یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

از مردم مومن و بزرگوار شهرستان انار تقاضا میشود با حضور در این مساجد از برنامه های مذهبی این ماه استفاده کنند.یقینا حضور مردم در مساجد استجابت دعاها را سریعتر نموده و نظر لطف الهی به جماعتها خواهد بود که یدالله مع الجماعه و خدایی ناکرده برنامه های تلویزیونی مانع از حضور عزیزان در مساجد نشود…

IMG_4373 - Copy
به گزارش انارما ، حجت الاسلام منتظری ضمن بیان این مطلب گفت:ماه مبارک رمضان ماه مهمانی پروردگار متعال است که خداوند متعال بهترین فرصتها را در اختیار بندگانش قرارا میدهد.ماهی که به فرموده پیامبراکرم(ص)ثواب حسنات چندین برابر میشود و گناهان محو می گردد ، دعاها مستجاب و نفسهای روزه داران تسبیح و خواب آنها عبادت است.
وی افزود: به لطف الهی امسال نیز همچون سالهای قبل مردم مومن شهرستان انار آماده استقبال از ماه خدا هستند.باغبارروبی و آماده کردن مساجد و برگزاری جلسات تلاوت قرآن کریم نهایت استفاده را از این ماه بزرگ خواهند برد.
بیش از ۴۰ مسجد در سطح شهرستان برنامه های ماه رمضان را برگزار میکنند.روحانیون محترمی که این مجالس را برگزار میکنند اکثرا  بومی و فرزندان شهرستان انار هستند و تعدادی از این عزیزان اعزامی از قم میباشند.
مسئول سازمان تبلیغات اسلامی انار در ادامه تصریح کرد: اقامه نماز جماعت صبح  ، ظهر و عصر و مغرب و عشا  ، بیان احکام شرعیه و احادیث اهل بیت(ع)،تفسیر قرآن کریم و سخنرانی از مهم ترین برنامه های این عزیزان خواهد بود گرچه امکان دارد در بعضی از مساجد برنامه های فرهنگی بیشتری مانند تشکیل کلاسهای قرآن  ، اعتقادات و تلاوت قرآن کریم نیز برگزار گردد.
حجت الاسلام منتظری در پایان خاطر نشان کرد: از مردم مومن و بزرگوار شهرستان انار تقاضا میشود با حضور در این مساجد از برنامه های مذهبی این ماه استفاده کنند.یقینا حضور مردم در مساجد استجابت دعاها را سریعتر نموده و نظر لطف الهی به جماعتها خواهد بود که یدالله مع الجماعه و خدایی ناکرده برنامه های تلویزیونی مانع از حضور عزیزان در مساجد نشود.
 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی