شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

امام جمعه انار در خصوص برجام گفت: .فضای جامعه پس از ۲سال امید دادن دولت به نتایج مذاکرات وضعیتش به جایی رسیده است که به نظر میرسد مثل پذیرش قطع نامه ۵۹۸که جام زهری برای امام(ره) بود برجام را هم چاره ای جز پذیرش نیست…

خطبه های نمازجمعه این هغته

به گزارش انارما ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه انار در خطبه ی اول نمازجمعه این هفته پیرامون عمل به آموزه های دینی گفت: یکی از آموزه های دینی اهتمام به خانه و خانواده و رعایت آداب حفظ کانون خانواده است چرا که اگر خانواده آسیب ببیند به اخلاق و آداب انسانی نیز لطمه میخورد.

وی افزود: جهان غرب که امروزه به بلای انحطاط اخلاقی گرفتار شده است بخاطر آسیب دیدن خانواده در جوامع غربی است و ما مسلمانان باید از بلایی که امروز جوامع غربی به آن گرفتار شده اند عبرت بگیریم و برای حفظ خانواده بکوشیم و از تعالیم انسان ساز و حیات بخش دین مبین اسلام بهره بگیریم.

حجت الاسلام ابراهیمی اظهار داشت:مسئولین فرهنگی کشور هم باید مواظب نفوذ فرهنگ منحط غربی باشند و باید راه رخنه نفوذ فرهنگ غربی را که از طریق رسانه های امروزی ایجاد شده است را ببندند چرا که آنها میخواهند با عادی جلوه دادن روابط زن و مرد نامحرم بی و بند و باری را ترویج کنند و با عادی جلوه دادن روابط نافرمانی فرزندان از پدر و مادر عصیان و ظغیان گری در جامعه را نهادینه کنند و از این طریق خانواده ایرانی و اسلامی ما را که تربیت یافته مکتب اهل بیت پیامبر اکرم(ص) می باشد را از هم بپاشند و جامعه را به فساد اخلاقی غرب مبتلا سازند.

امام جمعه انار در خطبه دوم با تقدیر از نیروی انتظامی بخاطر تامین امنیت جامعه و حفظ امنیت جامعه خواستار همکاری بیشتر مردم با نیروی انتظامی در بالا بردن ضریب امنیتی جامعه شد .

وی در ادامه به نامه چهارتن از وزرا به ریاست جمهور اشاره کرد و گفت: من ابتدا از این چهار وزیر محترم تشکر میکنم و گلایمندم از وزرا و مسئولین دیگری که امضای آنها هم می بایست زیر این نامه باشد از جمله وزیر نفت و امضای رئیس بانک مرکزی . متن این نامه در خصوص هشدار به ریاست جمهوری نسبت به رکود اقتصادی در کشور است که اگر چاره ای برای آن اندیشیده نشود کشور را دچار بحران اقتصادی خواهد کرد.

خطیب جمعه سپس به عوامل ایجاد این رکود اقتصادی اشاره کرد و گفت: مهم ترین عامل رکود اقتصادی پرداختن دولت به مذاکرات هسته ای و غافل ماندن از اقتصاد کشور است و عامل دیگر عدم حمایت از تولید ملی و غافل ماندن از کیفیت تولید داخل می باشد.

ابراهیمی در ادامه با تشکر از بررسی دقیق و منصفانه کمیسیون برجام مجلس گفت: اشکالات متعددی که کمیسیون برجام مجلس بر متن برجام گرفت ، نگرانی های زیادی را برای دلسوزان نظام ایجاد کرده و دولت باید برای رفع خطرات آن چاره ای بیاندیشد .فضای جامعه پس از ۲سال امید دادن دولت به نتایج مذاکرات وضعیتش به جایی رسیده است که به نظر میرسد مثل پذیرش قطع نامه ۵۹۸که جام زهری برای امام(ره) بود برجام را هم چاره ای جز پذیرش نیست.اما باید از آثار سوء  آن  تا حدودی کم کرد که یکی از آثار سوء و عواقب خطرناک آن پذیرش بازرسی از مراکز نظامی است که جدا امنیت کشور را به مخاطره می اندازد.

خطیب جمعه انار تصریح کرد: ضعف دیگر برجام شفافیت تعهدات ما و عدم شفافیت تعهدات طرق مقابل است به طوری که هروقت خواستند بتوانند از زیر بار تعهداتشان خارج شوند و ضعف دیگر متن برجام اینست که تحریم ها لغو نمیشوند ،بلکه تعلیق یا لغو مشروط میشوند .

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای اجرای تعهدات ما آزانس را با آن سابقه بد بعنوان مرجع راستی آزمایی تعیین کرده اند اما برای اجرای تعهدات خودشان هیچ راستی آزمایی تعیین نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگی شنبه 10 اکتبر 2015 - 2:48 ب.ظ

همش حرف الکی شما به فکر مردم انار باش

محمد علی شنبه 10 اکتبر 2015 - 4:11 ب.ظ

امنیت ؟ این امنیت است که بلوج به زن توریست حمله کرد معلوم نشد شلاق خورد یا نخورد ؟ این امنیت است که دارند موتورها را میدزدند ما بدبخت بیچارا که پول نداریم ماشین بخریم موتورمان را میدزدند؟ این کجاش امنیت است ؟؟؟

روستایی انقلابی شنبه 10 اکتبر 2015 - 4:12 ب.ظ

خاک عالم تو سرت که با این نظر دادنت این دولت تدبیر و امید حرف مفت میزند وعده الکی به مردم میدهند مردم رو بیچاره کرده اند با این همه گرونی خدا رو ول کردند سر دنبال کدخدا گرفته اند امام جمعه محترم که از آیات و روایات سخن میگوید

نام و نام خانوادگی شنبه 10 اکتبر 2015 - 5:14 ب.ظ

ناشناس, حرف مفت … میزنه نه امام جمعه.

شهروند شنبه 10 اکتبر 2015 - 7:25 ب.ظ

بذاریدوضع مردم خوب بشه نکنیداین کارهارو.به والله اگرمستضعف ،ناتوان وصاحب قدرت نبودیدبودیداین حرفهارانمی زدید

نام و نام خانوادگی یکشنبه 11 اکتبر 2015 - 7:09 ق.ظ

روستایی انقلابی برات متأسفم

نام و نام خانوادگی یکشنبه 11 اکتبر 2015 - 11:20 ب.ظ

برای اکبر … متاسف باش که گفت شما انقلابیون توی روستا بودید در حالی که اکبر … تو شهر برای دخترش ساندویچ میخرید

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی