جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

حسین ناجی درمراسم زنگ مطالعه و کتابخوانی که در دبیرستان مرحوم جعفریان با حضور  کارشناسان، بخشدار مرکزی ، رییس اداره کتابخانه های عمومی  شهرستان انار و جمعی از مسولیین منطقه لطف آباد برگزار شد گفت : کتاب، دروازه ای به سوی جهان گسترده دانش و معرفت است. وی ادامه داد : ارائه کتاب های خوب، […]

نواخته شدن زنگ کتاب

حسین ناجی درمراسم زنگ مطالعه و کتابخوانی که در دبیرستان مرحوم جعفریان با حضور  کارشناسان، بخشدار مرکزی ، رییس اداره کتابخانه های عمومی  شهرستان انار و جمعی از مسولیین منطقه لطف آباد برگزار شد گفت : کتاب، دروازه ای به سوی جهان گسترده دانش و معرفت است.

وی ادامه داد :

ارائه کتاب های خوب، یکی از بهترین ابزارها برای به کمال رساندن انسان هاست و کسی که در این دنیای زیبا به زندگانی می پردازد، نمی تواند با دنیای کتاب بی ارتباط باشد. پس بیاییم با گرامی داشت این هفته و نام مبارک آن، با هدیه کتاب هایی به هم نوعان خود، در پروراندن دانش و کمال سهیم باشیم.

 

صادقیان رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان انار نیز در این مراسم گفت :

در این هفته، با اجرای برنامه هایی که به وزش نسیم معرفت از سوی دریای کتاب و معانی ناب به سمت اندیشه همگان می انجامد، تلاش میشود  تا به تقویت فرهنگ مطالعه و گسترش سطح آگاهی های عمومی کمک شود.

در پایان مراسم با اهدا لوح و هدیه از زحمات خیر احمد جعفریان تقدیر و تشکر به عمل آمد .

*سایت آموزش و پرورش انار

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی