یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

و جای تعجب بیشتر از یکی از اعضای تیم مذاکره کننده ما دارد که میگوید نگران بازرسی از مراکز نظامی مان نباشید چرا که اگر کسی بخواهد بازرسی کند ما چشمانش را می بندیم و بعد از ورود به مرکز نظامی چشمانش را باز کنیم تا نفهمد از کدام مسیر وارد آن مرکز شده است. …

IMG_7291

به گزارش انارما ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در خطبه های اولین نمازجمعه ماه مبارک رمضان گفت:ماه رمضان آسان ترین راه برای رسیدن به تقوای الهی است و روزه ی خواص روزه ای است که هم مبطلات روزه را مدنظر داشته باشند و هم جوارح خود را حفظ کنند.

ابراهیمی در خطبه دوم با اشاره به فریب های جاسوسی دشمن در مذاکرات هسته ای گفت: جای تعجب از تیم مذاکره کننده ی هسته ای کشورمان هست که علیرغم اینکه موضوع جاسوسی دشمن را می دانستند اما باز تا این حد به دشمن اعتماد کردند و جای  تعجب بیشتر از یکی از اعضای تیم مذاکره کننده ما دارد که میگوید نگران بازرسی از مراکز نظامی مان نباشید چرا که اگر کسی بخواهد بازرسی کند ما چشمانش را می بندیم و بعد از ورود به مرکز نظامی چشمانش را باز کنیم تا نفهمد از کدام مسیر وارد آن مرکز شده است.

وی افزود: واقعا از این صحبت ها انسان خنده اش می گیرد چرا که عوام مردم هم این موضوع را می فهمند که امروز مثل گذشته نیست که کسی را با چشم بسته برای بازرسی ببری و اطلاعات کسب نکند. شما که میدانید حتی آنها در مذاکرات هسته ای هم جاسوسی می کنند چرا بازهم به طرق مقابل اعتماد می کنید.

امام جمعه انار تصریح کرد: تنها راه برون رفت از گرفتاری ها ومشکلات برگشت به اندیشه های امام (ره) است. میگویم برگشت چون از اندیشه های امام فاصله گرفته ایم و بر این موضوع بارها مقام معظم رهبری نیز تاکید داشته اند اما یک عده ای شعار خط امام را می دهند اما در عمل دور از اندیشه امام هستند.اندیشه سیاسی حضرت امام در مذاکره با استکبار عدم اعتماد کامل به دنیای استکبار بود و همین عدم اعتماد کامل باعث شد که امام (ره) انقلاب کند و به پیروزی برسد .

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان با اشاره به وضعیت خشکسالی کشور خاطر نشان کرد: مصرف آب و برق در کشور بسیار بالاست و باید در فصل گرمای سال صرفه جویی کنیم تا دست مسئولین امر را برای کمک رسانی به برخی از مناطق کشور که با مشکل کم آبی و کمبود برق مواجه هستند باز بگذاریم.

IMG_7285

IMG_7294

IMG_7279

IMG_7287

 

دیدگاه کاربران

ح-ا-ا شنبه 20 ژوئن 2015 - 4:13 ق.ظ

کی گفته این حرف رو!

جانباز شنبه 20 ژوئن 2015 - 7:30 ق.ظ

شعارهای داغ سیدجلیل را ننوشتید چند نفر همراهی کردند خجالت آور است مگر رهبری نظارت نداردبرمذاکرات که اینقدر شماها داد می زنید

امیرحسین شنبه 20 ژوئن 2015 - 11:47 ق.ظ

رهبرمذاکراتوزیرنظردارن هیچ مشکلی پیش نمیا.

پاتک شنبه 20 ژوئن 2015 - 2:17 ب.ظ

تو هم بشین مارو نخندون؟!!!به قول خودت ساکن یکی ازشهرستانهای کوچک اطراف استانمون هستی تو هردو سایت هم هرجا ما رفتیم روحانی مچکری! یه اتفاق میفته چی کی کوجا چطو شده من انار نیستا اگه بودا چکار میکردا میرفتا هاشمی مچکرا برو برو همونجو پشت سرتا نگاه نکن اگه خواستی بیا انار ببین چه خبره اونوقت نظر بده نکنه خودت یکی ازون هیآت مذاکراتی ح.ا.ا//نام حسن فامیل ایرانی امریکایی

نام و نام خانوادگی شنبه 20 ژوئن 2015 - 2:23 ب.ظ

من که دیگه از امام جمعه و این لحنش و این مطالب فاکسیش و یکرفه به قاضی رفتنش و شعارهای سید جلیل خــــســــــتـــــه شدم.

استاد مشهور اخلاق با حضور در یکی از برنامه های تلویزیونی شبکه خبر گفت: بسیاری از افراد که اسمشان متدین است و به دید دینی به آن ها نگاه می کنیم، افکار را خراب کرده اند و متوجه نیستند که که در حال انجام چنین کاری هستند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی طباطبایی به اشاره شعارهای نادرست و ناصواب جریان های تندرو درباره مذاکره کنندگان هسته ای اشاره و تصریح کرد : تندروهایی که با شعارهای خود دل مردم را خالی و آنها را پریشان می کنند ، عزت اسلام را نمی خواهند و مرتکب گناه کبیره می شوند.

وی افزود: من به آقای ظریف وزیرخارجه پیام دادم که شما قدر خود را بدانید، وقتی درخت پربار باشد با سنگ بیشتر آن را می زنند، شما مثل درخت گردو پربارید.

سیدمهدی طباطبایی اضافه کرد: درود خدا بر همه عزیزان مذاکره کننده هسته ای باد؛ انشا الله زودتر موفق شوند.

وی تصریح کرد: تندروها باید بدانند که دل مردم را خالی کردن گناه کبیره است، آخر چرا دل مردم را خالی می کنید؟

وی افزود: ملت باید پشتیبان افراد متفکری که در حال خدمت هستند، باشد. همه ی خدمتگذاران از رئیس جمهور تا سوپور شهرداری، خدا همه شان را حفظ کند. آدرس مطالب فوق:
http://khabarfarsi.com/ext/13190987

جواد شنبه 20 ژوئن 2015 - 3:37 ب.ظ

سلام جناب آفای طباطبایی ببخشید درخت رو کسی سنگ نمیزند بلکه سگ رو سنگ میزنند

ح-ا-ا شنبه 20 ژوئن 2015 - 11:05 ب.ظ

باسلام خدمت همشهری خوبم وامیدوارم که حالتان خوب باشه وبعدرعایت حال یکدیگرواعاده ادب خوب است ونسبتهای آمریکایی دادن قابل پیکیری می باشدکه جنابعالی ازخودتون درآورده وبه خوداجازه میدهی که تهمت روا داریدوازشمامی خواهم که رعایت ادب نموده واحترام خودتان رانگه دارید.کجامن گفتم اگه بودم چنان وچنین میکردم.اگه گفتم تعجب میکنم که درشهری پمپ بنزینش تعطیل شده این حرف بدی است.شمافقط دراناربودی وندیدی که اگردرشهری پمپ بنزینش تعطیل بشه یعنی چی.مردم مسئولین رابازخواست میکنند.ودرپایان ازجنابعالی استدعادارم که آئین نگارش رادرست بکاربندیدتااحترام متقابل رعایت شود.باتشکرفراوان

توانا بود هرکه دانا بود یکشنبه 21 ژوئن 2015 - 12:14 ق.ظ

تو چرو جوش میای ؟؟؟ اسم جانباز هم مقدسه ازش استفاده نکن با اون طرز فکرت…

نام و نام خانوادگی یکشنبه 21 ژوئن 2015 - 4:40 ق.ظ

مگر جانباز هم صرفا باید تندرو باشد؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی