جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

خلط بزرگی که در کلام آقای رئیس جمهور وجود دارد این است که از منظر ایشان قانون و اسلام جدا هستند و این پلویی است که در دیگ سرویس های جاسوسی پخته شده است.

به گزارش انارما به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام والمسلمین صالحنیا در گفتگو با خبرنگار زیتون، با اشاره به سخنان دیروز (شنبه) رئیس جمهور در همایش فرماندهان ناجا گفت: امروز در همایش فرماندهان ناجا مغالطه بسیار بزرگی از سوی عالی ترین مقام اجرایی کشور اتفاق افتاد که در سال همدلی و همزبانی مایه تاسف است. وی افزود: من به عنوان یک طلبه کوچک، یک امام جمعه، یک فرد که عضو کارگروه شورای عالی انقلاب فرهنگی می باشد انتقاد و تاسف شدید خود را از این سخنان اعلام میکنم.

 

امام جمعه غرب تهران خاطرنشان کرد: ورود آقای رئیس جمهور به این بحث کاملاً ناشیانه بوده است چرا که جمله آقای رئیس جمهور مبنی براینکه «پلیس موظف به اجرای اسلام نیست»  ذاتاً جمله غلطی است. دکتر صالحنیا افزود: قانون چیزی جز اسلام نیست و اساساً قانونی در کشور ما تصویب نمی شود که مغایرت با اسلام داشته باشد.

 

استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: این دوگانه سازی ها در دوره اصلاحات نیز اتفاق می افتاد و شاهد بودیم که رئیس جمهور وقت به دلیل عدم تامل در فقه اسلامی به این دوگانه سازی ها دامن می زد. این نوع برداشت های آقای روحانی از فقه مربوط به تحصیلاتی است که ایشان در آکادمی های دست چندم غرب کسب کرده اند و ایکاش آقای رئیس جمهور چند سال بیشتر در حوزه علمیه قم فقه می خواندند.

 

دکتر صالحینا گفت: امسال ما از سوی ولی امر مسلمین موظف به همدلی و همزبانی با دولت هستیم لذا برای کمک به ایشان تاکید میکنم، ایشان باید ثبات فکری و اعتقادی داشته باشند تا راجع به مبانی درست اظهار نظر کنند.وی افزود: اینگونه اظهارات چهره علمی اقای رئیس جمهور را در مجامع علمی و حوزوی مخدوش می کند.

 

استاد حوزه علیمه قم افزود: خلط بزرگی که در کلام آقای رئیس جمهور وجود دارد این است که از منظر ایشان قانون و اسلام جدا هستند و این پلویی است که در دیگ سرویس های جاسوسی پخته شده است. قانون در نظام ما از اسلام جدا نیست. امیدواریم آقای رئیس جمهور راه منحط آقای خاتمی را ادامه ندهند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی