دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

به گزارش انارما، در پی تعطیلی بی سر و صدای فروشگاه زنجیره ای رفاه شهرستان انار، انارما برای پیگیری بیشتر و جلوگیری از تعطیلی این فروشگاه در انار مصاحبه ای با شاکری رئیس فروشگاه های زنجیره ای استان کرمان انجام داد. شاکری در ابتدا ضمن تشکر از پیگیری سایت انارما گفت: فروشگاه زنجیره ای رفاه […]

فروشگاه  زنجیره ای رفاه انار تعطیل میشود یا خیر؟

به گزارش انارما، در پی تعطیلی بی سر و صدای فروشگاه زنجیره ای رفاه شهرستان انار، انارما برای پیگیری بیشتر و جلوگیری از تعطیلی این فروشگاه در انار مصاحبه ای با شاکری رئیس فروشگاه های زنجیره ای استان کرمان انجام داد.

شاکری در ابتدا ضمن تشکر از پیگیری سایت انارما گفت: فروشگاه زنجیره ای رفاه انار علیرغم اینکه در مناسبت ها و ایام خاص مورد استقبال مردم قرار میگیرد اما در کل آنطور که باید و شاید نسبت به سرمایه گذاری در شهر انار فروشی نداشته است  و از طرفی قرار داد فروشگاه با مالک ساختمان فروشگاه فعلی به پایان رسیده بود و مالک فروشگاه برای ادامه کار اجاره ای با قیمت بالا و یا رهن کامل با قیمت غیرمعقولی پیشنهاد کرده بود که فروشگاه با توجه به شرایط موجود از پس پرداخت آن بر نمی آمد و بلافاصله بعد از فسخ قرارداد  فروشگاه موقتا تعطیل شده است.

رئیس فروشگاه های زنجیره ای استان کرمان در ادامه  با اشاره به همت و تلاش مسئولین برای ادامه کار این فروشگاه در انار گفت: فرماندار انار، رئیس شورای شهر و رئیس فعلی فروشگاه زنجیره ای رفاه انار مرتبا با بنده تماس داشتند و پیگیر این مسئله بوده اند و جادارد از این عزیزان تشکر کنم و این عزیزان در این راستا چندین ساختمان تجاری را در سطح شهر انار پیشنهاد کردند که با چندین مالک در این خصوص رایزنی کردند اما مالکین چون می دیدند ساختمان برای فروشگاه اجاره خواهد شد هزینه های بالا و گزافی را برای رهن و اجاره مطرح کردند  که در آخر ساختمانی جدید در یکی از خیابان های انار برای ادامه کار انتخاب شده است که مسئولین انار در حال رایزنی های پایانی  برای شروع کار مجدد فروشگاه هستند.

شاکری در پایان گفت: سیاست فروشگاه های زنجیره ای رفاه بر این مبنا قرار دارد که در کل شهر های کشور نمایندگی داشته باشند و برای مردم ارائه خدمت کنند و مطئمنا ما هم پیگیر ادامه کار فروشگاه زنجیره ای رفاه در شهر انار هستیم و به احتمال فراوان این فروشگاه در روز های آینده مجددا آغاز به کار میکند. مگر اینکه شرایطی خاص پیش بیاید و مکانی مناسب برای فروشگاه در انار  پیدا نشود.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی