دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

رئیس شبکه بهداشت و درمان انار گفت:شرایط تحت کنترل است و اگر مردم در زمینه پیشگیری و محافظت همکاری کنند این ویروس با توجه به اینکه در پروسه زمانی خاصی شایع هست تا چندروز آینده بصورت کلی مهار خواهد شد…

انارما۲

دکتر برجی مسئول شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار در گفت و گو با انارما در خصوص آخرین وضعیت بیماری آنفولانزا در انار گفت:خوشبختانه تا این لحظه هنوز فردی مبتلا به آنفولانزا نداشته ایم .

وی افزود:  ۶نفر مشکوک به ابتلای به این بیماری در انار تاکنون مشاهده شده اند که یک نفر از این ۶مورد به رفسنجان اعزام شده است اما خوشبختانه هیچکدام از این افراد آنفولانزا نداشته اند.

برجی تصریح کرد: شرایط تحت کنترل است و اگر مردم در زمینه پیشگیری و محافظت همکاری کنند این ویروس با توجه به اینکه در پروسه زمانی خاصی شایع هست تا چندروز آینده به کلی مهار خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خاطر نشان کرد: اکنون وضعیت زرد اعلام شده است و هنوز به وضعیت قرمز نرسیده ایم و از مردم میخواهیم در زمینه پیشگیری حتما مرتب دست و صورت خود را بشویند  و حتی الامکان از ملاقات و دیدار با زائرانی که تازه از عتبات عالیات برگشته اند خودداری کنند.

انتهاثی پیام/

 

دیدگاه کاربران

ح-ا-ا یکشنبه 6 دسامبر 2015 - 2:12 ب.ظ

باسلام
اگرموضوع جدی است تدابیری اندیشیده شودتازائران عزیزراچندروزی درپستهای قرنطینه وزیرنظرنگه داری کنند.مردم باعشق به ائمه به دیدن زائرین محترم خواهندرفت.

نام و نام خانوادگی یکشنبه 6 دسامبر 2015 - 5:47 ب.ظ

وضعیت در مرحله ایی نیست که بخواهند پسن قرنطینه ایجاد کنند اصلا یکی از دلایل تاکید بر زائرین به خاطر. این است که یک فرد بازدیدکننده حاوی ویروس، با زائر روبوسی انجام دهد سپس زائر الوده به ویروس گردد و بعد از ان است که سایر افراد با روبوسی با فرد زائر، مبتلا به انفلونزا میگردند.
نه فقط ائمه بلکه خدا و قران نیز به حفظ سلامتی(بزرگترین نعمت) تاکید فراوان داشته اند.
مراعات کنیم و نگذاریم در مبحث سلامتی احساس بر عقل حاکم شود.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی