یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

صبح یکشنبه ۲۴خرداد ، جلسه ای از طرف شرکت توزیع نیروی برق انار با حضور کشاورزان و مالکان چاه موتور های کشاورزی شهرستان انار با هدف رایزنی در خصوص خاموشی چاه موتور های کشاورزی در ایام تابستان برای تامین کمبود برق این شرکت برگزار شد…

IMG_6994

به گزارش انارما ، صبح یکشنبه ۲۴خرداد ، جلسه ای از طرف شرکت توزیع نیروی برق انار با حضور کشاورزان و مالکان چاه موتور های کشاورزی شهرستان انار با هدف رایزنی در خصوص خاموشی چاه موتور های کشاورزی در ایام تابستان برای تامین کمبود برق این شرکت  برگزار شد.

در این جلسه مهندس عبدالهی کارشناس شرکت توزیع نیروی برق شمال استان اظهار داشت:  به دلیل افزایش نیاز مردم به مصرف برق و کاهش ظرفیت تجهیزات برقی و به منظور تامین برق مصرفی نیاز به مدیریت مصرف و همکاری کشاورزان در این زمینه می باشد.

وی افزود: در کل سال بیش از ۲۰۰ساعت کمبود برق می باشد که باید تامین یشود.

در ادامه این جلسه عبداللهی روش هایی برای همکاری کشاورزان در زمینه خاموشی چاه موتور ها پیشنهاد داد.

دسته آخر مقرر شد تمامی مالکان چاه موتور های کشاورزی شهرستان انار ۴روز در هرماه از فصل تابستان ،چاه موتور کشاورزی خود را به منظور صرفه جویی در مصرف برق و تامین کمبود برق مصرفی مردم خاموش کنند.

لازم بذکر است این ۴روز هم میتواند بصورت متناوب در ماه باشد و هم با حدفاصل اما در کل موظف به خاموشی ۴روزه می باشند و در مقابل نیز تسهیلات ویژه به کشاورزان از جمله فیش برق رایگان و پاداش تعلق می گیرد.

IMG_6987

IMG_6989

IMG_6994

IMG_6995

IMG_6998

IMG_7006

IMG_7012

IMG_6997

IMG_7007

IMG_7009

دیدگاه کاربران

ح-ا-ا دوشنبه 15 ژوئن 2015 - 11:54 ق.ظ

بسیارکارخوبیست.هم درمصرف برق صرفه جویی میشه وهم به ذخیره آب کمک خواهدکرد

نسیم جنوب دوشنبه 15 ژوئن 2015 - 10:37 ب.ظ

باسلام وبادرود برتمام مهندسینی که کنند خدمت به سود
بامحبت یادحق نعمت ورحمت از سما ءهرلحظه می ریزد فرود
منکه بیاندازه مصرف کرده اب وخاک .رنگ ورخم گشته کبود
درپس خشم وغضب الوده رفتار وحریص گشته پی اتش ودود
باتشکر وسلام نازنینabaتو شدی خسته زاین حرف وکلام
باتوجه بار دیگردوره بنما پستی های خود ودیگر را مدام
لذت تو میشود ارامش واسایش وصبرت بیاید صبح وشام
انچه را گفتم زخود بیخود توعفو کن والسلام

ارش67 شنبه 27 ژوئن 2015 - 2:25 ب.ظ

اصلا نگران اب نباشید ….انتخابات مجلس نزدیک است ….دوستان کاندیدا برامون چاه اب ‌می یابند…..کاندیدای چاه باز کن چاه جدیدو باز کن……البته اب کارون هم در راه است ببخشید البته کتابش بنام افسانه اب کارون نوشته :نمایندگان شهرستان انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی……..فیلمش هم داره کره میسازه :افسانه اب کارون با بازی جومونگ.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی