سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 30 April 2024

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان انار گفت: در انتخابات پیش رو خواهیم دید که این فتنه گران چه برنامه هایی دارند که انشاالله با درایت مسئولین این توطئه خنثی میشود …

IMG_9095

به گزارش انارما ، حجت الاسلام منتظری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان انار در  مراسم اقامه نماز وحدت مسئولین شهرستان انار گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب بار ها در بیاناتشان بار ها اشاره کرده اند رمز پیروزی ما وحدت کلمه است.

وی افزود: اگر امروزه آمریکایی ها و اسرائیلی ها نفسی راحتی در منطقه می کشند به این دلیل است که در بین مسلمانان تعدادی جاهل به جان هم افتاده اند و مردم بی گناه را قتل عام می کنند.

منتظری افزود: این هزینه هایی که امروز در حزب الله لبنان و سوریه برای سرکوب  داعش پرداخت میشود اگر نبودند این افراطیون ، این هزینه ها باید در  جهت نابودی رژیم صهیونیستی صرف میشد.

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان انار تصریح کرد: دشمن در مناطق مرزی ما برای تفرقه بین شیعه و سنی خیلی تلاش کرده است اما ما باید با بصیرت کامل وحدت را حفظ کنیم.

وی در ادامه با اشاره به فتنه سال ۸۸ گفت: فتنه رخ داده در سال۸۸ اختلاف بین شیعه و سنی نبود  بلکه نیروهایی که زمانی بین مردم وجهه ای داشتند فتنه را آفریدند  و دشمن از اختلاف ایجاد شده سوءاستفاده کرد و در تهران حوادثی که رخ داد فراموش شدنی نیست و حقا اگر مملکت دست این فتنه گران بیفتد ،خواهیم دید که این فتنه گران از داعش بدترند.

امام جمعه شهربابک در ادامه با یادآوری فتنه سال۷۸تصریح کرد: زمان دولت اصلاحات که در تهران چندروز آشوب ایجاد شده بود فتنه گران نهایتا قصد کرده بودند به طرف صدا و سیما و بیت رهبری بیایند و در نهایت رهبر معظم انقلاب هرچه منتظر ماند رئیس جمهوری وقت دستور دهد تا در مقابل این فتنه گران ایستادگی شود اما وقتی دید اقدامی صورت نگرفت با درایتشان فتنه ۷۸را به کلی سرکوب کردند.

وی افزود: از کارنامه سیاه این فتنه گران  همین بس که بهائیان،منافقین ،سلطنت طلبان و تمامی آنهایی که با انقلاب ضدیت داشتند از آنها حمایت کردند.

حجت الاسلام منتظری در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو خاطر نشان کرد: در انتخابات پیش رو خواهیم دید که این فتنه گران چه برنامه هایی دارند که انشاالله با درایت مسئولین این توطئه خنثی میشود چرا که بوی خوشی از توطئه فتنه گران برای انتخابات پیش رو احساس نمیشود و ما وظیفه داریم در این برهه حساس بصیرت انقلابی خودمان را در سایه پشتیبانی از ولایت حفظ کنیم.

اقامه نماز وحدت مسئولین شهرستان انار

IMG_9085

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

سبز شنبه 26 دسامبر 2015 - 2:59 ب.ظ

درود براصلاحات

نام و نام خانوادگی شنبه 26 دسامبر 2015 - 3:12 ب.ظ

هاشمی فتنه گر است…

فاطمه شنبه 26 دسامبر 2015 - 3:53 ب.ظ

چه عجب آقای ابراهیمی رو دیدیم ایشون که همش قم تشریف دارن

نام و نام خانوادگی شنبه 26 دسامبر 2015 - 4:18 ب.ظ

هاشمی سر زنده باد

حسن شنبه 26 دسامبر 2015 - 5:54 ب.ظ

سلام برهاشمی سلام بر خاتمی

نام و نام خانوادگی شنبه 26 دسامبر 2015 - 6:31 ب.ظ

فتنه گر شمایید که چشم دیدن پیشرفت کشور رو ندارین.ترس از چی دارین که تو هر تریبونی که دستتون میفته شروع به فتنه انگیزی و تفرقه افکنی میکنید.از چی هراس دارین که ورد زبونتون شده این حرفای پوچ و تاریخ گذشته.حرف امروز درد مردمه که شما تریبونیها به راحتی ازش میگذرین.درد ما مردم دردیست که مسولان در گذشته سیر میکنن و ما مردم در حال

نام و نام خانوادگی شنبه 26 دسامبر 2015 - 10:16 ب.ظ

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم , موجیم که آسودگی ما عدم ماست
ما از هیچ کس هراس نداریم و این را هشت سال دفاع مقدس ثابت کردیم و ما تا ریشه فتنه را نخشکانیم ساکت نخواهیم شد ,…

نام و نام خانوادگی یکشنبه 27 دسامبر 2015 - 7:43 ق.ظ

آقای فرماندار شما نماینده دولتی هستی که دراکثر جلسات آقایان نسبت به آن ومردمی که رای به رئیس جمهورش دادند توهین میشود چرا از دولت حمایت نمی کنی

نام و نام خانوادگی یکشنبه 27 دسامبر 2015 - 7:38 ب.ظ

بر علیه فتنه گران صحبت میشود نه بر علیه دولت تدبیر و امید , فرماندار یقینا از دولت دفاع میکند , حساب دولت تدبیر و امید از فتنه گران جداست , لذا روز نه دی هم دولت و هم ملت با تمسک به شعار سال همدلی و همزبانی با مشت گره کرده میگوییم: مرگ بر فتنه گر , فتنه گر حیا کن مملکتو رها کن, ای رهبر آزاده آماده ایم آماده, هر شعاری را سه بار تمرین کن تا هم خوب یاد بگیری هم دلت خنک بشه,

حسینیه محله بالا چهارشنبه 30 دسامبر 2015 - 10:40 ب.ظ

هاشمی مادر فتنه است

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی