جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

فرماندار شهرستان انار گفت: به کمک بانوان زمینه توسعه مشاغل خانگی و صنعت فرش و قالی‌بافی را در شهرستان انار فراهم می‌کنیم…

مهندس خادمی در مراسم تجلیل از بانوان کارآفرین شهرستان انار

به گزارش انارما ، همزمان باهفته گرامیداشت مقام زن طی مراسمی  که به همت خانم خادمی رئیس کمیسیون بانوان و خانواده فرمانداری انار برگزار شد در معیت فرماندار انار از بانوان خیر و کارآفرین شهرستان انار تجلیل شد.

محمد خادمی در این مراسم  اظهار داشت: مشارکت بانوان در همه دوران‌ها از جمله انقلاب‌، دفاع مقدس و سازندگی از اهمیت به‌سزایی برخوردار بود‌ و هم اکنون نیز فعالیت‌های اقتصادی و کارآفرینی‌ آنها می‌تواند شهرستان انار را برای توسعه همه‌جانبه حمایت کند.

فرماندار انار تصریح کرد: امیدواریم به کمک بانوان کارآفرین بتوانیم در زمینه توسعه مشاغل خانگی و صنعت فرش و قالیبافی  کمک شایانی کنیم.پیشنهاد بافت قالی که اختصاص به انار باشد و معرف شهرستان،در حال برنامه ریزی است و کارآفرین بایستی دنبال نوآوری ،ابداع و تفکرات نودر توسعه صنعتی و اقتصادی باشد.

وی افزود:طرح متمرکز شدن قالی بافان که نمادی از اقتصاد این شهر است را ارائه داده ایم و امیدواریم در سال جدید با حول و قوه الهی گامهای موثر و مهمی با کمک شما کارآفرینان زن در توسعه شهرستان برداریم.

وی به طرح‌های عمرانی در سطح شهرستان انار اشاره کرد و گفت: تلاش‌های صورت گرفته برای راه‌اندازی ۱۲ کارخانه در شهرک صنعتی و پروژه‌های دیگر، اهمیت بحث توسعه صنعتی و کار‌آفرینی را در تصمیمات فرماندار کاملا مشخص می‌کند.

خادمی عنوان کرد: تنها راه برون‌رفت از اقتصاد تک محصولی و محدودیت منابع آب برای شهرستان انار توسعه صنعتی است و امیدواریم به کمک بانوان نیز بتوانیم در زمینه توسعه مشاغل خانگی و صنعت فرش و قالی‌بافی و دیگر مشاغل به این امر کمک شایانی کنیم.

http://anar.kr.ir/images/ax/khabar/941/zan.jpg

http://anar.kr.ir/images/ax/khabar/941/zan1.jpg

http://anar.kr.ir/images/ax/khabar/941/zan2.jpg

http://anar.kr.ir/images/ax/khabar/941/zan3.jpg

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی