جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

حاج حسین عبدلی از خیرین شهرستان انار مبلغ پانصد میلیون تومان برای بهسازی و مرمت بخش بستری بیمارستان و آزمایشگاه آن اختصاص داد…

انارما

به گزارش انار ما ،  حاج حسین عبدلی از خیرین شهرستان انار مبلغ پانصد میلیون تومان برای بهسازی و مرمت بخش بستری بیمارستان و آزمایشگاه آن اختصاص داد.

یکشنبه شب طی جلسه ای  با حضور نماینده و فرزند ایشان آقای محمد عبدلی قرار داد این پروژه با حضور مهندس ابوالفضل بیرمی و مهندس علی شفیعی و حجت الاسلام گنجی به امضا رسید.

این پروژه که عملیاتی گردیده به نام نامی و مبارک حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مزین است و هزینه آن طی سه قسط از سوی آقای حاج حسین عبدلی پرداخت خواهد شد.

در جلسه امضاء قرارداد ، محمد عبدلی یک قطعه چک به مبلغ یکصد و پنجاه میلیون تومان تحویل حجت الاسلام گنجی نمود و اظهارداشت: برای رفاه حال عموم مردم شهرستان انار پدرم تصمیم گرفت این بخش را مرمت و بازسازی کند چون مردم انار در بیمارستان مشکلات فراوانی دارند.

حجت الاسلام گنجی در ادامه با تشکر از آقای حاج حسین عبدلی و فرزندان ایشان آقای محمد عبدلی تاکید نمود: این کار آقای حاج حسین عبدلی یک گام و قدم بزرگ برای بیمارستان انار است و ما همچنان منتظر سایر خیرینی هستیم که تا کنون به جبهه خیرین سلامت ملحق نشده اند که قدم بر روی چشمان ما گذاشته و به خاطر نجات جان بیماران به این جبهه بزرگ ملحق شوند .همه باید  دست به دست هم بدهیم تا  هرچه سریعتر وضعیت خدمات بهداشتی و درمانی شهر انار بهبود یابد.

وی در پایان گفت: خداوند بزرگ به حق حضرت فاطمه (س) به خیر محترم حاج حسین عبدلی جزای خیر مرحمت فرماید و روح داماد ایشان مرحوم حاج علی حسنی از معلمین بزرگوار شهرستان انار را شاد بفرماید.

IMG-20150928-WA0000

IMG-20150928-WA0001

Untitled-2

Untitled-3

Untitled-4

Untitled-5

۱۴۲۵۸۷۹۲۳۱۸۰۹۳۸۷۸۲-۵۲۸۶۴۴۶

 

دیدگاه کاربران

شب گرد دوشنبه 28 سپتامبر 2015 - 2:49 ق.ظ

خوابم نمیبرد سری به سایت ها زدم وقتی این خبر را خوندم خیلی خوشحال شدم خدا عمر بدهد به حاج حسین عبدلی خداییش کاربزرگی کرده خیلیا تو این انار پول دارند ولی خیریشون به کسی نمیرسه حاج حسین عبدلی هم خداییش کار خیلی به جا و خیری انجام داد

نام و نام خانوادگی دوشنبه 28 سپتامبر 2015 - 6:18 ق.ظ

سلام , از همون اول باید سراغ خیرین می رفتند , نه اینکه گوشت های قربونی بدبخت بیچاره ها رو صرف این کار مهم بکنند , در هر کاری باید آقایان فکر کنند بعد وارد عمل شوند آن کار قربونی ها واقعا غلط بود , , خدا به حاج حسین عبدلی خیر بدهد.

محمدی دوشنبه 28 سپتامبر 2015 - 6:35 ق.ظ

اگر قراره افراد معتمد در شهر .کار فرماندار و شوراها را انجام بدهند .ما دیگر لزومی ندارد دلمان به انها خوش باشد.انها هم برون به تسویه حسابهای شخصیشان برسن

معصومه محمدی دوشنبه 28 سپتامبر 2015 - 8:01 ق.ظ

مرحبا به خیر گرانقدر حاج حسین عبدلی جدا مرحبا عجب کار خداپسندانه ای .

رزمنده اناری دوشنبه 28 سپتامبر 2015 - 8:09 ق.ظ

به قول معلم شهید رضایی به اینکار می گویند جهاد با مال یک جهاد با جان داریم که شهدا انجام دادند یک جهاد با مال داریم که افرادی مثل حاجی حسین عبدلی انجام میدهند . خدا روح حاج علی حسنی داماد ایشان هم که جدا آدم خوبی بود شاد گرداند.

میرزایی دوشنبه 28 سپتامبر 2015 - 2:30 ب.ظ

تشکر دارد واقعا از حاج حسین عبدلی متشکریم

نام و نام خانوادگی دوشنبه 28 سپتامبر 2015 - 3:31 ب.ظ

دوستی گفته پول قربونی هارو
نباید خرج بیمارستان میکردن
آخه عزیز من همین بیمارستان
حداقلش دو میلیارد خرج داره
تا راه اندازی شه.کمتر کسی
مثل آقای عبدلی پیدا میشه
یا اصن نمیشه.تشکر آقای عبدلی
خدا خیرت بده

ناشناس دوشنبه 28 سپتامبر 2015 - 4:44 ب.ظ

ایول تا باشه از اینها

رضایی دوشنبه 28 سپتامبر 2015 - 5:30 ب.ظ

تشکر وسپاس فراوان از شیخ شهر آقای شیخ علی گنجی و هزاران سلام و ارادت به آقای حاج حسین عبدلی این کار شما از ساختن بعضی مسجد ها و حسینیه ها مهم تره چون با جان ما مردم انار ارتباط دار میشود.

تهرانی دوشنبه 28 سپتامبر 2015 - 8:56 ب.ظ

عجب کار به جا و بزرگی میشود خدا به حق حضزت زهرا به اقای عبدلی خیر بدهد و سلامتی بدهد که بازهم برای انار یک قدم بردارد. به خدا انار غریب و تنها شده

اوای ماندگار دوشنبه 28 سپتامبر 2015 - 9:11 ب.ظ

با عرض سلام و تشکر از آقای حاج حسین عبدلی خدا خیرتون بده

نام و نام خانوادگی چهارشنبه 30 سپتامبر 2015 - 1:13 ق.ظ

خدا. کنه بعضی مسولین نخواهند بنا م عملکرد. خودشان ثبت کند عکس یادگاری بگیرن. واقعا. خدا درعوض صد برابر. بدتش

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی