دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

بیشترین سهم را از این اعتبار شهرداری انار می برد و بعد از آن شهرداری امین شهر و دهیاری ها از این اعتبار دریافت خواهند کرد و اعتبار تخصیص یافته از آلایندگی طی ۱۰روز آینده به شهرستان انار واریز میشود…

حق آلایندگی انار افزایش یافت

به گزارش انارما ، خادمی فرماندار انار در مصاحبه با انارما از افزایش سهم آلایندگی کارخانجات مس به شهرستان انار خبر داد.

وی در تشریح این خبر گفت: طی جلسه ای که با حضور  مهندس محمدرضا فتوت معاون برنامه ریزی واشتغال استاندار  ، مدیر کل امور مالیاتی و مدیر کل محیط زیست استان کرمان و با حضور فرمانداران شهرستان های انار ،رفسنجان ، بردسیر ،شهربابک و سیرجان در استانداری کرمان در خصوص خسارات زیست محیطی آلایندگی موضوع تبصره۱ ماده۳۸ قانون مالیات برارزش افزوده بابت سال۱۳۹۴ برگزار شد.

خادمی افزود: این جلسه به صورت سالیانه برگزار و در آن برنامه ریزی و اتخاذ تصمیم می شود.

وی تصریح کرد: با رایزنی های صورت گرفته میزان اعتبار خسارات ناشی از آلایندگی های شرکت های مس به شهرستان انار علاوه بر اینکه ۵درصد حفظ شد سهم انار  از ۵درصد به ۷درصد نیز افزایش یافت.

فرماندار انار در خصوص چگونگی استفاده این اعتبار در دستگاه های شهرستان انار گفت: بیشترین سهم را از این اعتبار شهرداری انار می برد و بعد از آن شهرداری امین شهر و دهیاری ها از این اعتبار دریافت خواهند کرد و اعتبار تخصیص یافته از آلایندگی طی ۱۰روز آینده به شهرستان واریز میشود.

وی در پایان از تشکیل تیمی ویژه متشکل از کارشناسان محیط زیست برای بررسی میزان خسارات آلایندگی کارخانجات مس بر شهرستان های اطراف آن خبر داد .

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگی دوشنبه 15 ژوئن 2015 - 7:09 ق.ظ

شوخی نکن حنگونه می شه باشه

ح-ا-ا دوشنبه 15 ژوئن 2015 - 11:56 ق.ظ

دستتون دردنکنه ونشکر

كارمند مس دوشنبه 15 ژوئن 2015 - 3:26 ب.ظ

اگه امکان داره این پیام را به فرماندار برسانید .
اگر برای آلودگی هوا تیم بررسی کننده خواستند اقدام کنند حتما در فصل زمستان اقدام کنند . چون در شش ماه اول سال دود کارخانجات مس به سمت انار نیست (به سمت سیرجان و بندر است )ولی در نیمه دوم سال دود بیشتر به سمت انار و رفسنجان است .

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی