جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

وی افزود: تا اطمینان پیدانکنیم که پنج پزشک متخصص در شهر انار بیمارستان انار مستقر هستند خلاف قانون است که بیمار بستری کنیم…

دکتر اسمایعیل در حاشیه بازدید از کلینیک انار

به گزارش انارما،دکتر اسماعیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان صبح امروز یکشنبه در حاشیه بازدید از کلینیک درمانی شهرستان انار گفت:با توجه به شرایط موجود فعلأ در شهرستان بیمارستان ۳۲تختخوابی نیاز نیست و بیمارستان ۳۲تختوابی در شهرستان انار اگرچه در روزهای آینده کلنگ ساختش زده شود اما با توجه به کمبود نیروی انسانی بعیداست بصورت کامل بهره برداری شود و این پروژه ممکن است تا ۳الی ۴سال دیگر به طول بینجامد.

اسماعیلی افزود:حداقل تا چندسال دیگر کلینیک انار به همین شکل به کار خود ادامه خواهد داد و حتی بعداز ساخت بیمارستان فقط طبقه اول آن برای بخش اورژانس فعال خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خاطر نشان کرد:ما نباید در مردم توقع ایجاد کنیم و وعده وعید بدهیم چرا که کارها باید کارشناشی شده پیش برود و بحث های فنی را نباید با احساسات مردم ادغام کنیم.

وی افزود: تا اطمینان پیدانکنیم که پنج پزشک متخصص در بیمارستان انار مستقر هستند خلاف قانون است که بیمار بستری کنیم.

اسماعیلی تصریح کرد:ساخت بیمارستان ۳۲تختخوابی شهرستان انار مصوب شده و تا وقتیکه چارت سازمانی تا مهرماه سال جاری برای آن مصوب نشود نباید دستوری در این خصوص صادر شود.

وی در خصوص اطاق عمل کلینیک انار که مراحل انتهایی تجهیز آن در حال انجام شدن است گفت:از آنجایی که متخصص هوش بری محدود است بعیداست این اطاق عمل بصورت تمام وقت فعال باشد و حتی الامکان یک روز در هفته فعال خواهد بود.

این صحبت های دکتراسماعیلی واکنش مسئولین شهرستان از جمله حجت الاسلام گنجی  را برانگیخت.

jsj

انارما۴

۲

انارما۳

 

دیدگاه کاربران

ناشناس یکشنبه 19 آوریل 2015 - 1:03 ب.ظ

همین آقاقبل ازسال همراه یکی ازدست اندرکارهای وزارت مربوطه که به انارآمده بودچرانگفت این حرفهارا!!!!

تعجب نداره ک یکشنبه 19 آوریل 2015 - 1:40 ب.ظ

تعجب نداره ک ۹۰درصد مسعولین همینجورند.ن ب قولاشون وفا میکنند ن کاراشون و درست انجام میدهندپول بیت المال رو هم سختشونه خرج جایی کنند.میگن شاه (خدا) بخشید فتح علی شاه(ریسا)نمیبخشند.خوب نیرو کمه بگیر نیرو .این همه جوان بیکار.واقعأ ک

ح-ا-ا یکشنبه 19 آوریل 2015 - 3:28 ب.ظ

باسلام
بایدهرچه زودترتابلوسردرمجموعه های درمانی انارنوشته شود.مرکزبهداشتی ودرمانی شهرستان انار.نه شهرستان رفسنجان/این فرمانداری ویژه بودن رفسنجان هم معضلی شدبرای ما.دلمون خوش است شهرستان شدیم ولی زیرنظررفسنجانیم/فرماندار اناریاعلی

خوش خبر یکشنبه 19 آوریل 2015 - 7:22 ب.ظ

سایت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، روز یکشنبه ۳۰ فروردین نوشت: دکتر علی راوی، معاون توسعه و منابع دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از آغاز ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان انار در آینده نزدیک خبر داد.
وهمچنین دکتر اسماعیلی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، روز یکشنبه در حاشیه بازدید از نوسازی اتاق عمل انار گفت پاکت‌های افراد شرکت‌کننده در مناقصه ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان انار، روز پنجم اردیبهشت بازگشایی و پیمانکار ساخت این بیمارستان مشخص می‌شود.
به گفته دکتر اسماعیلی، مراسم کلنگ‌زنی احداث بیمارستان نیز تا پایان اردیبهشت انجام خواهد شد.
همچنین قرار است بزودی جلسه‌ای برگزار شود و اتاق عمل بیمارستان انار فعال گردد.ضمنایادآورمی شودکهدکتر اسماعیلی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، روز یکشنبه در حاشیه بازدید از نوسازی اتاق عمل انار گفت پاکت‌های افراد شرکت‌کننده در مناقصه ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان انار، روز پنجم اردیبهشت بازگشایی و پیمانکار ساخت این بیمارستان مشخص می‌شود.
به گفته دکتر اسماعیلی، مراسم کلنگ‌زنی احداث بیمارستان نیز تا پایان اردیبهشت انجام خواهد شد.
همچنین قرار است بزودی جلسه‌ای برگزار شود و اتاق عمل بیمارستان انار فعال گردد.

خوش خبر یکشنبه 19 آوریل 2015 - 7:26 ب.ظ

درپایان جهت اطلاع همشهریان معززیادآورمی شودکه دستگاه اجرایی طرح احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان انار مندرج در ردیف ۳۴ جدول شماره ۱۹ قانون بودجه سال ۱۳۹۳ کل کشور، از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان کرمان به شماره طبقه بندی ۱۲۴۷۰۰ به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی رفسنجان به شماره طبقه بندی ۱۲۴۷۰۱ تغییر می یابد.
اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور محترم،این مصوبه را در تاریخ ۲۰/۱۱/۱۳۹۳ برای اجرا به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ابلاغ کرد.

نام و نام خانوادگی یکشنبه 19 آوریل 2015 - 8:08 ب.ظ

عق چقدر ما بدبختیم

ش.ع.گ یکشنبه 19 آوریل 2015 - 9:12 ب.ظ

واقعا که
این چه وضعشه
خانم دکتر گنجی این همه برای راه اندازی این بیمارستان زحمت کشیدن حالا میخوان مجوز ندن؟واقعا متاسفیم از همچین دانشگاه علوم پزشکی ای
کاشکی انار زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی یزد میشد نه رفسنجان

هستی دوشنبه 20 آوریل 2015 - 8:03 ق.ظ

نگران نباشید منکه میگم تاآخر که اینجور نیست بالاخره همه چیزدرست میشه

علي دوشنبه 20 آوریل 2015 - 8:17 ق.ظ

این علوم پزشکی رفسنجان برای انار کاری نمیکند . اگه نیرو ندارن پس چگونه می خواهند بیمارستان ۵۰۰ تخته خوابی برای رفسنجان بزنند .

نام و نام خانوادگی سه‌شنبه 21 آوریل 2015 - 3:40 ب.ظ

از زمان قدیم انار سایه نحس رفسنجان را بالای سر داشته و هنوز هم این روند ادامه دارد ، ما به یاد داریم کارشکنی های مسئولین رفسنجان در حق انار و اناری به سالهای پیش یعنی اوایل انقلاب برمی گردد و همچنان ادامه دارد، کاش دیواری به بلندای دیوار چین بین انار و رفسنجان کشیده می شد تا این همه بی محبتی و رنج از جانب آنان بر ما وارد نمی شد ، هه بدانید که بودجه شهر انار در طی زمانیکه بخشی از رفسنجان بود بیشترش آنجا هزینه می شد و درصد کمی به انار می رسید این حرف یکی از مسئولین سابق رفسنجان است و صحیح به نظر میرسد چرا که اوایل انقلاب رفسنجان یک میدان مرغو و یک میدان ابراهیم داشت و چهار تا خیابان و از اکثر شهرهای استان عقب تر و کوچک تر بود حال چه جور شده که داعیه استان شدن دارد ؟

يلدا چهارشنبه 22 آوریل 2015 - 11:18 ق.ظ

الان است که باید مسولین انار تلاش کنند این چه وضعیه!!!
خداییش حق مردم انار هست

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی