دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه لغو تحریم ها باید به صورت کامل و یک مرحله ای باشد، گفت: از وزیر امورخارجه ایران خواست برای شفاف سازی واقعیت های مذاکرات هسته ای در صحن مجلس حضور یابد.

به گزارش انارما به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمد حسن آصفری در گفت وگو با خبرنگار «دیار باران»، با اشاره به روند مذاکرات هسته ای با اشاره به تفاوت های متن بیانیه خوانده شده از سمت وزیر امور خارجه ایران و اظهارات اوباما و متن منتشر شده از سوی وزارت خارجه آمریکا با ابزار تأسف از این موضع گیری آمریکایی ها، گفت: هدف تیم مذاکره کننده و مسئولان و ملت ایران لغو تحریم ها به صورت کامل و یک مرحله ای است.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی توقف فعالیت های هسته ای و بازگشت به نسل اول سانتریفیوژ را نمی پذیرد.

فاصله بین محتوای بیانیه ظریف با اظهارات «اوباما» و «جان کری» کیلومتر ها است

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مجلس باید بر روند مذاکرات هسته ای نظارت داشته باشد، بیان کرد: وزیر امورخارجه ایران برای شفاف سازی واقعیت های مذاکرات هسته ای در صحن مجلس حضور یابد.

وی فاصله بین محتوای بیانیه ظریف با اظهارات اوباما و جان کری را کیلومتر ها برشمرد و افزود: قرار نیست در روند مذاکرات هسته ای عزت ایران اسلامی از بین برود.

روند مذاکرات هسته ای شکل توافق دو مرحله ای دارد

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با استناد به بیانات مقام معظم رهبری که «توافق باید یک مرحله ای باشد» روند مذاکرات هسته ای را با ساختار توافقات دو مرحله ای توصیف کرد و افزود: تیم مذاکره کننده ایرانی باید خطوط قرمز تعریف شده از سوی مقام معظم رهبری را در دستور کار خود قرار دهد.

دشمن لغو کامل تحریم ها را نمی خواهد

آصفری در خاتمه با اشاره به شعار سال ۹۴ از سوی مقام معظم رهبری، بیان واقعیت ها از سوی دولت و انعکاس آنها به مردم و حمایت ملت از دولت را دو رکن اصلی خروج کشور از گردنه بحران ها به ویژه تحریم ها دانست و اظهار کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در روند مذاکرات لغو کامل تحریم ها را نمی خواهند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی