یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

این پل در سال های گذشته در طرح جامع تفصیلی شهر انار بعنوان یک میدان در نظر گرفته شده بود و مطمئنا با توجه به خطرساز بودن این تقاطع احداث میدان نمیتوانست تمامی مشکلات را حل کند / بیش از ۲۰میلیارد تومان بودجه برای ساخت پل تقاطع غیرهم سطح کمربندی انار در نظر گرفته شده است که با توجه به روند کار در کمتر از دوسال این پروژه به بهره برداری خواهد رسید…

فرماندار انار در مصاحبه با انارما

به گزارش انارما ، محمد خادمی فرماندار انار در مصاحبه اختصاصی با انارما ابتدا در خصوص احداث پل تقاطع غیرهمسطح کمربندی انار با ابراز خرسندی از روند عملیات گفت: این پل در سال های گذشته در طرح جامع تفصیلی شهر انار بعنوان یک میدان در نظر گرفته شده بود و مطمئنا با توجه به خطرساز بودن این تقاطع احداث میدان نمیتوانست تمامی مشکلات را حل کند ، بر این اساس با پیگیری های بعمل آمده و مکاتبه مستقیم با وزارت راه و شهرسازی در تهران و عنایت ویژه مهندس نظریان مدیرکل راههای جنوب وزارت راه و شهرسازی این طرح آغاز شده و عملیات احداث مسیر های اطراف این پل در حال اجراست و تعداد۸ شمع از پایه های پل در عمق ۳۰متری نصب شده است.

وی افزود: با توجه به عبور و مرور وسایل نقلیه سبک از شهر انار به طرف دانشگاه آزاد ،زمین های کشاورزی و مجتمع دامداری زیرگذری ویژه این قسمت از طرف انار به سمت دانشگاه در نظر گرفته شده است تا ضریب وقوع حادثه در این محل کاهش یابد.

خادمی تصریح کرد: بیش از ۲۰میلیارد تومان بودجه برای ساخت پل تقاطع غیرهم سطح کمربندی انار در نظر گرفته شده است که با توجه به روند کار در کمتر از دوسال این پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار انار در ادامه و در خصوص خطرساز بودن جاده انار _امینشهر گفت:فرمانداری انار بودجه ای را برای احداث لاین دوم این جاده در نظر گرفته است و با همکاری شورای امینشهر احداث لاین دوم این جاده تا محمدآباد خواجه به زودی آغاز خواهد شد.

وی افزود:آزادسازی زمین های اطراف این جاده تاکنون تماما جزو حریم جاده بوده است اما با این حال ، شورایی متشکل از خیرین تشکیل شده تا با مالکان اراضی اطراف این مسیر رایزنی داشته باشند تا در ادامه پروژه مشکلی در خصوص آزادسازی احتمالی سایر اراضی اطراف جاده که مالک شخصی دارند پیش نیاید .

خادمی تصریح کرد: این طرح در مرحله بررسی مطالعاتی است و به زودی آغاز میشود.

فرماندار انار در پایان با اشاره به نگاه ویژه به ساماندهی ورودی های روستاهای انار گفت: آسفالت نمودن کوچه های اصلی روستای تراب آباد که در اولویت بود به اتمام رسید و همچنین دو طرف خیابان اصلی این روستا به طرف انار به طول ۳ کیلومتر جدول گذاری،رنگ آمیزی ، درختکاری و نصب آبیاری قطره ای صورت گرفت که این امر باعث آبادی و زیبایی این روستا شده است که الحمدالله این پروژه به اتمام رسیده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تعویض آسفالت جاده انار به طرف تراب آباد که وضعیت نامناسبی داشته است با تخصیص اعتبار از محل بودجه ی فرمانداری تصویب و در اسرع وقت آغاز خواهد شد.

 

دیدگاه کاربران

اناری یکشنبه 14 ژوئن 2015 - 2:11 ب.ظ

خیلی ممنون آقای فرماندار

aban یکشنبه 14 ژوئن 2015 - 3:04 ب.ظ

درود بر جناب فرماندار خدا حفظت کنه مررررررد,,, جدا روستاهای انار یه تغییر اساسی ابجاد شده که همش بخاطر وجود پر محبت ونگاه مثبت شماست… ما روستایی ها تمام قد از شما حمایت میکنیم و از خداوند متعال ارزوی موفقیت را برای شما خواستاریم

ح-ا-ا یکشنبه 14 ژوئن 2015 - 8:22 ب.ظ

تشکر

ارش67 سه‌شنبه 16 ژوئن 2015 - 12:41 ب.ظ

خواهشا یه بودجه ای هم بدین شهرداری امین شهر این خیابونا رو اسفالت کنه فرش هامون قالی امون خونه زندگیمون از زیر خاک در رفت.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی