یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی انار گفت:مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر سیاستهای ضد انسانی…

IMG_4371 - Copy
حجت‌الاسلام حسن منتظری در گفت و گو با  انارما بر حضور یکپارچه مردم انار در راهپیمایی سیزده آبان تاکید کرد و گفت:سیزدهم آبان یادآور توطئه آمریکا جهت نفوذ در ایران اسلامی است که بعد از گذشت ۳۶ سال از این واقعه هنوز شاهد تلاش آمریکا جهت نفوذ در ایران اسلامی هستیم.
وی افزود:آمریکا مظهر استکبار جهانی است لذا مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر سیاستهای ضد انسانی و سلطه جویانه آمریکا و همه مستکبران عالم.
حجت الاسلام منتظری به خاطرات تلخ خیانتهای آمریکا به ایران اشاره کرد و گفت:کودتای ۲۸ مرداد و تجدید حاکمیت طاغوت بر ایران،لایحه کاپیتولاسیون و توهین و تحقیر ملت ایران،توطئه های گوناگون علیه انقلاب اسلامی و حمایت از صدام در هشت سال جنگ علیه ایران،حمایت از منافقینی که ۱۷هزار نفر از زن و مرد و کودک این کشور را به خاک و خون کشیدند؛سرنگون کردن هواپیمای مسافربری و اهدا جایزه به ناخدایی که این جنایت را مرتکب شد و تحریمهای اقتصادی از جمله این جنایتهای آمریکاست که نه تنها ما را هیچگاه نسبت به آنها خوش بین نمی کند بلکه هرسال شعار مرگ بر امریکا را در راهپیمایی ها  پررنگتر خواهد کرد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی انار در پایان با دعوت از اقشار مختلف مردم انار برای حضور در راهپیمایی روز ۱۳آبان تصریح کرد: این راهپیمایی منحصر به دانش آموزان و دانشجویان نیست و همه ما وظیفه داریم که در این برهه حساس به پشتوانه از نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب ، حضوری پررنگ در این راهپیمایی داشته باشیم.
انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

پیمان سه‌شنبه 3 نوامبر 2015 - 8:06 ق.ظ

الموت لامریکا . همه می آیییم

نام و نام خانوادگی سه‌شنبه 3 نوامبر 2015 - 2:26 ب.ظ

ساعت چند شروع میشه?سردبیر??

سردبیر سه‌شنبه 3 نوامبر 2015 - 3:24 ب.ظ

با عرض سلام
ساعت ۱۰صبح روز چهارشنبه ۱۳آبان از محل میدان بسیج به طرف چهارراه پارک معلم

دانش آموز سه‌شنبه 3 نوامبر 2015 - 4:26 ب.ظ

دوستان دانش آموز آماده برای راهپیمایی . مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراییل مرگ بر منافقین مرگ بر داعشی ها

نام و نام خانوادگی سه‌شنبه 3 نوامبر 2015 - 7:15 ب.ظ

به تبعیت از امام خمینی و رهبر عزیزمان فردا هر چه فریاد داریم بر سر آمریکای جنایتکار می کشیم , مرگ بر آمریکا

امیرعلی سه‌شنبه 3 نوامبر 2015 - 9:16 ب.ظ

دستات را حاج اکبر بوسه میزنم

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی