دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

به گزارش انارما ، صبح یکشنبه ۷دی ماه ماه سال جاری بود که  شعبه دوم بانک صادرات واقع در بلوار شهیدمطهری شهر انار دیگر باز نشد و برای همیشه این شعبه بعد از شعبه بانک صادرات بیاض و  باجه بانک صادرات ساقی تعطیل شد. این اتفاق در حالی رخ داد که شعب بانکی در روزهای غیرتعطیل […]

فروشگاه زنجیره ای رفاه انار تعطیل شد - Copy - Copy

به گزارش انارما ، صبح یکشنبه ۷دی ماه ماه سال جاری بود که  شعبه دوم بانک صادرات واقع در بلوار شهیدمطهری شهر انار دیگر باز نشد و برای همیشه این شعبه بعد از شعبه بانک صادرات بیاض و  باجه بانک صادرات ساقی تعطیل شد.

این اتفاق در حالی رخ داد که شعب بانکی در روزهای غیرتعطیل در سطح شهر انار بسیار شلوغ می باشد و با توجه به اینکه تمامی شعب بانک های انار در خیابان امام (ره) که خیابان اصلی شهر انار است مستقر می باشند و همواره موجبات بوجودآمدن ترافیک های سنگین و بعضا نبود جای پارک را فراهم می کند نیاز واجب به بودن شعبه دوم بانک صادرات در انار احساس میشود.

با یک روز مراجعه به شعبه اصلی بانک صادرات در شهر انار و ازدحام بیش از حد جمعیت در این شعبه به راحتی کمبود یک شعبه دیگر از این بانک در شهر انار احساس میشود.

علیرغم پیگیری های مسئولین شهرستان و نامه سرگشاده رئیس شورای شهر انار به سرپرست شعب بانک صادرات استان کرمان مبنی بر نیاز مبرم شهرستان انار به داشتن شعبه دوم بانک صادرات، متاسفانه این شعبه دیگر بازگشایی نشد و برای همیشه تعطیل شد.

 

اما در حالیکه هنوز یک ماه از تعطیلی شعبه دوم بانک صادرات انار نگذشته است ، فروشگاه زنجیره ای رفاه انار نیز بار خود را بست و تعطیل شد.

تعطیلی این شعبه در حالی بود که ۲۹ آذرماه ،خادمی  فرماندار انار  با مهندس پورطهماسب نماینده فروشگاه های زنجیره ای رفاه استان کرمان در فرمانداری انار دیدار کرد و پور طهماسب عملکرد فروشگاه زنجیره ای رفاه انار را مثبت ارزیابی کرده بود و فرماندار انار در این جلسه ابراز امیدواری کرده بود که شاهد توسعه و فعالیت بیشتر این فروشگاه در شهر انار باشیم.

اما اکنون نه تنها این فروسگاه توسعه نیافت بلکه در کمترین زمان بعد از این جلسه تعطیل شد.

فروشگاه زنجیره ای رفاه  با هدف عرضه کالا و خدمات مورد نیاز شهروندان با قیمت مناسب وکیفیت بالا، کمک به تثبیت قیمت کالاهای عمومی، فراهم کردن کالاهای موردنیاز جامعه، حذف واسطه های غیرضروری میان تولیدکننده و مصرف کننده،، جلوگیری از فروش کالاهای غیراستاندارد، توسعه و ترویج فرهنگ استانداردکردن کالاهای تولید داخلی و استفاده از بارکد ملی، تثبیت قیمت کالا در مناطق مختلف شهری باتوجه به یکسان بودن قیمت انواع کالاهای عرضه شده در کلیه شعب واحدهای زنجیره ای و چندین فواید دیگر  در شهر انار افتتاح شد و مردم انار نیز از این فروشگاه استقبال کردند و بسیاری از مردم همواره اقلام مورد نیاز زندگی روزمره خود را از این فروشگاه تهیه میکردند.

از طرفی فروشگاه زنجیره ای رفاه محل توزیع کالاهایی بود که دولت مجری توزیع آنها بود از جمله توزیع سبد کالا .

اکنون با تعطیلی این فروشگاه و تعطیلی شعبه دوم بانک صادرات ، به نظر میرسد شهر انار مجددا روند  افول و بازگشت به دوران محرومیت قبل از شهرستان شدن را طی میکند.

لازم بذکر است که صحبت هایی اخیرا در گوشه و کنار مبنی بر تلاش مسئولین انار برای جلوگیری از تعطیلی این فروشگاه به گوش میرسد که تا حدودی هم گفته شده در این امر موفق بوده اند. در صورت حقیقت داشتن این خبر ، انارما منتظر واکنش مسئولین و جوابیه آنها می باشد.

فروشگاه زنجیره ای رفاه انار در زمان توزیع سبد کالا:

فروشگاه زنجیره ای رفاه انار۱

فروشگاه زنجیره ای رفاه انار

فروشگاه زنجیره ای رفاه انار ۲

شعه دوم بانک صادرات انار که جدیدا دستگاه خودپرداز در آن  نصب شده بود اما تعطیل شد:

IMG_0896 - Copy

 

 

دیدگاه کاربران

جانباز پنج‌شنبه 22 ژانویه 2015 - 9:27 ق.ظ

عجب قدمی دارد این … هرکجا پا میگذارد ورشکست وتعطیل میشوند

مشتری فروشگاه انار پنج‌شنبه 22 ژانویه 2015 - 12:42 ب.ظ

با عرض سلام خدمت سایت انارماو تشکر از بابت پیگیری تان
بنده همیشه اقلام اساسی زندگی خودم را از این فروشگاه تهیه میکنم
بخدا حیف است این فروشگاه در شهر انار بسته شود از همه مسئولین مربوط در انار میخواهم پای کار بیایند و از تعطیلی این جلوگیری کنند
اینکه دیدار کردیم و پیگری کردیم و نامه نوشتم و… اینها دردی را دوا نمیکند در عمل جلوگیری کنید
از آقای قدیری مسئول فروشگاه در انار انتظار میرفت که تلاش و همت بیشتری را به خرج میداد
تازه اشتغال زایی هم برای چندین اناری داشت حالا که بسته شده چه کنیم؟؟؟

دلسوز پنج‌شنبه 22 ژانویه 2015 - 4:40 ب.ظ

آقای مشتری فروشگاه انار
سلام . لطفا همیشه یک چیز را بدانید بعد قضاوت کنید . آقای قدیری خیلی آدم دلسوزی است.خیلی خوب فروشگاه انار را جمع و جور کرد . زمان رییس قبلی این فروشگاه چندین میلیون جنس گم شد. و فروش روزانه ی این فروشگاه ۵۰۰ هزار تومن بود . اما با امدن اقای قدیری و دادن کارت های خرید به مردم به کارمندان و تبلیغ های گسترده فروش روزانه را به دو میلیون و نیم رسانیو پول های گم شده و یخچال های گم شده به فروشگاه رفاه کرمان برگردانده شد . او حتی زمانی که جنس از کرمان می آید چندین تن جنس را خودش پیاده میکرد و در انبار فروشگاه انار قرار میداد. . من شاهد همه چیز بودم . لطفا زود قضاوت نکنید . خدارا خوش نمیاد. مدیر خوب به ایشون میگن. به خداوندیه خدا قسم هیش کاری دست ایشون ندارم و این چیزهایی رو که دیدم بازگو کردم. والسلام

hossin پنج‌شنبه 22 ژانویه 2015 - 5:05 ب.ظ

با سلام
فروشگاه زنجیره ای رفاه بزودی در انتهای حیابان قدس تقاطع به خیابان شهدا راه اندازی میشود

م -ا دوشنبه 26 ژانویه 2015 - 6:35 ب.ظ

کاش از این ور و اون ور بازدید نمی کرد ، آخر همه جا رو به تعطیلی می کشونه ، میگن خیلی بدقدمه ، بابا بنشین تو دفترت و کارت را انجام بده ، در ضمن هر جا که میره فیلم و عکس هم تهیه میکنه تا در روز مبادا بدردش بخوره

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی