جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

مدیرکل جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: ۲۷۲میلیارد تومان اعتبار این طرح است که صادر کنندگان میتوانند ۶ماهه و یا یک ساله تسهیلات با سود ۱۸درصد برای خرید محصولات باغبانی در استان دریافت کنند.

عباس سعیدی در گفت و گو با انارما خبر داد

به گزارش انارما ، عباس سعیدی مدیرکل جهاد کشاورزی استان کرمان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار انارما با اشاره به پایان یافتن فصل برداشت پسته ،گردو و خرما در استان گفت: در جهت ثبات بازار و تامین نقدینگی برای خرید محصولات باغبانی استان یک خط اعتباری ویژه ای از چندروز قبل  برای خرید محصولات باغبانی ایجاد کردیم که تا قبل از این ،این خط به نام تولید محصولات باغبانی وجود داشت.

سعیدی افزود: ۲۷۲میلیارد تومان اعتبار این طرح است که صادر کنندگان میتوانند ۶ماهه و یا یک ساله تسهیلات با سود ۱۸درصد برای خرید محصولات باغبانی در استان دریافت کنند.

وی افزود: تمامی صادر کنندگان و کسانیکه در جمع آوری محصول کشاورزان و صادر کردن آن محصول نقش دارند می توانند به شعب جهاد کشاورزی شهرستان های مختلف استان کرمان مراجعه کنند و بعد از ثبت نام و دریافت کدرهگیری با با مراجعه به شعب بانک کشاورزی، تسهیلات به اندازه مورد نیازشان دریافت کنند .

مدیرکل جهاد کشاورزی استان کرمان در ادامه با اشاره به افت قیمت پسته در ماه های اخیر و نوسانان شدید در این بازار گفت: تزریق این اعتبار به منظور تنظیم بازار و افزایش نقدینگی برای خرید محصول انجام گرفته است که امسال خوشبختانه استان محصول پسته ،خرما و گردوی بسیار خوب و باکیفیتی داشت.

عباس سعیدی با اشاره به رونق نسبی بازار پسته در روز های اخیر ابراز امیدواری کرد با تزریق این ۲۷۲میلیارد تومان که محدودیتی برای افزایش این اعتبار وجود ندارد بازار ثبات پیدا کند و کشاورزان محصولات پسته ،خرما و گردو خود را با قیمت مناسبی بفروشند تا ضرر و زیانی نداشته باشند.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص میزان اعتبار و مبنا قرار گرفتن قیمت های تعیین شده از سوی شرکت پسته رفسنجان گفت: این شرکت و سایر شرکت ها قیمت هایی را تعیین می کنند اما همه چیز بستگی به شرایط بازار دارد و گاهی ممکن است بسته به شرایط بازار قیمت ها فراتر از قیمت های تعیین شده برود و محصول گرانتر خریداری شود.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

مطلع شنبه 7 نوامبر 2015 - 6:53 ق.ظ

آقای مهندس سعیدی مدیر دل سوز کشاورزان خرده پا جنابعالی چرا وام های بلاعوض بخش کشاورزی و کمک های دامداران را اعلام نمیکنید شما سال گذشته ۹۰۰میلیون تومان بلاعوض برای باغدار خرده پا آقای جوادنظری داده اید وهمچنین برای باغداران وگاوداران خرده پا آقایان حجری وعلوی بلاعوض داده اید و هم اکنون نیز در پی تامین اعتبار بلاعوض برای انتقال پساب دستگاهها ی آب شیرین کن و خط انتقال آب محمدیه به رضا آباد ونجف آباد باغداران خرده پا هستید شما بسیار دل سوز هستید انشاالله با همت آقای حسن ب مشکل چاه قنات امید آباد را هم حل کنید ما برای موفقیت شما دعا میکنیم … .

نام و نام خانوادگی شنبه 7 نوامبر 2015 - 1:18 ب.ظ

وای مگه میشه مگه داریم?!

میلاد شنبه 7 نوامبر 2015 - 5:16 ب.ظ

با مطللع موافقم وامها را میدن اربابها که واقعا هم خورده ملک هستن

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی