دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

شرکتهایی که کود با کیفیت تولید کرده اند مورد تقدیر قرار گرفته و با شرکتهای متخلف نیز برخورد قانونی بعمل آمده است.در سال جاری نیز از کلیه…

اطلاعیه مهم جهاد کشاورز

به گزارش انارما، بدینوسیله به استحضار میرساند مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان انار از سال ۱۳۹۱ تاکنون پیگیری های جدی در خصوص افزایش کیفیت کودهای موجود در شهرستان انار بعمل آورده و تاکنون تعداد زیادی از کودها تحت نظارت این مدیریت نمونه برداری و به آزمایشگاه ارسال و مورد تجزیه قرار گرفته است. شرکتهایی که کود با کیفیت تولید کرده اند مورد تقدیر قرار گرفته و با شرکتهای متخلف نیز برخورد قانونی بعمل آمده است.در سال جاری نیز از کلیه فروشندگیهای کود شهرستان تعهدنامه ای اخذ گردیده است که بند اول و دوم این تعهدنامه به شرح ذیل می باشد:

(( ۱- این فروشندگی متعهد می گردد قبل از خرید هر نوع کود از هر شرکتی، ابتدا زیر نظر مدیریت جهاد کشاورزی، نمونه برداری و تجزیه کود با هزینه خود ویا شرکت تولید کننده انجام داده و در صورتی که کیفیت کود مورد نظر مناسب بود نسبت به خرید و فروش آن به کشاورزان اقدام نماید.

۲-در صورتی که از سوی مدیریت جهاد کشاورزی، از این فروشندگی نمونه برداری و تجزیه کود انجام و نتایج آزمایشات نشان دهنده پایین بودن کیفیت کود باشد، این امر یک تخلف صنفی محسوب شده و مدیریت جهاد کشاورزی می تواند بدون مراجعه به دستگاههای قضایی، نسبت به لغو مجوز فروش کود، جریمه نقدی، نصب پارچه در سر درب واحد صنفی اقدام نماید و این فروشندگی حق هیچ گونه اعتراضی را نخواهدداشت)).
لازم به ذکر است فروشندگی هایی که تاکنون با این مدیریت همکاری کرده وتعهدنامه محضری فوق را به این مدیریت تحویل نموده اند عبارتند از :

IMG_20150205_001519IMG_20150205_001657

IMG_20150205_001719

IMG_20150205_001801

بنابر این با ادامه سیاست نظارتی بر فروشندگی های کود در شهرستان، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان انار، با افتخار اعلام می دارد که انشاء الله از ابتدای سال جدید، کیفیت انواع کودهای آلی در شهرستان انار در فروشگاههایی که بعدا از طرف این مدیریت اعلام می گردد، کاملا تضمین شده است و کشاورزان شهرستان انار و شهرستانهای استانهای مجاور می توانند با اطمینان خاطر نسبت به خرید انواع کودها از این فروشندگی ها اقدام نمایند.

ضمنا یادآوری می شود در خصوص انتخاب نوع کود، باید ابتدا خاک باغ نمونه برداری و در آزمایشگاه مورد تجزیه قرار بگیرد و سپس باغدار با توجه به درصد عناصر موجود در هر کود و قیمت آن با نظر کارشناسان خاکشناسی و یا باغبانی مورد تایید مدیریت جهاد کشاورزی اقدام به خرید و مصرف کود بنماید.

روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان انار

دیدگاه کاربران

من پنج‌شنبه 5 فوریه 2015 - 2:00 ب.ظ

آفرین بر جهاد کشاورزی
من از مفهوم آزمایشات چیزی نفهمیدم کاش توضیح داده بودید

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی