دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

کارشناس سیاسی سپاه ثارالله استان کرمان گفت:آدم هایی در خبرگان ثبت ناک کرده اند که جدید الاسلام هستند و بعضی از آنها فکر می کنند جمهوری اسلامی با کمک آمریکا پیروز شده است و آنها در پی ساختار شکنی در صورت رد صلاحیت هستند…

IMG_9098

به گزارش انارما ، منصور الهی کارشناس سیاسی فرهنگی سپاه ثارالله کرمان در نشست بصیرتی هیئت عاشقان ولایت که با حضور بسیجیان شهرستان انار برگزار شد با اشاره به سالروز حماسه نهم دی ماه گفت: اگر مردم به صحنه نیامده بودند امروز وضعیت جمهوری اسلامی یقینا بگونه ی دیگری بود.

الهی در ادامه با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر واژه نفوذ گفت: مسئله نفوذ یکی از اهدافی است که نظام های استکباری در هر نظام سیاسی برنامه ریزی می کنند و در حقیقت  مسئله نفوذ یک مسئله تازه و جدید نیست .آنهایی که تجربه دارند نقش نفوذ را در ارکان نظام جمهوری اسلامی و دیگر کشور های جهان که منافع سلطه گران را به خطر افتاده باشد به خوبی می شناسند و  تحلیل می کنند.

وی در ادامه با اشاره به مطرح شدن بحث شورایی کردن رهبری  گفت:مصداق و بنیان قانونی این حرف از کجاست در حالیکه قانون اساسی در اصل پنجم صراحتا می گوید جمهوری اسلامی تشکیل میشود تحت زعامت امامت امت که در زمان غیبت حضرت حجت بن الحسن عسکری (عج) فرد واجدالشرایط از میان فقها رهبری آنها را بر عهده خواهد گرفت.

الهی تصریح کرد:آنهایی که امروز بحث شورایی کردن رهبری را مطرح می کنند همان هایی بودند که در زمان امام(ره)میگفتند که ایشان ۶ماه بیشتر زنده نمی ماند و  در مخالفت با نظر امام (ره) منتظری را بعنوان قائم مقامی رهبری مطرح کردند و از این راه در پی این  بودند که قدرت را در دست بگیرند و خودشان راس امور باشند.

IMG_9104

 کارشناس سیاسی سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه با انتقاد از عملکرد وزارت خارجه در دفاع از مواضع صریح ملت انقلابی ایران گفت:آمریکا در روز های گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که  همواره مدافع آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و از انقلابی ترین نیروها تشکیل شده است را مورد هجمه تبلیغاتی خود قرار می دهد و اعلام می کند سپاه بخاطر حمایت از تروریسم باید تحریم شود  ، اما متاسفانه برخورد وزارت امور خارجه ما در مقابل این توهین  آرام است و کوتاه می آیند ، چون که نمیخواهند آمریکایی ها از دستشان ناراحت شوند.

وی اظهار داشت:افرادی با تفکر سامری ها همان کسانی که در زمان حضرت موسی با علم کردن گوساله ای ، بنی اسرائیل را به پرستش آن دعوت کردند همیشه در در دل ملت ایران نفوذ داشته اند که با شعار های وارونه که ظاهرش اسلامی باشد اما محتوای اسلامی نداشته باشد در پی حاکم کردن اسلام آمریکایی در کشور هستند.

الهی در ادامه با اشاره به دیدگاه امام خمینی(ره) نسبت به اسلام آمریکایی گفت: ایشان دو نوع اسلام را پیش بینی کردند یک اسلام ناب حسینی که در هرجا نهضتی هست باید باشد و دیگری اسلام آمریکایی است که در آن افراد ظاهرا مسلمانان اند که اینها متحجرین مقدس ماب ، قدرتمندان و سکولاریسم های مسلمان در داخل کشور و در یک کلام حامیان اسلام آمریکایی هستند.

IMG_9109

وی در ادامه با بیان سخن امام علی (ع) در باب حمایت از ولایت به خوادث اخیر عراق اشاره کرد و گفت:یقینا هرکس در هنگام یاری رهبرش به خواب برود با لگد دشمنش بیدار میشود چنانکه شاهد هستیم عراقی ها را که اکنون با لگد داعش بیدار شده اند و خیلی دیر فهمیدند چه بر سرشان آمده است و اگر حمایت های جمهوری اسلامی از آنها تاکنون نبود اکثریت خاک کشورشان به تصرف داعش در آمده بود.

کارشناس سیاسی سپاه کرمان در ادامه به نقش خواص در جریان فتنه سال۸۸اشاره کرد و افزود: طراحان و برنامه ریزان فتنه۸۸ دقیقا میدانستند چیکار باید بکنند که از جمله آنها امام جمعه فتنه گران بود که عده ای آمدند و بصورت مختلط ،بدون حجاب و با کفش پشت سرش نماز خواندند.

الهی تصریح کرد: عده بی بصیرت پشت سر اینها قرار گرفتند اما لیدر های آنها دقیقا بر اساس برنامه ریزی خود بحث دروغین تقلب در انتخابات را مطرح کردند  و اکنون کلید حیله جدید دست همان امام جمعه فتنه گران است .

وی افزود: باید بداینیم مسئله فتنه یک مسئله ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است یک جریانی بود که میخواست جمهوری اسلامی را با پشتوانه آمریکا و استکبار جهانی براندازی کند.

الهی با انتقاد از سکوت برخی خواص در جریان فتنه گفت: وقتی بهائیان در جریان فتنه در خیابان های تهران یک زن باحجاب را در ملا عام برهنه کردند چرا آن آقایی که مدعی است صلاحیت مرجعیت دارد موضعی در محکومیت این اقدام اعلام نکرد؟

IMG_9112

کارشناس سیاسی سپاه ثارالله کرمان در ادامه با اشاره به تعداد بالای نام نویسان نمایندگی مجلس خبرگان اظهار داشت: بیش از ۸۰۰نفر در خبرگان ثبت نام کرده اند که تنها ۸۰نفر وارد مجلس خبرگان خواهند شد  و یقینا بالا بودن تعداد ثبت نام کنندگان حاکی از آن است که این فتنه گران برای انتخابات خبرگان نقشه های شومی دارند و در پی اعمال فشار بر نظام هستند تا نظام صلاحیت این افراد را تایید کند.

وی افزود: آدم هایی در خبرگان ثبت نام کرده اند که جدید الاسلام هستند و بعضی از آنها فکر می کنند جمهوری اسلامی با کمک آمریکا پیروز شده است و آنها در پی ساختار شکنی در صورت رد صلاحیت هستند.

الهی درادامه با اشاره به اهمیت پاسداشت حماسه نهم دیماه خاطر نشان کرد:مسئله فتنه ارتباطی با مسائل گروهی و سیاسی ندارد و بر این اساس نباید دنبال تخریب دیگران باشیم  اما هرکس در هرگروهی از فتنه حمایت کرده باشد در نطام جمهوری اسلامی مطرود است و ما باید با گرامیداشت حماسه نهم دی ماه  این روز را در تاریخ نظام جمهوری اسلامی برای نسل های آینده ماندگار کنیم.

کارشناس سیاسی سپاه ثارالله استان کرمان در پایان با بیان اینکه  امروز دشمن در بحث ولایت فقیه سه هفده را دنبال می کند تصریح کرد: تضعیف رهبری ،تجزیه رهبری و نهایتا حبس رهبری و مطرح کردن بحث شورایی بودن رهبری در حقیت تجزیه رهبری است و این در حالی است که در قانون اساسی دلایل محکم و بدون نقصی در مورد جایگاه ولایت فقیه آمده است.

IMG_9120

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

دنیا سه‌شنبه 29 دسامبر 2015 - 6:47 ب.ظ

برا همینه که ۴۰۰.۵۰۰نفر تو حج شهید شدن حرفی نزدن چون خودشون میخوان به بالا برسن جواب خدا رو چی میدن

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی