سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 30 April 2024

نشست کارشناسی بررسی طرح پروژه تقاطع غیرهمسطح کمربندی انار صبح شنبه ۵دی در محل فرمانداری انار با حضور فرماندار انار، برخورداری مشاور پیمانکار پروژه و علیزاده معاون عمرانی فرماندار و جمعی از خبرنگاران رسانه های انار برگزار شد…

IMG_9070

به گزارش انارما ، نشست کارشناسی بررسی طرح پروژه تقاطع غیرهمسطح کمربندی انار صبح شنبه ۵دی در محل فرمانداری انار با حضور فرماندار انار،  برخورداری مشاور پیمانکار پروژه و علیزاده معاون عمرانی فرماندار و جمعی از خبرنگاران رسانه های انار برگزار شد.

در ابتدای این نشست فرماندار انار  با اشاره به اهمیت احداث پل تقاطع غیرهمسطح کمربندی انار گفت: احداث پل در کمربندی خطرساز انار همواره بعنوان یکی از دغدغه های اصلی فرمانداری بوده است و خوشبختانه با پیگیری های بعمل آمده و همکاری های فراوان مهندس نظریان مدیرکل راه های جنوب کشور این طرح با اعتبار ۲۰میلیارد تومان از محل بودجه های ملی در حال احداث است.

وی افزود: پیشرفت پروژه در قیاس با پروژه هایی که به شکل همزمان در کشور آغاز شده اند رضایت بخش است و طرح بر اساس رفع اشکالات صورت مطرح شده در حال اجرا می باشد.

فرماندار انار در ادامه با انتقاد از کارشکنی برخی از مسئولین انار در روند احداث پل کمربندی گفت: گاهی اوقات انتقاد ها دوستانه است که ما این انتقادات را با جان و دل میپذیریم و سعی در حل آن داریم اما برخی مسئولین مغرضانه سعی در کارشکنی دارند که ما برای آنها جوابی نداریم چون هرچه بگوییم آنها قانع نخواهند شد.

IMG_9042

محمدخادمی در ادامه به مشکلاتی که در بحث آزادسازی مسیرهای اطراف پل تاکنون ایجاد شده گفت: زمین های اطراف پل هرچه سریعتر برای احداث لاین باید آزادسازی شود اما مالکین این زمین ها با قیمتی مناسب حاضر به فروش آن نیستند و همین مورد تاکنون مشکلات فراوانی را برای ما بوجود آورده است.

وی افزود: سایر مسئولین انار  در این زمینه باید با پادرمیانی و همکاری ،  مالک زمین موردنظر را راضی کنند تا برای اجرای این طرح عظیم که برای منفعت عموم مردم می باشد  زمین های خود را با قیمت کارشناسی بفروشند.

IMG_9051

در ادامه این جلسه  برخورداری مشاور پیمانکار پروژه در پاسه به سوال خبرنگار انارما مبنی بر اینکه آیا زیرگذر انار به طرف شهربابک و بالعکس در محل پل تقاطع غیرهمسطح کمربندی انار اجرا خواهد شد یا خیر گفت: بله یقینا اجرا خواهد شد چرا که این طرح در نقشه پروژه وجود دارد و اجرا خواهد شد.

وی افزود: اما باید به این نکته توجه داشت که احداث این زیرگذر منوط به آزادسازی زمین ها اطراف تقاطع است چرا که با آزادسازی زمین های اطراف جاده اصلی به آن قسمت هدایت میشود و جاده فعلی برای احداث زیرگذر خاک برداری میشود.

IMG_9055

 در ادامه اعضای شورای شهر و شهردار انار در جلسه حضور یافتند و از نزدیک انتقادات وارده خود را بر طرح پل کمربندی انار مطرح کردند.

علی قدیری عضو شورای شهر انار در ابتدا و در خصوص برداشت غیرقانونی از اراضی ملی در تپه های علی آباد انار گفت: شورای شهر بشدت مخالف خاک برداری و تخریب این منطه است و از این پس شورای شهر با زیرنظر داشتن تحرکات غیرقانونی از برداشت خاک از این منطقه جلوگیری خواهد کرد.

وی در ادامه در خصوص طرح پروژه گفت: اگر شما میگویید پل زیر گذر بر اساس نقشه احداث میشود پس چرا پایه های بتنی پل و شمع های آن را در محلی که باید برای زیرگذر گودبرداری شود نصب کرده اید آیا بعد از ساخت پل و کوبیدن خاک دیگر میشود زیر گذر ساخت؟

IMG_9071

برخورداری در پاسخ به این سوال گفت: نصب پایه های بتنی پل ارتباطی با احداث زیرگذر ندارد و بعد از آن نیز میتوان زیرگذر را حفر کرد اما مشکل اصلی ما اکنون عدم آزادسازی زمین های پروژه است که نمیتوانیم جاده را به آن قسمت هدایت کنیم تا زیرگذر احداث شود.

IMG_9070

علی قدیری در پاسخ به این گفته برخورداری گفت: آزادسازی زمین های اطرف نیازی به پادرمیانی ندارد چرا که قانون فصل الخطاب است و اگر زمین آن فرد فلان قیمت اعلام شد یقینا بودجه مناسبی برای خرید زمین های اطراف پروژه به پیمانکار طرح پرداخته شده است که او میتواند از طریق همین بودجه زمین را خریداری کند.

IMG_9066

مشاور پیمانکار پروژه در پایان بار دیگر  با اعلام این موضوع که در طرح پیش رو زیرگذر انار _شهربابک وجود دارد تاکید کرد: اجرای لوپ یزد به طرف انار منوط به آزادسازی زمین های اطراف پروژه می باشد که هرچه سریعتر باید صورت بگیرد.

IMG_9058

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگی یکشنبه 27 دسامبر 2015 - 10:30 ق.ظ

خدا خیرش بده علی قدیری ،که هم دلسوزه وهم فهمیده

امیر علی یکشنبه 27 دسامبر 2015 - 10:37 ق.ظ

یعنی چه آقا پروژه به این عظمت که سالیان سال ماندگار و جهت استفاده می باشند را به دلیل چند متر زمین اطراف پروژه را ناقص می کنند و حتما تمامی این موارد در طرح دیده شده است.حالا پیمانکار میخواد دبه در بیاره.مسئولین و آقای فرماندار اگه پیگیری نکنند واقعا در حق انار خیانت می کنند.

نام و نام خانوادگی یکشنبه 27 دسامبر 2015 - 12:20 ب.ظ

فرماندار پیگیری کرده شوار شهر و اقوام یکی از شورا زمین را واگذار نمی کند

ح-ا-ا یکشنبه 27 دسامبر 2015 - 12:52 ب.ظ

بارک الله بچه مله.خداخیرت بده.آیندگان هم بخوبی یادت میکنند.خدارحمت کنه شهیدحسن قدیری.مرحوم اسدالله قدیری ومرحومه مادرتان را.

نام و نام خانوادگی یکشنبه 27 دسامبر 2015 - 1:28 ب.ظ

نمیدونم زمینها مال کیه.خوب کاری میکنه زمینشو
اززون نمیقروشه.شما رو قیمتش بخرید اونم میفروشه

نام و نام خانوادگی یکشنبه 27 دسامبر 2015 - 2:25 ب.ظ

ای والله علی قدیری .

نام و نام خانوادگی یکشنبه 27 دسامبر 2015 - 2:28 ب.ظ

آقای… چکار به شهر داره.. خیلی دلسوزه پیگیر پول دریافت اژ فرمانداری که پارسال به شهرداری دادن باشه که کجا رفته وخرج شده. اقای … دوباره چه قولی بهت دادن که پیدات شده نکنه میخای بازم مثل چند سال پیش سروصدا ایجاد کنی که زحمتهای بقیه رو خراب کنی.. همه میدونن این پل کمربندی وبیمارستان فقط وفقط با پیگیرهاس فرماندار بوده ونماینده مجلس.. شما وذارودسته ی شواری شهر بیش از سنگ انداختن جلوی پروژه ها وفعالیتها نبودید

استا دوشنبه 28 دسامبر 2015 - 6:37 ق.ظ

بشین محمود .

نام و نام خانوادگی دوشنبه 28 دسامبر 2015 - 7:42 ق.ظ

انجام بشه، مردم نفع ببرند! همش باشه بنام فرماندار..اصلا خونه ی من رو هم فرماندار ساخته..خدا کنه فرماندار بساز باشه..

اصغر-ر دوشنبه 28 دسامبر 2015 - 10:38 ب.ظ

با سلام
مردم می خواستم به عرض شما برسانم که امروز فرماندار در یک اداره ای نشسته بود و صحبت می کرد من هم به صحبتهایشان گوش می دادم که می گفت مثل بیمارستان چند وقت می خواستند که کلنگ ان را بزنند ولی دل کار را نداشتن ولی من این کار را انجام دادم نمونه دیگر پروژه کمربندی شهربابک که این طرف و آن طرف منظورش از وزیر بودجه تهیه کردم و دل زدم به دریا و پروژه بیمارستان هم همینطور امثال این پروژه ها زیاد بوده…… مردم ما اناریها خود بد هستیم نمی توانیم یک مسئول دلسوز و فعال را ببینیم و به ان پشت پا می زنیم در صورتی که آقای خادمی با تمام مدیر کل ادارات اشنا می باشد و اگر کاری از آنها بخواهد برایش(به شهر انار) انجام می دهند بیایید با هم دست در دست هم دهیم شهرمان را آباد کنیم و نه اینکه پشتش را خالی کنیم و ایشان بدون هیچ چشم داشتی کار می کند و ما مردم در همه حال حمایتشان کنیم و از خداوند می خواهم که سلامتی و شفای کامل به ایشان عطاء نمایند و به یاری خداوند متعال و امام زمان و ائمه اطهار انشاء الله التماس دعا

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی