جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

جهادکشاورزی شهرستان انار به متقاضیان آبیاری تحت فشار و زیرسطحی و همچنین متقاضیان خرید ادوات کشاورزی تسهیلات ارائه می کند…

وام بلاعوض

به گزارش انارما ،   جهاد کشاورزی شهرستان انار به باغدارانیکه اراضی آنها در محدوده اراضی منابع ملی واقع نشده و قصد اجرای طرحهای آبیاری زیرسطحی کم فشار با لوله های پلیکا و لوله های سیمانی را دارند به ازاء هر هکتار مبلغ ۳۲میلیون ریال وام بلاعوض پرداخت می نماید.

همچنین باغدارانیکه قصد اجرای طرحهای ابیاری تحت فشار قطره ای و غیره در باغات خود دارند به ازاء هرهکتار مبلغ ۶۵میلیون ریال وام بلاعوض اعطاء می نماید.
ضمنا باغدارانیکه نیاز به خرید تراکتور و ادوات کشاورزی از جمله تیلر، سمپاش، تریلی و غیره و همچنین تاسیسات و لوازم دامداریها و مرغداریها را دارند وام ۱۸% با مدت بازپرداخت ۵ ساله و با سهم اورد ۲۰% در بانک کشاورزی انار پرداخت مینماید.
یاداوری میگردد باغداران محترم جهت دریافت کمکهای دولتی فوق الذکر بایستی واجد شرایط آب و زمین باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن ۰۳۴۳۸۲۷۰۰ داخلی ۱۰۶ تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی