شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

علی حسینی مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان در انار حضور یافت و در جلسه ای که با حضور فرماندار انار و عسکری رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد قول مساعد داد مقدمات راه اندازی کلینیک تامین اجتماعی را در شهر انار فراهم نماید…

انارما کلینیک

به گزارش انارما ، علی حسینی مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان در انار حضور یافت و در جلسه ای که با حضور فرماندار انار و عسکری رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد قول مساعد داد مقدمات راه اندازی کلینیک تامین اجتماعی را در شهر انار فراهم نماید.

در این جلسه مقرر شد آخرین مکاتبات اداری مربوط به احداث کلینیک تامین اجتماعی در انار که در آن ذکر شده که “ساخت کلینیک بهداشتی و درمانی تامین اجتماعی شهرستان انار در برنامه مطالعاتی تامین اجتماعی استان در سال آینده قرار میگیرد ” طی نامه ای از سوی فرماندار انار به مدیرکل تامین اجتماعی استان برای پیگیری احداث این واحد درمانی ارسال شود.

لازم بذکر است پروژه اداری،مسکونی و درمانی تامین اجتماعی انار از سال ۱۳۷۰ پیگیری و یک سال بعد نقشه های آن از طرف مهندسین سازمان مرکزی تامین اجتماعی ترسیم شد و درسال ۷۴در هنگام شروع پروژه مذکور بنابر دلایل نامعلوم قسمت درمانی که مهم ترین قسمت این طرح بود به دستور هیئت مدیره وقت سازمان تامین اجتماعی از پروژه حذف گردید و  در ادامه قسمت اداری و مسکونی این طرح در شهرستان انار ساخته و هم اکنون مورد استفاده قرار می گیرد.بخش درمانی نیز علیرغم حذف از پروژه ،  قسمت زمین آن حصارکشی شده و آماده ساخت کلینیک می باشد.

با توجه به مکاتباتی که از سال ۸۶ توسط مسئولین شهر اعم از رئیس تامین اجتماعی،امام جمعه وقت،فرماندار وقت به نماینده انار  و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در ادوار مختلف و مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان و مدیرکل تامین اجتماعی کشور تاکنون صورت گرفته همچنان برای قرار گرفتن مجدد بخش درمانی در پروژه مذکور نتیجه ای حاصل نشده است.

 با توجه به اینکه شهرستان انار دارای جمعیت بیمه شده تامین احتماعی در حدود ۲۳هزار نفر اعم از افراد اصلی و تبعی  می باشد و این رقم روز به روز در حال افزایش است  می طلبد که جهت رفاه حال بیمه شدگان و برخورداری از وضعیت مطلوب خدمات بهداشتی و درمانی دست اندرکاران این امر  پیگیر ساخت این کلینیک در انار را بطور جدی مد نظر داشته باشند .

انارما کلینیک تامین اجتماعی

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

کیوان شنبه 9 ژانویه 2016 - 7:57 ب.ظ

بسییار کاز خوبی است

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی