دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

  به گزارش انارما ، بعد از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان طرح جامع تفصیلی شهر انار  به تصویب رسید. لازم بذکر است طرح جامع تفصیلی شهر انار یکی از ارکان اساسی شهرداری است و جلسات متعددی در زمینه بررسی و تصویب این طرح برگزار شده و  در هر […]

 

نقشع هوایی شهر انار

به گزارش انارما ، بعد از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان طرح جامع تفصیلی شهر انار  به تصویب رسید.

لازم بذکر است طرح جامع تفصیلی شهر انار یکی از ارکان اساسی شهرداری است و جلسات متعددی در زمینه بررسی و تصویب این طرح برگزار شده و  در هر مرحله نواقص و اشکالات این طرح رفع شده است.

لازم بذکر است  بخش اصلی  این طرح به  آبادانی اطراف  امامزاده محمدصالح(ع) انار که گوشه شهر انار قرار دارد  اختصاص دارد و بر این اساس خیابان های جدیدی در آینده ای نزدیک در انار احداث خواهد شد .

نقشع هوایی شهر انار

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگی پنج‌شنبه 24 دسامبر 2015 - 11:03 ب.ظ

آقارحیمی لطفا اول خیابون حاج قاسم سلیماتی و خیابون نیایش رو تکمیل کنید
بعد برید سر خیابون بعدی

نام و نام خانوادگی جمعه 25 دسامبر 2015 - 9:38 ق.ظ

موافقم

نام و نام خانوادگی جمعه 25 دسامبر 2015 - 3:14 ب.ظ

اقای انار ما این نقشه هوایی نیست این یه عکس هوایی تهیه شده در گوگل ارت است نقشه با عکس فرق داره. نقشه بوسیله فرد کشیده میشه عکس یک لحظه گرفته میشه اینی که شما فرمودید عکس است.

سردبیر جمعه 25 دسامبر 2015 - 6:13 ب.ظ

سلام و عرض ادب خدمت مخاطب گرامی.
در خصوص نقشه و یا عکس صحیح می فرمایید که فرق دارد و همچنین میتوان با رجوع به earth.google نقشه ماهواره ای تمام نقاط کره زمین را دریافت نمایید.
اما انارما تصویر نقشه هوایی(ماهواره ای) توسط نرم افزارهای جانبی همچون Google Satellite Maps استفاده کرده است .در این نرم افزار و یا حتی در earth.google نیز از نقشه(Map) نام برده شده است.با تشکر از دقت شما.

ناشناس شنبه 26 دسامبر 2015 - 11:56 ق.ظ

واقعا باید اطراف امامزاده از این وضعیت در بیاد

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی