دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

مفتح با اشاره به بخش هزینه‌ها در موضوع هدفمندی یارانه‌ها متذکر شد، ۵ هزار میلیارد تومان موضوع ماده ۸ قانون که کمک به بخش تولید، بهبود حمل و نقل عمومی و…

مفتح در نشست خبری

به گزارش انارما به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمدمهدی مفتح در حاشیه جلسه علنی امروز در نشست خبری، به ارائه توضحیاتی در خصوص مصوبه کمیسیون تلفیق در مورد تعیین تکلیف درآمدها و هزینه‌های اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها در سال ۹۴ پرداخت.

وی افزود: طبق مصوبه این کمیسیون و موافقت دولت، یارانه کلیه خانوارهایی که درآمد ماهیانه‌ آنها بیشتر از ۲٫۵ میلیون تومان باشد، پرداخت نمی‌شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق با اشاره به موضوع احکام درآْمدی هدفمندی یارانه‌ها در سال ۹۴ تصریح کرد: درآمد اجرای فاصله از هدفمندی یارانه‌ها ۴۸ هزار میلیارد تومان تعیین شد.

مفتح با اشاره به بخش هزینه‌ها در موضوع هدفمندی یارانه‌ها متذکر شد، ۵ هزار میلیارد تومان موضوع ماده ۸ قانون که کمک به بخش تولید، بهبود حمل و نقل عمومی و بهینه سازی مصرف انرژی در واحدهای تولیدی، خدماتی و مسکونی اشاره داشت، تخصیص داده شد.

وی در ادامه تاکید کرد: یک درصد از درآمد ۴۸ هزار میلیاردی هدفمندی یارانه‌ها که به عبارتی ۴٫۸ میلیارد تومان تعیین می‌شود به بخش درمان در جهت هزینه تخصیص پیدا کرد.

وی با اشاره به ۳۷ هزار میلیارد تومان باقیمانده در جهت پرداخت نقدی و غیر نقدی هدفمندی یارانه ها بیان داشت: در جلسه روز گذشته پرداخت یارانه نقدی به افراد طبق نظر و دیدگاه مجلس و دولت به شرح زیر تعریف شد:

۱- کلیه خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی یارانه دریافت می‌کنند.

۲- عشایر و خانوارهای ساکن در روستاها یارانه دریافت می‌کنند.

۳- کلیه بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی مشروط بر اینکه مستمریشان کمتر از ۲٫۵ میلیون تومان باشد یارانه دریافت می‌کنند.

۴- کلیه خانوارهایی که برای سازمان هدفمندی احراز شود درآمد ماهیانه‌ آنها کمتر از ۲٫۵میلیون تومان تومان است یارانه دریافت می‌کنند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی