولتی در کار نیست.

 شب گذشته دکتر حسین آذین در مصاحبه ای کوتاه با انارما در خصوص این نامه ابراز بی اطلاعی کرد و گفت:من چنین چیزی را نشنیدم و اطلاعی از صحت و سقم آن ندارم.

آذین در خصوص قول تخصیص ۴/۵ میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان انار که در نماز جمعه چندماه پیش به مردم انار داده بود گفت:در این مدت پیگیر تخصیص این اعتبار بوده و هستم اما  نه فقط شهرستان انار بلکه بودجه  سایر نقاط کشور که برای حل مشکلات درمانی و ساخت بیمارستان به آنها تخصیص یافته بود فعلا عملی نشده و هنوز خبر دقیقی نمیتوانم به شما بدهم.

همچنین دکتر آذین از اشتباهی در مکاتبات با وزارت بهداشت در خصوص ساخت بیمارستان انار خبر داد که به گفته وی تاکنون نام انار در زیر مجموعه ی دانشگاه علوم پزشکی کرمان قرار میگرفته و به همین دلیل بودجه تخصیص نمی یافته است.

وی افزود:راه برای تخصیص بودجه بسته نیست و من و همکارانم در تلاش هستیم تا این بودجه برای ساخت بیمارستان انار تخصیص یابد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی