دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

سم پاشی علیه این آفت از این تاریخ به بعد بی تاثیر خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ناظر مستقر در کلینینک های گیاهپزشکی تماس حاصل فرمائید…

آفات درخت پسته

به گزارش انارما، واحد حفظ نباتات جهاد کشاورزی شهرستان انار در اطلاعیه ای از به پایان رسیدن اثر بخشی سموم بر آفت پروانه میوه خوار پسته خبرداد.

براساس آخرین بررسی های به عمل آمده درخصوص آفت پروانه میوه خوار پسته، زمان اثربخشی سم بر روی این آفت در مناطق ذکر شده به پایان رسیده است.

سم پاشی علیه این آفت از این تاریخ به بعد بی تاثیر خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ناظر مستقر در کلینینک های گیاهپزشکی تماس حاصل فرمائید.

 اطلاعیه مربوط به لکه بر روی پوست پسته کله قوچی و اکبری 

با توجه به سابقه خسارت شدید عارضه لکه پوست استخوانی بر روی ارقام اکبری و کله قوچی پس از آبیاری دراریبهشت ماه، ازکلیه متصدیان موتورپمپ ها تقاضا می گردد جهت جلوگیری از خسارت محصول پسته، پس از هماهنگی با مالکین محترم نسبت به خاموشی موتورپمپ ها تا پایان اردیبهشت ماه اقدام نمایند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی