جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

چه ضمانتی وجود دارد که تحریم هایی که روی کاغذ لغو شده عملا هم لغو شود…

امام جمعه انار در خطبه های نمازجمعه این هفته

به گزارش انارما ، حجت الاسلام ابراهمیمی امام جمعه شهرستان انار در خطبه دوم نمازجمعه این هفته شهرستان انار  ضمن تشکر از تیم دیپلماسی ایران در  مذاکرات هسته ای  با اشاره به بیانیه اخیر لوزان گفت:دولت های غربی قائل به هیچ اصول و حقوق بشری نیستند و هیچ ابایی ندارند که دنیا بفهمد که پایبند به قول و قرار هایشان نیستند.

وی افزود:دغدغه های ملت ایران راجع به مذاکرات منطقی است و مردم حق دارند که مورد مذاکرات و دستاوردهای آن نگران باشند و البته هیئت دیپلماسی ما مطمئنا متوجه نگرانی های مردم هستند و البته این نگرانی ها چیزی نیست که به راحتی فراموش شود. قسمت مهمی از نگرانی ها از اینست که اگر تحریم ها بازگشت پذیر است اقدامات ایران در زمینه ی هسته ای هم قابل بازگشت باشد که البته آنها اعلام کرده اند که اقدامات هسته ای ایران بازگشت پذیر نیست و اگر مثلا غنی سازی نیروگاه فردو را متوقف کردند ایران دیگر تحت هیچ شرایطی نمیتواند مجددا غنی سازی کند و در مقابل میگویند که اگر ما احساس خطر کنیم میتوانیم دوباره تحریم ها را اعمال کنیم.

امام جمعه انار در ادامه تصریح کرد: چه ضمانتی وجود دارد که تحریم هایی که روی کاغذ لغو شده عملا هم لغو شود . آنهایی که روی کاغذ ها تحریم هارا لغو میکنند اگر به کشورها و شرکتها فشار آوردند و آنها را مجبور کردند که باما روابط اقتصادی نداشته باشند ما چه اهرم فشاری داریم . غربی ها که نشان دادند همیشه متاثر از صهیونیسم بین الملل هستند چه ضمانتی وجود دارد که آنها مجددا تحت تاثیر صهیونیست ها قرار نگیرند و با پیش کردن بهانه های مختلف از جمله توان دفاعی ما تحریم ها را اعمال کنند.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: موضوع دیگر اینست که آنهایی که دم از بی اعتمادی به ایران میزنند و میگویند ایران باید به جامعه جهانی ثابت کند که فعالیت هسته ای صلح آمیز دارد آیا این چامعه جهانی تنها شامل آمریکا ، انگلیس، فرانسه و دیگر هم پیمانانش میشود ؟آیا ۱۹۰ کشوری  که در آمریکا در مورد بازنگری فعالیت های هسته ایران ، اعلام کردند که فعالیت های هسته ایران صلح آمیز است جزو این جامعه جهانی نیستند.آیا ۱۵۰ کشور عضو جنبش غیرمتعهدها  که بیانیه دادند و اعلام کردند فعالیت های ایران صلح آمیز است جزو جامعه حهانی نیستند.

 امام جمعه انار در ادامه با اشاره به تعبیر بجای مقام معظم رهبری گفت: هیئت دیپلماسی ما که به فرموده مقام معظم رهبری سربازان خط مقدم ما هستند باید به این نگرانی ها توجه داشته باشند و من در مجموع مجددا از ایستادگی مسئولان و مخصوصا هیئت دیپلماسی مان در دفاع از حق و حقوق ملت ایران تشکر میکنم.

وی در ادامه با اشاره به حملات اخیر رژیم آل سعود به یمن گفت:امروزه همین قدرت هایی که در مقابل ما ایستاده اند سال هاست که در منطقه ما در حال جنگ افروزی هستند و سران کشور های مرتجع عربی را با خود همراه کردند و یک روز حمله دسته جمعی به لیبی ،یک روز به سوریه ،یک روز به عراق و حالاهم نسل کشی  در یمن به راه انداخته اند . تاکنون طبق آخرین اخبار  در پی حمله رژیم سعودی به یمن بیش از  ۶۰۰نفر از مردم بی گناه یمن کشته شده اند.

ایراهیمی افزود: کشور های مرتجع عرب ژاندارم های آمریکا شده اند و آمریکا سیاست هایش را در منطقه به وسیله این بیشعور ها دارد اجرایی میکند و مسلمانان را گرفتار اختلاف کرده اند و مسلمانان را از خطر بزرگ صهیونیسم در منطقه منحرف کرده اند.سفیر عربستان در آمریکا اعلام میکند عربستان از ماه ها قبل با آمریکا هماهنگ شده بود  تا به یمن حمله کند.

وی در پایان گفت: ما باید مواظب آینده خود باشیم و قدرت نظامی  و دفاعی که  به حول و قوه الهی امروز بدست آوردیم و دنیا نظاره گر آن است را حفظ کنیم.

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگی جمعه 3 آوریل 2015 - 7:12 ب.ظ

دلواپسان٬خاموش لطفا

سردبیر جمعه 3 آوریل 2015 - 10:00 ب.ظ

سایت بیاض امروز
بار دیگر منتشر کرد
ویژهای پر حاشیه
http://bayazemrooz.blogfa.com/
و
http://beyazemrooz.blogfa.com/
بیاض را متفاوت تر از همیشه ببینید

حمید جمعه 3 آوریل 2015 - 11:56 ب.ظ

مرگ بر آمریکا ،
مرگ بر آمریکا ، مرگ بر آمریکا ،
مرگ بر آمریکا ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر آمریکا ،
مرگ بر آمریکا ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر آمریکا ،
مرگ بر آمریکا ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر آمریکا ،
مرگ بر آمریکا ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر آمریکا ،
مرگ بر آمریکا ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر آمریکا ،
مرگ بر آمریکا ، مرگ بر آمریکا ،
مرگ بر آمریکا ،

نام و نام خانوادگی جمعه 3 آوریل 2015 - 11:57 ب.ظ

این وبلاگه نه سایت

نام و نام خانوادگی شنبه 4 آوریل 2015 - 12:01 ق.ظ

آقای ابراهیمی لطف کنید ادب رعایت کنید
حضرت علی (ع)دوست نداش ختی به معاویه فهش داده بشه
چرا این کلمه (“بیشعور ها”) به کار می برید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا ؟؟؟؟؟
یکمی قبل از سخن رانی فکر کنید

ن راستی و ن چپی شنبه 4 آوریل 2015 - 12:11 ق.ظ

به قول حاج آقا ابراهیمی هنوز برداشتن تحریم ها رو کاغذ ثبت شده و درعمل ضمانتی برای اجرایی شدن آن نیست

از کرمان شنبه 4 آوریل 2015 - 12:52 ق.ظ

با عرض سلام و ادب خدمت تحریریه انارما
بنظر بنده تمامی این جشن ها خوشحالی ها پیام های تکریم ظریف و روحانی در فضای مجازی و کوباندن و تمسخر دلواپسان انقلاب هدف دار و تدارک دیده شده و از ناحیه دولت می باشد
مردم عزیز رهبرعزیزمون چهارشنبه سخنرانی دارند هرگز تحت تأثیر این جوسازی ها که سعی در القای یک موفقیت بزرگ هسته ای دارد قرار نگیرید
یاعلی

تماس بی پاسخ شنبه 4 آوریل 2015 - 9:26 ق.ظ

خوووووووووون شهدای هسته ای نمیگذارد آب خوش از گلوی توافق نادرست پایین بره….ایشالله ک حق ایران پایمال نشه…..اللهم عجل لولیک الفرج آمیییییییین

نام و نام خانوادگی یکشنبه 5 آوریل 2015 - 9:19 ب.ظ

خدایا تو بگو که آیا ما دنبال بمب هسته ای هستیم یا نه ؟؟؟
اگر نیستیم این تعداد سانتر فیوژ کار مارا تا ۱۰ الی ۲۰ سال را می اندازه
اگر هم هستیم الهی که در هستی نباشند
E=mC^2
ا

نام و نام خانوادگی یکشنبه 5 آوریل 2015 - 9:21 ب.ظ

دوستان اناری آیا میدانستید که کار سانتر فیوژ خیلی خیلیی شبیه کار کرک پوست کن خودمون است
میخاستم بگم که من رشتم فیزیکه
ها

ح-ا-ا یکشنبه 5 آوریل 2015 - 11:05 ب.ظ

دلواپسان و۲آتشه های ظاهرنمابدترند.درپاره ای ازمسائل حرف رهبری رانیزقبول ندارندکه سکان هدایت است/

هستی سه‌شنبه 7 آوریل 2015 - 10:51 ق.ظ

موافق۱۰۰درصدحرفتم
مرگ برآمریکا

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی