جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

به گزارش انارما، مراسم تجلیل از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان انار توسط اعضای شورای شهر انار دوشنبه شب در ساختمان شورا برگزار شد. در ابتدای این جلسه علی قدیری عضو شورای شهر انار گفت: شورا وظیفه خود می داند به پاس زحمات شبانه روزی پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی که الحق در ایام عید نوروز […]

IMG_4301 - Copy - Copy

به گزارش انارما، مراسم تجلیل از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان انار توسط اعضای شورای شهر انار دوشنبه شب در ساختمان شورا برگزار شد.

در ابتدای این جلسه علی قدیری عضو شورای شهر انار گفت: شورا وظیفه خود می داند به پاس زحمات شبانه روزی پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی که الحق در ایام عید نوروز که اکثر شهروندان در تفریح و گردش بودند امنیت را به بهترین شکل برای همهشریان خود فراهم کردند تقدیر کند.

در ادامه سایر اعضای شورای شهر بصورت جداگانه از زحمات پرسنل نیروی انتظامی شهرستان تقدیر و تشکر کردند و هریک سوالات و خواسته هایی مطرح کردند که اهم این خواسته ها از نیروی انتظامی عبارت بود از:

_سعه صدر و ملاحظه بیشتر مامورین راهنمایی و رانندگی با مردم علی الخصوص قشر کشاورزان زحمت کش شهرستان

_کنترل و ساماندهی افاغنه سطح شهرستان

_مبارزه با فروشندگان مواد مخدر علی الخصوص خرده فروشان در سطح شهرستان انار

در ادامه سرهنگ غضنفری فرمانده انتظامی شهرستان انار با تقدیر از اعضای شورای شهر به دلیل تدارک این مراسم در خصوص نحوه برخورد نیروی انتظامی با مردم گفت:در سال نود و سه ۱۱۲  درصد تماس های مردمی با پلیس ۱۱۰ شهرستان افزایش داشته است و این به این معناست که مردم پلیس را حافظ امنیت خود میدانند و اگر کوچکترین ناامنی احساس کنند آن را با پلیس در میان میگذارند .

وی در خصوص برخود پرسنل نیروی انتظامی با مردم گفت: در زمینه برخود قانونی نیروی انتظامی مردم هیچ گاه نباید احساس کنند که شخص پلیس  در مقابل آنها ایستاده است بلکه قانون فصل الخطاب است و همه در مقابل آن برابرند البته همیشه سعی میشود که بهترین برخود را با شهروندان عزیز اناری علی الخصوص قشر زحمت کش کشاورزان و کارگران داشته باشیم.

سرهنگ غضنفری در خصوص بحث اسکان افاغنه و چرایی ممنوعیت آنها در سطح شهرستان انار گفت: طبق قانون حضور افاغنه در سطح شهرستان انار ممنوع است و یکی از دلایل این ممنوعیت ناامنی است که به وسیله برخی از این اتباع  ایجاد میشود و اگر کسی خلاف قانون از افاغنه غیرمجاز استفاده کند مطمنا کارش از نظر شرعی هم گناه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان انار در پایان و در خصوص بحث مواد مخدر در سطح شهرستان انار گفت: آمار استعمال مواد مخدر در سطح شهرستان انار نگران کننده نیست اما شایسته مردمان انار هم نیست و نکته ای که حائز اهمیت است همکاری مردم در این زمینه با نیروی انتظامی بسیار محدودو ضعیف است .اگر چه بخش مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی شهرستان به جد  با فروشندگان مواد مخدر علی الخصوص خرده فروشان مبارزه میکند اما در این زمینه نیازمند همکاری بیشتر مردم برای دستگیری پخش کنندگان مواد مخدر در سطح شهر انار هستیم.

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگی شنبه 18 آوریل 2015 - 11:47 ب.ظ

معرفی کنیم کی که بگیره.بگیرنم فردا ازادن.مردم بدبخت را فیلم نکنین

نام و نام خانوادگی یکشنبه 19 آوریل 2015 - 9:42 ق.ظ

خودشون همه توزیع کنندگان را میشناسن .اینا همش حرفه .نمیخوان کسی را بگیرن.بگیرنم فرداش طرف در خونته

نام و نام خانوادگی یکشنبه 19 آوریل 2015 - 9:44 ق.ظ

نیروی انتظامی انار در برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر بسیار تا بسیار ضعیف است.اظهار میدارند ما بگیریم دادگاه ازادشون میکنن

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی