یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

حسین حاج محمدی مسئول بسیج سازندگی در مصاحبه با انارما از اعطای تسهیلات ویژه به کارآفرینان خبر داد و گفت: وام های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در قالب ۳۰واحد به متقاضیان واجد الشرایط از طرف واحد بسیج سازندگی سپاه انار اعطا خواهد شد…

IMG_7311 - Copy

به گزارش انار ما ، حسین حاج محمدی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه انار در مصاحبه با انارما از اعطای تسهیلات ویژه به کارآفرینان خبر داد و گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی و اتکا بر تولید داخل کشور ، وام های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در قالب ۳۰واحد به متقاضیان واجد الشرایط از طرف واحد بسیج سازندگی سپاه انار اعطا خواهد شد.

وی افزود: از مهم ترین این واحد ها تولید  کود های ورمی کمپوست ،تولیدات گلخانه ای ،اصلاح باغات ،پرورش قارچ ،مرغ بومی ،پرورش ماهی ،تولید گیاهان دارویی و تولید زعفران می باشد و واحد های صنایع تبدیلی در سال ۹۴ عبارت اند از بسته بندی ، خشک کردن میوه جات،پودرکردن ، اسانس گیری و گوهرتراشی  که متقاضیان میتوانند در این زمینه ها کارگاه تولیدی راه اندازی کنند.

حاج محمدی با اشاره به هموار بودن مسیر کارآفرینی گفت:تفاهم نامه ای بین سپاه انار و جهاد کشاورزی منعقد شده است تا جهاد کشاورزی  جهت صدور مجوز طرح های اقتصاد مقاومتی با متقاضی طرح همکاری داشته باشد.

مسئول بسیج سازندگی در ادامه از مهیا بودن بازار فروش کالاهای تولیدی کارآفرینان طرح های اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت:بازاریابی و فروش محصولات اقتصاد مقاومتی بر عهده شرکت نگار نصر کرمان می باشد و از لحاظ فروش محصولات تولیدی ،کارآفرینان هیچ گونه دغدغه ای نخواهند داشت .

وی افزود: علاوه بر بازار یابی شرکت نگار نصر کرمان بازارچه های فصلی با غرفه های اختصاصی ویژه فروش محصولات اقتصاد مقاومتی در انار همچون سایر شهرستان های کشور راه اندازی خواهد شد.

حاج محمدی در پایان خاطر نشان کرد:مسیر برای رفع مشکل بیکاری و کارآفرینی هموار است و جوانان میتوانند با راه اندازی شرکت های تعاونی در عرصه های صنایع تبدیلی و اقتصادمقاومتی بصورت هدفمند و با بازدهی مناسب فعالیت کنند.

 

شرایط و جزئیات پرداخت  وام و تسهیلات اقتصاد مقاومتی به شرح ذیل می باشد:

_ حداقل و حداکثر مبلغ تسهیلات قابل پرداخت ۷۰میلیون و ۳۰۰میلیون ریال می باشد.

_ نرخ سود تسهیلات در تمامی عرصه های اقتصاد مقاومتی ۱۶درصد و صنایع تبدیلی ۱۸ درصد می باشد.

_ مدت بازپرداخت تسهیلات از ۷۰میلیون ریال تا ۱۵۰میلیون ریال ۳۶ ماهه و از ۱۵۰میلیون ریال تا۳۰۰میلیون ریال ۴۸ ماهه می باشد(۶ماهه اول اخذ وام تنفس می باشد)

شرایط اخد وام :

_ ارائه معرفی نامه رسمی از حوزه های بسیج محلات 

_ ارائه طرح به تناسب ظرفیت تولید

_ کپی شناسنامه ،کارت ملی ،  کارت پایان خدمت  و ارائه آخرین مدرک تحصیلی

_ ارائه مجوز فعالیت از طرف فنی حرفه ای و جهاد کشاورزی

لازم بذکر است تمامی مراحل تشکیل پرونده در  واحد بسیج سازندگی سپاه انار انجام میشود و بعد از آن پرونده برای پرداخت وام  به بانک مهر اقتصاد ارجاع خواهد شد.

دیدگاه کاربران

ناشناس یکشنبه 21 ژوئن 2015 - 11:40 ق.ظ

چه خوب حداکثر ۳۰تومن میدن برای طرح گلخانه ای واقعا جالبه

مدیر یکشنبه 21 ژوئن 2015 - 12:14 ب.ظ

این میزان وام برای تولیدات گلخانه ی خانگی می باشد نه گلخانه های صنعتی

حقیقت تلخ سه‌شنبه 23 ژوئن 2015 - 4:49 ق.ظ

با سلام.
زمانی که بیکار بودم خیلی دنبال این وام ها بودم اما پارتی نداشتم،تا مثل اون چندتا جونی که از فامیلای اعضاشورا شهر وسرمایه دار انار بودن وحدود ۴_ ۵ سال پیش قرار بود با وام ۲۰۰میلیونی کارخانه لیچینگ مس راه بیندازن،که بعد از دریافت وام با پولش تریلر خریدن و سر ازجاده در اوردن.
یا مثل چند تن دیگر که قراربود کارخانه قطعه ریزی بزنن که الان معلوم شد با پول وام اب و زمین پسته خریدن و با قسمت اندکی از وام سیاه بازی در اوردن و مثلا کارخونه زدن.
حقیقت اشتغال زایی انار اینه.انار ما میتونین به راحتی این سوژه ها رو دنبال کنین و به سر نخ های دیگری هم برسین.امیدوارم نظرم که درد دل یک جوان جویای کار هست ثبت و پیگیری بشه

نام و نام خانوادگی سه‌شنبه 23 ژوئن 2015 - 8:22 ق.ظ

در ازای ۱۵ میلیون چقد باید باز پرداخت داشت؟
۶ ماه تنفس اعلام شده هم کارمزد دارد یا خیر؟

حسین لطفی شنبه 15 آگوست 2015 - 9:01 ق.ظ

شما میخواهید حمایت کنید یا ثروت خودتونو افزایش بدیدبا وام ۱۶درصدی تون

جهانگیر شفیع زاده یکشنبه 25 اکتبر 2015 - 4:24 ب.ظ

سلام وام به اونایی که بجای پایان خدمت اشتغال به تحصیل دارن تعلق میگیره

سکینه پورسعید پنج‌شنبه 7 ژانویه 2016 - 10:37 ب.ظ

چرا به قالی بافان وام نمیدند.من رفتم بسیج محلمون ثبت نام کردم واسه وامقالی.گفتن به شما تعلق نمیگیره

احسان شنبه 26 مارس 2016 - 3:55 ب.ظ

برای گرفتن این وام باید کارت بسیج فعال داشته باشیم

داود یکشنبه 29 می 2016 - 6:50 ب.ظ

باز خوبه به درخواست اغا وارد عمل شدن کمک کنن به تولید ملی نه التماس بقیه کشورها کنیم تا کالاهاشونو بفروشن دستشون درد نکنه ۱۸%هم نوش جانشون اگه عرضه باشه ۱۸%چیزی نیست اگه بخوای کار کنی

محمد سه‌شنبه 26 جولای 2016 - 11:53 ق.ظ

سلام به کسایی که سن کمتر۱۸سال دارن و کارت پایان خدمت ندارن تعلق میگیره یانه
جهت اشتغال زایی واقتصاد مقاومتی

محمد سه‌شنبه 26 جولای 2016 - 11:55 ق.ظ

مگر بده با سود ۱۶درصدی بقیه هم وام بگیرن واشتغال زایی کنن وبه اقتصاد کشورمون کمک کنه

شادمهر شنبه 20 آگوست 2016 - 4:00 ب.ظ

من بسیجی ام وام ۱۵میلیون بابهره ۷ میلیون گرفتم یعنع بعد ۶سال ۲۲میلیون بدهم متاسفانه کا رم تولیدمرغ بومی بود ضرر کردم چون گندم۰۰ ۷تومان تخم مرغ محلی ۴۰۰تومان اکنون گندم ۱۲۵۰تومان است تخم مرغ محلی ۴۰۰ تومان است من وررشکست شدم اذ مسولین محترم درخواست کردم سود یابهره را ببخشید یا ۴در صد بگیرید قبول نفرمودند … لطفا به بسیجی اگر بر ای تولید وام میدهید توجیه کنید…

رضا پنج‌شنبه 1 دسامبر 2016 - 3:38 ب.ظ

باسلام وخسته نباشید.من یک پسر ۲۰ساله که تازه خدمتم تموم شده امدم در انبار خونمون حدود ۸۰جوجه مرغ بومی ریختم از جایی که من عاشق دام هستم از مسعولین تقاظا دارم به من کمک کنن که بتوانم جایی بزرگ تر برای تولیدی بیشتر بگیرم خیلی به یک وام احتیاج دارم ومن کاملا مطمعا هستم که با کمک وام پیروز میشوم.توروخدا کمکم کنین.

محمد جمعه 24 مارس 2017 - 7:08 ب.ظ

سلام حالا این وام رو گرفنیم اگه چند ماه هم دیر بدیم قصد هاش رو چی میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حمید یکشنبه 15 اکتبر 2017 - 10:25 ق.ظ

باسلام با این وام نمی شود کار اقتصاد مقاومتی را پیش برد. اقتصاد مقاومتی با روش همخوانی ندارد. توجیه اقتصادی در کشور نسبی است و نمی شود برای آن برنامه ریزی صرفه و صلاح کرد. شما بیش از این که به فکر راه اندازی طرح های اقتصاد مقاومتی باشید، ابتدا دنبال سود ۱۶ درصدی خودتون هستید. اگر می خواهید اقتصاد مقاومتی تحقق پیدا کنه و دل رهبر رو شاد کنید. لطف کنید ازپشت میزاتون بلند شید آستین بالا بزنید تعاونی تولیدی و توزیعی تاسیس کنید و از سرمایه های اندک مردم تا بالا ترین سرمایه محدود تمام طرح های تولیدی، توزیعی و تبدیلی رو در قالب شهرک های چندین هکتاری تاسیس کنید و میزهای کساد کاری برخی از عواملتون رو به عنوان وظیفه به این اماکن انتقال بدید و با مدد گرفتن از نیروهای بسیجی به عنوان افراد شاغل حقوق بگیر، به اهداف اقتصاد مقاومتی برسید.

سيدمصطفي دوشنبه 6 نوامبر 2017 - 8:44 ق.ظ

با سلام آره وام خوبی هست من گرفتم ولی حمایت کامل نشدیم چرا باید تنفس ۶ماه رو حذف کردید ما که هنوز درآمدی نداریم چطور باید اقساط وام رو پرداخت کنیم حمایت باید واقعا حمایت باشه لطفا رسیدگی کنید

مهدی چهارشنبه 13 دسامبر 2017 - 6:53 ب.ظ

این دوستمون راست میگه ما ک هنوز درآمدی نداریم برای چی تنفس را برداشتید . چطور اقساط را بدیم . اگه میخواهید حمایت کنید لطفا درست حمایت کنید

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی