دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

به گزارش انارما به نقل از باشگاه خبرنگاران ، همزمان با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها قیمت هر لیتر بنزین نیمه یارانه‌ای معمولی و سوپر به ترتیب ۷۰۰ و ۸۰۰ تومان و بهای هر لیتر بنزین معمولی و سوپر آزاد به ترتیب با قیمت ۱۰۰۰ و ۱۱۰۰ تومان در جایگاه های سوخت کشور عرضه می‌شد. […]

به گزارش انارما به نقل از باشگاه خبرنگاران ، همزمان با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها قیمت هر لیتر بنزین نیمه یارانه‌ای معمولی و سوپر به ترتیب ۷۰۰ و ۸۰۰ تومان و بهای هر لیتر بنزین معمولی و سوپر آزاد به ترتیب با قیمت ۱۰۰۰ و ۱۱۰۰ تومان در جایگاه های سوخت کشور عرضه می‌شد.
بر اساس این گزارش؛ از ابتدای خردادماه سال جاری سهمیه ۶۰ لیتری بنزین ۷۰۰ تومانی در کارت‌های سوخت خودروهای عمومی واریز شد.
اما با توجه به اینکه مردم انتظار این را داشتند که سهمیه ۶۰ لیتری آنها مطابق ماه‌های گذشته واریز شود اما با وجود عدم شارژ نشدن سهمیه سوخت، اکثر مردم با شوک فراوان مواجه شدند به طوری که این موضوع مشکلاتی برای مردم ازجمله جایگاهداران عرضه سوخت ایجاد کرد.
دلیل واریز نشدن سهمیه سوخت در کارت‌ها ناشی از عدم اطلاع رسانی از سوی مسئولان بود به طوری که با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد که بنزین تک‌نرخی در جلسه هیئت دولت به تصویب رسیده بود بدون اینکه به مسئولان اجرایی اطلاع رسانی شود.
در همین خصوص؛ عباس کاظمی معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: بنزین تک‌نرخی معمولی به قیمت ۱۰۰۰ تومان و بنزین سوپر به قیمت ۱۲۰۰ تومان در جایگاه‌ها عرضه می‌شود.وی همچنین گفت: سهمیه بنزین ۷۰۰ تومانی نیز سوخت نمی‌شود و تا شهریور ادامه دارد.
گفتنی است؛ هر لیتر گازوییل نیز به قیمت ۳۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

قیمت بنزین تک‌نرخی رسما اعلام شد/ هر لیتر بنزین 1000 تومان

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی