یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

در روز اول این طرح سرهنگ غضنفری به همراه جمعی از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بانی این کار خیر شدند و با سه خانواده نیازمند و ایتام شهرستان دیدار و ضمن اهدای یک سبد کالا ، هدایای نقدی و غیر نقدی به اعضای خانواده ها اهدا نمودند….

رحماندوست  در مصاحبه با انارما

به گزارش انارما ، رحماندوست مسئول کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان انار در مصاحبه اختصاصی با انارما گفت:طرح مفتاح الجنه ویژه اکرام خانواده های نیازمند ،بی سرپرست و ایتام شهرستان انار در ماه مبارک رمضان با همکاری کمیته امداد با ادارات و خیرین انار آغاز شده است.

وی افزود: در روز اول این طرح سرهنگ غضنفری به همراه جمعی از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بانی این کار خیر شدند و  با سه خانواده نیازمند و ایتام شهرستان دیدار  و ضمن اهدای یک سبد کالا ، هدایای نقدی و غیر نقدی به اعضای خانواده ها اهدا نمودند.

رحماندوست تصریح کرد: در ادامه این طرح نیز سایر نهاد های شهرستان از جمله آموزش و پرورش  ،سپاه و اداره گاز در روز های آینده باسایر خانواده های نیازمند شهرستان دیدار و هدایای نقدی و غیر نقدی خود را اهدا خواهند کرد.

مسئول کمیته امداد انار در ادامه با اشاره به آغاز طرحی دیگر در خصوص اکرام خانواده های نیازمند شهرستان انار در ایام ماه مبارک رمضان گفت: این طرح با همکاری کمیته امداد و ستاد زکات شهرستان انار و با مساعدت های نقدی و غیر نقدی خیرین بزرگوار شهرستان ویژه ولادت امام حسن مجتبی(ع)  در راستای کمک به نیازمندان و اکرام ایتام شهرستان اجرا خواهد شد .

وی در پایان خاطر نشان کرد:کمیته امداد شهرستان آماده دریافت کمک ها و وجوهات نفدی و غیر نقدی خیرین برای کمک به نیازمندان می باشد.

*تصویر شاخص آرشیوی است

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی