دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

مسئول کمیته امداد شهرستان انار گفت: طرح واگذاری امورات کمیته امداد امام خمینی (ره) به مراکز نیکوکاری برای اولین بار در سطح کشور در شهرستان انار آغاز شده است…

وی با بیان اینکه این طرح در بعضی مناطق ازشهرهای استان کرمان بصورت آزمایشی اجرا شده تصریح کرد:هشهروندان گرامی شهر انار ،امینشهر، گلشن و توابع میتوانند با مراجعه به مرکز نیکوکاری صاحب الزمان (عج) شهر انار واقع در خیابان مطهری ،محل سابق کمیته امداد وجوهات خود را پراخت نمایند.

و همچنین شهروندان گرامی منطقه بیاض،لطف آباد ،شاهم آباد و توابع میتوانند وجوهات نقدی خود را به مرکز حضرت رقیه (س)واقع در لطف آباد اهدا نمایند.

رحماندوست با اشاره به اینکه این مراکز توسط معتمدین و هیئت امنا اداره میشود گفت: وجوهات نقدی ریخته شده داخل صندوق های صدقات و وجوهاتی که خیرین بصورت مستقیم در هر محله ای پرداخت می کنند توسط مددکاران و معتدمین افتخاری در راه رفاه مددجویان همان محله هزینه خواهد شد.

مسئول کمیته امداد انار گفت: طرح واگذاری امورات کمیته امداد امام خمینی (ره) به مراکز نیکوکاری برای اولین بار در سطح کشور در شهرستان انار آغاز شده است..

مرکز نیکوکاری

به گزارش انارما ،  رحماندوست مسئول کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان انار در گفت و گو با خبرنگار انارما  اظهار داشت: طرح واگذاری امورات کمیته امداد امام خمینی (ره) به مراکز نیکوکاری و پرداخت الکترونیکی صدقات برای اولین بار در سطح کشور در شهرستان انار بصورت پایلوت آغاز شده است.

وی با بیان اینکه  این طرح  در بعضی مناطق ازشهرهای استان کرمان  بصورت آزمایشی اجرا شده تصریح کرد:هشهروندان گرامی شهر انار ،امینشهر، گلشن و توابع  میتوانند با مراجعه به مرکز نیکوکاری  صاحب الزمان (عج) شهر انار واقع در خیابان مطهری  ،محل سابق کمیته امداد وجوهات خود را پراخت نمایند.

و همچنین شهروندان گرامی منطقه بیاض،لطف آباد ،شاهم آباد و توابع میتوانند وجوهات نقدی خود را به مرکز حضرت رقیه (س)واقع در  لطف آباد اهدا نمایند.

رحماندوست با اشاره به اینکه این مراکز توسط معتمدین و هیئت امنا اداره میشود گفت: وجوهات نقدی ریخته شده داخل صندوق های صدقات و وجوهاتی که خیرین بصورت مستقیم در هر محله ای پرداخت می کنند توسط مددکاران و معتدمین افتخاری در راه رفاه مددجویان همان محله هزینه خواهد شد.

مسئول کمیته امداد انار در خصوص دریافت کمک های مردمی برای مددجویان گفت: آن دسته از عزیزانی که چه در داخل شهرستان و چه خارج از شهرستان انار تمایل به پرداخت وجوهات نقدی برای اکرام مدجویان دارند میتوانند از طریق سامانه ussd تلفن همراه با شماره گیری کد ستاره ۸۸۷۷،ستاره،۶۶۲۹،مربع ؛ به مرکز نیکوکاری صاحب الزمان(عج) انار کمک کنند.

وی در پایان با اشاره به در پیش بودن شب بلدا گفت: کمیته امداد در آستانه شب یلدا سبدهای کالایی برای نیازمندان در نظر گرفته است که به مددجوایان گرامی اهدا خواهد شد.

IMG-20151220-WA0025

انتهایپیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی