سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 30 April 2024

جلسه هم اندیشی جهت پیگیری و رفع مشکلات پروژه تقاطع غیرهمسطح کمربندی انار با دعوت از مهندس محسنی مدیر حوزه راه سازی استانهای کرمان و هرمزگان و با حضور مالکین زمینهای واقع در طرح تقاطع غیرهمسطح کمربندی انار در فرمانداری انار برگزار شد …

IMG_9043 - Copy

به گزارش انارما ، جلسه هم اندیشی جهت پیگیری و رفع مشکلات پروژه تقاطع غیرهمسطح کمربندی انار با دعوت از مهندس محسنی مدیر حوزه راه سازی استانهای کرمان و هرمزگان ، نماینده مشاور پروژه ،نماینده حقوقی در  میعت فرماندار انار  و باحضور دادستان انار ،روسای ادارات منابع طبیعی و راه و شهرسازی و مالکین زمینهای واقع در طرح تقاطع غیرهمسطح کمربندی انار در فرمانداری انار برگزار شد .

 محمدخادمی در این نشست به مشکلاتی که در بحث آزادسازی مسیرهای اطراف پل تاکنون ایجاد شده اشاره و ابراز امیدواری کرد  با مساعدت و همکاری مسئولین مرتبط و مالکین اراضی مرتبط با طرح، مشکل فعلی رفع شود و پروژه در اسرع وقت به بهره برداری برسد.

در ادامه مسئولین با توجه به صحبتهای مالکین زمین ها به ارائه راهکارهای خود پرداخته و در جهت رفع مشکل تبادل نظر نمودند.

لازم بذکر است بیشتر از یک ماه است به دلیل مشکلاتی که در  تملک بخشی از  اراضی این پروژه بوجود آمده ،پروژه تقاطع غیرهمسطح کمربندی انار تقریبا تعلیق شده است.

چرا که بخشی از طرح پل کمربندی انار بر روی اراضی دارای مالکیت خصوصی اجرا خواهد شد و از آنجایی که مالکین دارای سند ثبتی نیستند ،پیمانکار پروژه نیز نمیتواند زمین را به قیمت کارشناسی بخرد و همین مسئله تاکنون بارها پای مراجع قضایی را به این طرح باز کرده است.

همچنین در نشستی که قبلا در خصوص بررسی طرح  تقاطع غیرهمسطح کمربندی انار  برگزار شده بود برخورداری مشاور پیمانکار پروژه اجرای لوپ یزد به طرف انار  را منوط به آزادسازی زمین های اطراف پروژه که مالک خصوصی دار عنوان کرده بود.

IMG_9043 - Copy

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگی دوشنبه 4 ژانویه 2016 - 10:33 ب.ظ

مالکان از کجا اوردن

ببو دوشنبه 4 ژانویه 2016 - 10:40 ب.ظ

از کی مالک شدن
چرا من مالک نیستم

ناشناس پنج‌شنبه 7 ژانویه 2016 - 11:14 ب.ظ

باسلام
در خصوص زمین مورد نظر چنانچه سند مالک خصوصی را قبول دارید چرا وجه ان را نمی پردازید در این رابطه قانون صراحت دارد کارشناس ناظر اداره راه زمین را قیمت نموده وجه ان را به مالک بپردازد اگر مالک قبول نکرد وجه ان را نزد حسابی در دادگستری پرداخت نموده و با دستور دادستان پروژه اجرا گردد آیا فرماندار و دیگر‌ مسئولین شرکت کننده در این رابطه قانون را نمیدانند اگر به جای اقایان …. که از اقوام نزدیک فرماندار شخص دیگری مالک زمین بود با ایشان هن همین طور برخورد میکردند و پروژه را متوقف میکردند پس معلوم میشود کاسه ای زیر نیم کاسه است قیمت زمین های تقاطع از مشکل مردم شهرستان انار و جاده ترانزیتی و پروژه عمرانی مهم تر است و اقای …. حدفش گرفتن زمین برای اقوام است ن اجرای پروژه ،مسئولین اطلاعاتی و امنیتی باید در این زمینه ورود کنند تا اولا جلوی زمین خواری را بگیرند ثانیا مشکل تقاتع غیر هم سطح حل شود و براساس قانون چنانچه مالک خصوصی حقی دارد به او بپردازند مردم انارکاملا هوشیارانه و اگاهانه موضوع را رسد میکنند

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی