دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

همه انجمن‌های صنفی مکلفند هر ساله تا پایان تیرماه اظهارنامه مالیاتی خود را ارائه کنند و با انجام این کار از معافیت‌های مالیاتی قانونی بهره‌مند شوند در غیر این صورت مشمول…

IMG_1637 - Copy

به گزارش انارما، امرالله عابدی صبح دیروز در  نشستی در فرمانداری انار  اظهار داشت: درآمد دولت از درآمدهای غیرنفتی است و تا زمانی که تولید ثروت نداشته باشیم، مالیات هم جایگاهی ندارد.

وی ادامه داد: همه انجمن‌های صنفی مکلفند هر ساله تا پایان تیرماه اظهارنامه مالیاتی خود را ارائه کنند و با انجام این کار از معافیت‌های مالیاتی قانونی بهره‌مند شوند در غیر این صورت مشمول مالیات و جرائم هستند.بنده توصیه ام به همکارانم در اداره امورمالیاتی شهرستان انار اینست که در اخذ مالیات همیشه عدالت را رعایت کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان خاطرنشان کرد: در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی از تولید و سرمایه‌گذاری حمایت می‌کنیم و سرمایه‌گذاران می‌توانند به مدت چهار سال از معافیت مالیاتی استفاده کنند و تنها با هدف حمایت از سرمایه گذاری در شهرستان انار مزایای دیگری از جمله بخشودگی جرائم برای سرمایه گذاران بخش صنعتی در شهر انار لحاظ خواهیم کرد.

عابدی در پایان گفت:اداره امور مالیاتی شهرستان انار با توجه به اینکه ظرفیت لازم را برای استقلال از رفسنجان دارد و خوشبختانه همیشه در پرداخت مالیات کسبه بازار و سایر مشمولین بسیار همکاری کرده اند دیگر وقت آن رسیده است که مستقل شود و من در راستای تحقق این امر ، پیگیری های لازم را خواهم کرد.

در ادامه این نشست محمد خادمی فرماندار انار با اشاره به دستاوردهای دولت در عرصه‌های اقتصادی و ابتکار استاندار کرمان در زمینه ارائه طرح مثلث توسعه سرمایه‌گذاری و تشویق سرمایه‌گذاران بیان داشت: اقدامات خوبی در شهرستان انار انجام شده است که نیاز به حمایت نهادهایی همچون اداره کل امور مالیاتی دارد.

وی افزود: شهرستان انار محیطی مناسب برای سرمایه گذاری است که امیدواریم با اقداماتی که تاکنون انجام شده ضمن دلگرم کردن سرمایه‌گذاران زمینه رشد و توسعه شهرستان را فراهم آوریم.

فرماندار انار ادامه داد: شهرستان انار دارای محدودیت‌هایی ازجمله  تک‌محصولی بودن و مشکلات بحران آب است، اما قدم‌های اولیه را برای صنعتی شدن برداشته‌ایم.

خادمی از مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان خواست شرایط بهتری برای معافیت از پرداخت مالیات توسط مشاغل و سرمایه‌گذاران در راستای توسعه صنعتی انار ایجاد شود.

وی همچنین خواستار اطلاع‌رسانی و آموزش مردم در زمینه قوانین مالیاتی و شرایط معافیت‌های مالیاتی و ارتقا و مستقل شدن اداره مالیاتی انار و واگذاری اختیارات بیشتر شد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی