سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 30 April 2024

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان گفت: بعضی ها میگویند مذاکرات برجام تابوی مذاکره با آمریکا را شکست،انگار هل هل میزنند برای مذاکره با آمریکا…

IMG_8427

سه شهید و ۵۰زخمی در واقعه ۱۸آذر ۵۷، یعنی انار ،دژ مستحکم انقلاب اسلامی بوده است

به گزارش انارما ، آیت الله سیداحمد خاتمی در مراسم یادواره شهدا و بزرگداشت روز شهرستان انار ابتدا با تجلیل از شورای فرهنگ عمومی شهرستان انار در نامگذاری ۱۸آذر بعنوان روز ملی شهرستان انار گفت: ۱۸آذر در تاریخ شهر انار یادآور رویداد بزرگی است که نباید به تازگی از کنار آن گذشت ، سه شهید و ۵۰زخمی در ۱۸آذر ۵۷ در اوج رژیم سیاه پهلوی ، شهر انار تقدیم انقلاب کرد و این تعداد کشته و زخمی نسبت به جمعیت آن روز انار ، افتخاری است درخشان بدین معنی که انار در آن زمان دژ مستحکم انقلاب اسلامی بوده است.
وی افزود: مایه ی مباهات ابدی مردم انار است که در غربت انقلاب در حالیکه رژیم سیاه پهلوی هنوز بر سرکار بوده اینگونه شجاعانه وارد میدان شدند و علیه رژیم قیام کرده اند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: برگزاری این یادواره‌ها موجب زنده نگه‌داشتن فرهنگ شهادت و آشنا شدن جوانان و فرزندان ما با فرهنگ شهادت است.

خاتمی تصریح کرد:شهدا از نگاه قرآن زنده‌اند و کلمه مرده برای شهدا اطلاق نمی‌شود و مردم و مسئولان به خانواده شهدا تکریم ویژه داشته‌باشند، مقام شهید آن قدر والاست که شهدا آرزو می‌کنند که زنده شوند و دوباره شهید شوند .

وی در ادامه افزود: از دیگر ویژگی‌های شهدا نداشتن سوال قبر، نظر به وجه‌الله است و در روایت است که شهدا در قیامت برای ۷۰تن از نزدیکان شفاعت و وساطت می‌کنند.
پیام شهدا اینست که “ولی فقیه را تنها نگذارید”

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه رکن شهادت خداباوری است گفت: از کار های غلطی که در اول انقلاب می شد و بعدا هم بعضی ها تکرار کردند این بود به کسانیکه کمونیست بودند آنها را شهید خطاب میکردند و حتی در مقطعی کسی که منصبی داشت گفت شهید آبراهام لینکلن ! (کسی که امریکا شکل گرفتنش را مدیون اوست).

وی افزود: شهید یعنی “من قتل فی سبیل الله ” و کسی که در راه خداوند کشته شود و خدا را قبول داشته باشد شهید هست.

آیت الله خاتمی با اشاره به تاکید شهدا بر حمایت از ولایت فقیه گفت: در وصیت نامه شهدا عشق به ولایت فقیه موج میزند و بنده بر این باورم که اگر خداوند به شهدا بگوید که برخیزید و یک پیام یک سطری به مردم بدهید ،آن پیام این خواهد بود که “ولی فقیه را تنها نگذارید”.
فتنه گران در سال۸۸آمده بودند که حرمت نایب امام زمان(عج) را بشکنند

وی در ادامه با بیان اینکه فتنه گران در سال۸۸ در پی شکستن حریم ولایت بودند تصریح کرد: فتنه گران آمده بودند تا حرمت نایب امام زمان(عج) را بشکنند و کسانی هم اکنون در تداوم راه فتنه گران در پی شکستن حریم ولایت و رهبری هستند. اینکه میگویند فلان جا نظر آقا موافق است و من مخالف هستم! .مخالفت آزاد است اما اعلام این مخالف بدین معناست که میخواهند حریم ولایت را بشکنند و بنده این را با عمق جان میگویم هرکه با آل علی در افتاد ورافتاد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان خاطر نشان کرد: فتنه گران در فتنه آمده بودند تا کمر ولایت را بشکنند اما مردم در سراسر کشور در حماسه نهم دی ماه یکپارچه شعار “این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده” را طنین انداز کردند.
شهادت عجین با بصیرت است / یزید زمانه آمریکاست

وی در ادامه با بیان اینکه شهادت عجین با بصیرت است گفت: دیروز شهیدان ما دشمن را شناختند و فهمیدند که شمر زمانه صدام است و وارد میدان شدند و جان خود را فدا کردند و بصیرت اینست که مردم بدانند یزید زمانه امروز بی تردید آمریکاست .

خاتمی با اشاره به حوادث منطقه افزود: امروز یمن تبدیل به تل خاک شده است و حدود ۷هزار نفر به شهادت رسیده اند و این جنایات با چراغ سبز آمریکا انجام میشود. امروز بحرین تبدیل به زندانی بزرگ همراه با شکنجه های قرون وسطایی شده است که یقیناً این جنایات با چراغ سبز اوبامای جنایت کار شکل میگیرد و این جلاد ها را آمریکا و هم پیمانانش تجهیز می کند.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: بصیرت اینست که ما بدانیم این دشمن قابلیت مذاکره را ندارد و بصیرت مجلس شهدا اینست که عزیزانی که دستی در رسانه ها و سایت ها دارند بدانند که هرقلم و قدمی که در مسیر جاده صاف کردن برای مذاکره و ارتباط با آمریکا برداشته میشود یقینا این قلم و این قدم آمریکایی است.
بعضی ها میگویند مذاکرات برجام تابوی مذاکره با آمریکا را شکست ، انگار برای مذاکره با آمریکا هل هل میزنند

آیت الله خاتمی خاطر نشان کرد: آمریکا مذاکره و رابطه را نمیخواهد ،آنها میگویند بیایید بر سر میز بنشینید و حرف مارا گوش کنید. آنوقت بعضی ها میگویند مذاکرات برجام تابوی مذاکره با آمریکا را شکست ،انگار هل هل میزنند برای مذاکره با آمریکا.

وی افزود: ما نیازی به مذاکره با آمریکا نداریم و این آمریکاست که هل هل میزند و بی تابانه در انتظار اینست که لبخندی از سوی مقام معظم رهبری ببیند و مردم و رهبرمعظم انتقلاب این آرزو را بر دل آمریکا خواهند گذاشت.

 انتخاب اصلح در انتخابات ، وظیفه شرعی است

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان در پایان با تاکید بر این نکته که شهادت عجین است با حضور گفت: در زمان دفاع مقدس حضور در جبهه امر جامعه بود شهیدان حاضر شدند و روز ۲۲بهمن حضور ، دشمن شکن است ،رهروان شهدا حضوری پررنگ خواهند داشت و پیامشان به شهدا اینست که راهتان پر رهرو است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به انتخابات هفتم اسفند سال جاری تاکید کرد: هر رای که مردم با حضور گسترده خود در انتخابات می‌دهند، رای به نظام جمهوری اسلامی است و ما وظیفه داریم که به وظیفه شرعی و ملی خود عمل و اصلح را انتخاب کنیم.

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

اقوام شهدا شنبه 12 دسامبر 2015 - 9:39 ب.ظ

سلام آقای… فکر کنم خبرنگارِ…دیشب یادش رفته مراسم یادواره شهدا بوده یه عکسی براش بفرست لااقل اگر خواست تیتر بزنه یه عکس از مراسم داشته باشه.

شهروند شنبه 12 دسامبر 2015 - 10:25 ب.ظ

من که خیلی دلم می خواد روابط وبرجام برقراربشه وازبرقراریش انشاالله خوشحال میشم.دوست می دارم کشورعزیزم بادنیا روابط ودادو ستد داشته باشه.اگردوآتشه هاودلواپسان … بگذارند.که فکرکنم به یاری خداکارشون تمومه.چون مردم نمی خوانشون وخودشون هم فهمیدندوبازچقدرماشاالله ……………..

نام و نام خانوادگی یکشنبه 13 دسامبر 2015 - 7:28 ق.ظ

مردم دراسفند ۹۴ اصلح را انتخاب خواهند کرد امابشرطی که حق انتخاب داشته باشند

نام و نام خانوادگی یکشنبه 13 دسامبر 2015 - 11:41 ق.ظ

ادب مرد بهتر از دولت

یاسر یکشنبه 13 دسامبر 2015 - 7:55 ب.ظ

دوست عزیز همه از برقراری روابط با دنیا خوشحال میشن اما فرق ما دلواپساو شمادلاورا در تعریف دنیا هست
دنیا برای شما مجموعه ی تمام ایالات آمریکاس در حالی که دنیای ما دویست و اندی کشور داره
شما صرف برقراری رابطه با آمریکا رو به هرقیمتی میخواین و همین باعث میشه در تمام مراودات بین المللی کلاه سرتون بره
چون طرف مقابل گرگه و شما هم اصرار دارین گوسفن باشین
پس نتیجه فقط دریده شدن هست…ولی بحمدالله پشت این گوسفند به یه شیر نر گرمه هرچند دوس نداشته باشین و روباه پیرتون چپ و راست در صدد تضعیف این شیر براومده ولی بحمدالله مملکت صاحبش جای دیگه س و به نظر کس دیگه تا الان سرپا بوده

یاسر یکشنبه 13 دسامبر 2015 - 8:02 ب.ظ

یه سر به میوه فروشی های سطح شهر بزنی میبینی که مغازه دارها برای فروش سیب زمینی هم به این اصل پایبند هستن که سیب زمینی های فاسد رو خارج کنن
درسته هیچکس سیب زمینی فاسد نمیخره اما سیب فاسد هم باعث فساد سالمها میشه هم از زیبایی بار کم میکنه
درکشوری که ملت سیب زمینیهاشم رد صلاحیت میکنه چه جوری اجازه بده چهارتا فاسد بیاد و کلاس کار انتخابات که ویترین نظام هست رو به لجن بکشه؟ هرچند که اگر تایید هم بشن طبق همون قانون نخریدن سیب زنینی های فاسد رای هم نمیارن
مگر ناقص العقلی باشه که سیب زمینی فاسد بخره یا معاندی قصد دشمنی با مغازه دار رو داشته باشه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی