جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

دقیانوس: در پی اعلام خبر فوت مرتضی پاشایی خواننده مردمی پاپ کشورمان عده ای از دوستداران و طرفداران وی با جمع شدن در میدان امام حسین(ع) ورودی شهر جیرفت اقدام به راه اندازی کاروان خودرو به سمت میدان شاهد نمودند. این تجمع طبق اعلام خبر قبلی در شبکه های اجتماعی راس ساعت ۲۰ جمعه ۲۳ آبان […]

دقیانوس:

در پی اعلام خبر فوت مرتضی پاشایی خواننده مردمی پاپ کشورمان عده ای از دوستداران و طرفداران وی با جمع شدن در میدان امام حسین(ع) ورودی شهر جیرفت اقدام به راه اندازی کاروان خودرو به سمت میدان شاهد نمودند.

این تجمع طبق اعلام خبر قبلی در شبکه های اجتماعی راس ساعت ۲۰ جمعه ۲۳ آبان در میدان امام حسین (ع) برگزار شد و به لحاظ اینکه این تجمع فاقد مجوز برگزاری بود با مداخله مامورین انتظامی و راهنمایی رانندگی به لحاظ برقراری امنیت و جلوگیری از حواشی احتمالی خودروها به صورت ستون کشی و کاروان مسیر میدان امام حسین(ع) تا میدان شاهد را به صورت آهسته و به دور از هر گونه حاشیه طی نموده و متفرق شدند.

مرتضی پاشایی - جیرفت (1)

گفتنی است طبق گزارشات رسیده نمونه اینگونه تجمعات در سایر شهرها از جمله کرمان ، اصفهان ، قم ، تهران و… برگزار شد و عده ای به این بهانه حاشیه هایی درست کرده اند که در پی آن مدیر برنامه ها و خانواده مرتضی پاشایی با صدور یک بیانیه درباره این حواشی و مواضع رسمی شان توضیحاتی ارایه دادند.

pashaei-aban-93-amazing-ir1

در متنی که در اختیار رسانه ها قرار گرفته آمده است: «از همه ملت ایران و طرفداران مرتضی پاشایی که در غم خانواده آن مرحوم سهیم هستند تشکر می کنیم و بر خود لازم می دانیم چند نکته مهم را اعلام داریم:

۱٫طرفداران مرتضی پاشایی کسانی هستند که شفای وی را از طریق برگزاری زیارت عاشورا و دعای توسل می خواستند.

۲٫شخص مرتضی پاشایی عاشق اهل بیت و اسلام و معنویت و مردم بود.

۳٫خانواده و خاندان مرتضی پاشایی افرادی در خط انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و از مریدان اهل بیت هستند.»

همچنین پدر مرتضی پاشایی به خبرنگار مهر گفت: ما از اینکه برخی افراد از ابراز احساسات مردم سواستفاده کرده و برخی اجتماعات را به حاشیه کشانده اند بسیار متاسفیم و می دانیم که طرفداران واقعی پسرم خواستار ایجاد هیچ نوع حاشیه ای نیستند.

وی همچنین از همه مردمی که پسرش را در دوران بیماری تنها نگذاشته و از زمان درگذشت وی نیز دلسوزانه در غم آنها شریک بوده اند، قدردانی کرد.

این خواننده جوان صبح امروز جمعه ۲۳ آبان ماه پس از یک دوره مبارزه با بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.

مرتضی پاشایی - جیرفت (2) مرتضی پاشایی - جیرفت (4) مرتضی پاشایی - جیرفت (11) مرتضی پاشایی - جیرفت (10) مرتضی پاشایی - جیرفت (8) مرتضی پاشایی - جیرفت (7) مرتضی پاشایی - جیرفت (16) مرتضی پاشایی - جیرفت (15) مرتضی پاشایی - جیرفت (14) مرتضی پاشایی - جیرفت (13) مرتضی پاشایی - جیرفت (12) مرتضی پاشایی - جیرفت (9) مرتضی پاشایی - جیرفت (17) مرتضی پاشایی - جیرفت (3) مرتضی پاشایی - جیرفت (5) مرتضی پاشایی - جیرفت (6)

بوتیانیوز: حضور مردم کرمان در خیابان ها:

۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷

به گزارش “خانه خشتی“، در پی درگذشت مرتضی پاشایی خواننده پاپ ایران، جمعی از هواداران وی شب گذشته در محل پارک مادر رفسنجان تجمع کردند و با خواندن دسته جمعی ترانه های وی و روشن کردن شمع یادش را گرامی داشتند.

تجمع هواداران مرتضی پاشایی در پارک مادر رفسنجان

مرتضی پاشایی که از یک سال پیش با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد، با تشدید بیماری از روز جمعه ۱۶ آبان ماه در بخش ICU بیمارستان بهمن بستری شده بود که در نهایت  صبح روز جمعه ۲۳ آبان ماه دعوت حق را لبیک گفت.

تجمع هواداران مرتضی پاشایی در پارک مادر رفسنجان (3)

پاشایی (متولد ۱۳۶۳٫۵٫۲۰) خواننده، نوازنده، آهنگساز پاپ فارسی است. او دانشجوی رشته گرافیک بوده و از کودکی به موسیقی علاقه داشته است. موسیقی را از سن چهارده سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد.

وی اخیرا با وجود بیماری ترانه «نگران منی» را برای برنامه ماه عسل به تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی اجرا کرده بود که بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت.

تجمع هواداران مرتضی پاشایی در پارک مادر رفسنجان (2)

پاشایی هیچگاه از قوانین تخطی نکرد و همواره بر مردمی بودن آهنگ ها و آلبوم هایش تاکید داشت.

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی