یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

محمد رنجبر عزت آبادی از جوانان موفق اناری می باشد که خیلی زود پله های ترقی را طی نمود . انارما به مناسبت نهم خرداد “روز جوان” مصاحبه ای با وی انجام داده است…

دکتر رنجبر عزت آبادی نخبه اناری

به گزارش انارما ،محمد رنجبر عزت آبادی از جوانان موفق اناری می باشد که خیلی زود پله های ترقی را طی نمود . انارما به مناسبت نهم خرداد  “روز جوان” مصاحبه ای با وی انجام داده است.

بیوگرافی و صحبت های محمد رنجبر را در ادامه بخوانید:

محمد رنجبر عزت آبادی متولد سال ۱۳۶۲ در روستای گلشن انار می باشد . وی لیسانس خود را از دانشگاه علوم پزشکی کرمان و فوق لیسانس خود را با رتبه درخشان ۷ در دانشگاه علوم پزشکی تهران اخذ کرد.

وی از سال ۱۳۸۷ نیز به عضویت هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد درآمد. رنجبر در سال ۱۳۸۹ با کسب رتبه خارق العاده ی نخست آزمون سراسری دکتری در رشته سیاست گذاری سلامت در دانشگاه علوم پزشکی تهران مشغول به ادامه تحصیل شد. رنجبر در سال ۸۹ از آنچایی که نمیتوانست همزمان عضو هیئت علمی دانشگاه یزد و مشغول به تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی تهران باشد ، بورسیه ی دانشگاه علوم پزشکی یزد شد و تا دوماه دیگر پس از اخذ مدرک دکتری مجددا به عضویت هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد منصوب خواهد شد.

وی بیش از ۷ سال است که در دانشگاه های علوم پزشکی یزد و پیام نور انار تدریس داشته است.

رنجبر عضو مرکز استعداد های درخشان کشور می باشد و تاکنون بیش از ۲۸مقاله در زمینه نظام سلامت از وی در مجلات معتبر داخلی و بین المللی منتشر شده است.

این نخبه اناری هم اکنون بعنوان سرپرست مرکز تحقیقات سیاست گذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد مشغول به کار می باشد.


 

وی در مصاحبه ای اختصاصی با انارما به مناسبت روز جوان از علاقه خود نسبت به خدمت رسانی در شهر انار گفت و افزود: بنده خود اناری هستم و از این لحاظ بسیار تمایل دارم که بتوانم برای شهر خودم مثمر ثمر باشم و در این راستا در جلسات متعددی که در حوزه بهداشت و درمان در فرمانداری انار برگزار میشود حضور فعال داشته ام.

محمد رنجبر در خصوص وضعیت ابتلای بیماری های خاص در شهرستان انار گفت: در بحث ابتلای به سرطان و دیابت متاسفانه انار اوضاع خوبی ندارد و نگران کننده است و بالا بودن آمار ابتلای به سرطان در شهرستان انار بیشتر به دلیل استفاده ناشیانه و بیش از حد از سموم بسیار خطرناک شیمیایی در بخش کشاورزی می باشد.

وی در خصوص ساخت بیمارستان در انار گفت: انار هنگامیکه به شهرستان ارتقا پیدا کرد قاعدتا بر اساس قانون یک بیمارستان  ۳۲تخت خوابی باید در آن احداث می شد. حال مشکلات دیگری در خصوص ساخت این بیمارستان در انار از جمله صرفه اقتصادی آن و یا تامین نیروی انسانی آن مطرح میشود اما همه اینها دلیل بر نساختن بیمارستان در انار نبست چرا که شهرستان انار با توجه به جمعیت آن ، بعد مسافت و فاصله با بیمارستان های اطراف ، تصویب هیئت وزیران و  موقعیت ویژه جغرافیایی و استراتژیکی که دارد و قرار گرفتن آن در مسیر ترانزیتی و نقطه تلاقی  بندرعباس ، تهران و کرمان  و ازدحام عبور و مرور در این مسیر به ساخت بیمارستان نیاز مبرم دارد.

سرپرست مرکزتحقیقات سیاستگذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی یزد در پایان با گرامیداشت روز جوان و تبریک آن به جوانان اناری در صحبتی خطاب به مسئولین انار گفت: در بکار گیری نیرو همیشه سعی تان جذب نیروی بومی باشد و به جوانان شهر انار  اعتماد کنید.

این نخبه اناری در پایان و در خصوص رمز موفقیت خود گفت: توکل به خداوند ، دعای خیر پدر و مادر ،صبر و تحمل همسر و پشتکار و تلاش مهم ترین شاخصه های موفقیت من بوده است.

 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس شنبه 30 می 2015 - 7:58 ق.ظ

احسنت به جوان اناری که باعث افتخاری

نام و نام خانوادگی شنبه 30 می 2015 - 8:05 ق.ظ

رشته تحصیلی ایشون از اول چی بوده؟ارشدش چطور؟خب بگید که بدونیم تا شاید ماهم رفتیم.

از گلشن شنبه 30 می 2015 - 3:44 ب.ظ

با سپاس از دکتر عزیز و دوست داشتنی

ح-ا-ا شنبه 30 می 2015 - 4:02 ب.ظ

تبریک وحسته نباشند

نام و نام خانوادگی پنج‌شنبه 4 ژوئن 2015 - 1:40 ب.ظ

رشته تحصیلی ایشون هر چی که باشه به فرموده امام خمینی “طب وارداتی غرب” نامیده میشه یعنی طبی که غربیها به ما دیکته کردن!
متاسفانه در کشوری که خودش مهد تمدن و علم و پزشکی بوده طبی وارداتی غرب جایگزین طب قدیم یا همون طب سنتی ایران شده که جا داره عزیزانی که علاقه مند به پزشکی هستند به طب سنتی خودمون رو بیارن چون در آینده ایی نزدیک طب قدیم خودمون که بر مبنای اصلاح مزاج های اربعه استواره هم در زمینه پیشگیری و هم در زمینه درمان حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت!

نام و نام خانوادگی پنج‌شنبه 4 ژوئن 2015 - 6:13 ب.ظ

هرچیزی که “سنتی” نامیده میشه دلیل نمیشه که از رده خارج یا منسوخ شده یا بدرد نخور باشه چه بسا در بعضی موارد مانند طب سنتی میتوان آخرین پیشرفت ها و نظریه های پزشکی طب جدید را در آن پیدا و با هم مقایسه کرد!!!

نام و نام خانوادگی جمعه 5 ژوئن 2015 - 5:59 ق.ظ

ای بابا می خواستم بدونم رشته تحصیلی ایشون بهداشت بوده؟اگه آره کدوم گرایشش.

نام و نام خانوادگی سه‌شنبه 9 ژوئن 2015 - 8:02 ق.ظ

کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت درمان و دکتری سیاستگذاری سلامت

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی