جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

به گزارش انارما ، رحیمی شهردار انار در مراسم تجلیل از خیرین و بهره برداری از طرح های شهرداری  ابتدا ضمن ارائه گزارشی کلی از عملکرد شهرداری انار در سال۹۳ گفت: در بخش درختکاری سال گذشته بیش از ۱۰هزار نهال از سوی واحد فضای سبز در شهر انار غرس شده است . وی با اشاره […]

IMG_4041

به گزارش انارما ، رحیمی شهردار انار در مراسم تجلیل از خیرین و بهره برداری از طرح های شهرداری  ابتدا ضمن ارائه گزارشی کلی از عملکرد شهرداری انار در سال۹۳ گفت: در بخش درختکاری سال گذشته بیش از ۱۰هزار نهال از سوی واحد فضای سبز در شهر انار غرس شده است .

وی با اشاره به طرح جامع تفضیلی شهر انار گفت : طرح جامع تفضیلی شهر انار کار های نهایی اش انجام شده و با عنایتی که شورای شهرستان داشته اند اکثر پروژه ها بر اساس طرح جامع مدنظر در حال اجرا می باشد و بهسازی  اطراف امامزاده محمدصالح (ع) که یکی از بخش های این طرح می باشد به همت خیر بزرگوار آقای حاج علی جدیدی که جا دارد از ایشان تشکر ویژه داشته باشم انجام شده است.

مهندس رحیمی در ادامه ضمن تقدیر از خیرین شهرستان انار گفت: از آقای ذوالفقاری که برای اولین بار هزینه ساخت المان میدان علمدار را تقبل کردند و از آقای بلوچی که در  ساخت نمازخانه و سرویس های بهداشتی بلوار جمهوری اسلامی و ساخت غسالخانه برای شهر انار همت ویژه داشتند و از آقای زمانی که هزینه تامین روشنایی جاده منتهی به غسالخانه را تقبل کردند و از برادران فلاح که در زمینه ساخت مجتمع تفریحی رفاهی همت ویژه داشتند تشکر ویژه دارم .

شهردار انار تصریح کرد: با توجه به اینکه در طرح جامع تفضیلی شهر انار مقداری از زمین های اطراف شهر به حریم شهر اضافه شده است نیاز اول ،  احداث خیابان های جدید بوده است که شورای شهر به جد پیگیر این قضیه است و با حمایت خود دست ما را برای تملک مسیر ها بازگذاشته است .

رحیمی در ادامه با اعلام این خبر که شورای شهر در سال ۹۴ بودجه ای نزدیک به ۱/۵میلیارد تومان برای آسفالت کوچه ها مصوب کرده است گفت: با توجه به بودجه ی قابل توجهی که در این زمینه در نظر گرفته شده است به نظر میرسد کار آسفالت کوچه ها در سال جدید نهضت بزرگی باشد.

وی با اشاره به زیباسازی ورودی شهر انار گفت:بهسازی میدان امام حسین با مساعدت ویژه استاندار کرمان در دستور کار قرار گرفت و با پیشنهاد ایشان مسابقه طراحی المان این میدان برگزار شد و از طرفی فرماندار محترم بودجه ی قابل توجهی برای بهسازی وردی شهر انار در نظر گرفته اند و در این زمینه به جد پیگیر این موضوع هستند و بنده صمیمانه از زحمات ایشان تشکر میکنم.امید است با همت فرمانداری و شهرداری و سایر دستگاه های مربوط ورودی درخور شهر انار برای همشهریانمان مهیا کنیم.

شهردار انار خاطر نشان کرد:در پانزدهم تیرماه سال جاری به مناسبت شصتمین سالگرد تاسیس شهرداری انار همایش علمی پژوهشی برگزار میشود و پوستر این همایش امرور بهره برداری میشود. پیگیریم با ارسال این پوستر به بخش های مربوط  ، این همایش جنبه تبلیغاتی نداشته باشد و خروجی کاربردی در زمینه های مختلف اعم از فضای سبز ،ترافیک شهری و  غیره داشته باشد.

مهنس رحیمی در پایان گفت:اسم همایش تیرماه “انار ۱۴۰۴” می باشد و  افق ۱۰ساله برای شهر انار در نظر خواهیم گرفت و انشاالله شهرداران آینده در یک مسیر منسجم برای تحقق این امر حرکت کنند تا آینده ای بسیار خوب برای شهر انار متصور باشیم.

 

 

 

دیدگاه کاربران

ح-ا-ا یکشنبه 12 آوریل 2015 - 1:37 ب.ظ

مبارک باشه

آوای ماندگار یکشنبه 12 آوریل 2015 - 1:44 ب.ظ

با تشکر از شهردار محترم و همه خیران گرامی…..

نام و نام خانوادگی یکشنبه 12 آوریل 2015 - 3:10 ب.ظ

مسئول محترم چرا غرور المان واجب است یا جواب سلام بزرگتر اقای شهردار

م - ا شنبه 18 آوریل 2015 - 7:13 ب.ظ

چرا خیابانهای اصلی و بزرگ مانند بولوار آیت الله خامنه ای ، خیابان نیروی انتظامی ، خیابان صدر آباد و بشرآباد و خیابانهای شهرک سجادیه و شهرک علی ابن الحسین آسفالت نمی شود

بشرابادی دوشنبه 20 آوریل 2015 - 1:45 ب.ظ

بخدا درحق ماهم یه لطفی بکنین این شبستان ۳۴بشراباد بخدا اسفالت کنین زمستون بارون میومد حیاط خونمون اززیر گل در رفته بود خداخیرتون بده یه فکریم به ما بکنین ممنون اقای شهردار

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی