شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

همایش کانون های فرهنگی،هنری مساجد شهرستان انار به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور حجت الاسلام والمسلمین رضایی برگزار شد…

IMG_0193

به گزارش انارما ، همایش کانون های فرهنگی،هنری مساجد شهرستان انار به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور حجت الاسلام والمسلمین رضایی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان در سالن کتابخانه شهیداسماعیلی نیا صبح امروز برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام رضایی با اشاره ظرفیت فرهنگی کانون های مساجد گفت: مهم ترین هدف این کانون ها سوق دادن جوانان و نوجوانان به مساجد است و این نهاد وظیفه تربیت و پرورش نیروی جوان انقلابی را عهده دار می باشد.

وی افزود: اگر کانونی بتواند یک صف به صفوف نماز جماعت در مساجد اضافه کند و اعضای تشکیل دهنده این صف از جوانان باشد ، آن کانون یقیناً موفق عمل کرده است.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان به همکاری مسئولین شهرستان با کانون های مساجد تاکید کرد و گفت: اگر مسئولین شهرستان در زمینه تجهیز کانون ها ۵۰درصد هزینه ها را تقبل کنند دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد استان نیز ۵۰درصد باقیمانده هزینه ها را پرداخت خواهد کرد و حل مشکلات و برطرف کردن کمبودها تنها در سایه همکاری بین کانون ها و مسئولین انجام پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی