شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

مرکز خدمات جهاد کشاورزی دهستان بیاض با حضور سعیدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان،حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه انار و خادمی فرماندار انار افتتاح شد…

hkhvlhfdhq3

به گزارش انارما ، مرکز خدمات جهاد کشاورزی دهستان بیاض با حضور سعیدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان،حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه انار و  خادمی فرماندار انار افتتاح شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان در این مراسم اظهار داشت: یکی از وظایف مراکز خدمات جهاد کشاورزی‌، انتقال دانش به باغات است تا یافته‌های جدید علمی به کشاورزان منتقل شود.وی از کشاورزان خواست تا با مطالبه‌گری به مراکز خدمات مراجعه و اطلاعات جدید را دریافت کرده و با بهره‌گیری از این یافته‌های جدید و بهره‌برداری مناسب از آب و خاک، عملکرد در واحد سطح را بالا ببرند.سعیدی مشکل اساسی منطقه انار را کمبود آب اعلام کرد و گفت: برای اجرای سیستم آبیاری تحت فشار به‌ویژه سیستم‌های کم‌فشار زیر سطحی تا‌کنون اعتبارات دولتی در حد ۳۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده بود که پس از تایید مراکز تحقیقاتی در مورد سیستم مذکور، این اعتبار به بیش از ۶۵ میلیون ریال برسد.

فرماندار انار نیز در این رابطه اظهار داشت: باتوجه به اینکه بخش قابل توجهی از باغات کشاورزی شهرستان انار در محدوده دهستان بیاض می باشد و وجود مرکز خدمات کشاورزی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود بحمدالله با مساعدت ریاست جهاد کشاورزی شمال استان این مرکز امروز افتتاح شد و می تواند در زمینه های خدمات فنی ،زیربنایی،آموزش و ترویج خدمت رسانی نماید. لازم به توضیح است که این دهستان در ۲۵ کیلومتری انار واقع است و بیشتر مردم این منطقه به شغل کشاورزی مشغول هستند.

hkhvlhfdhq2

hkhvlhfdhq1

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی