شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

فرماندار انار گفت: با رئیس شرکت آب منطقه ای استان رایزنی هایی در خصوص بازگشایی این چاه موتور در پروسه ای یک ماهه برای پیگیری امورات مربوط به اخذ مجوز خواهیم داشت تا این فرصت به مالکین این چاه داده شود تا برای اخذ مجوز قانونی اقدام کنند…

۲۰۱۶۰۱۰۹_۱۲۲۱۰۷

به گزارش انارما ، حدود دوماه است که چاه موتور کشاورزی “سعادت آباد ” انار به دلیل نداشتن مجوز با حکم شرکت آب منطقه ای استان کرمان از طرف اداره منابع آب شهرستان انار پلمپ شده است.

در این دوماهی که این چاه موتور پلمپ بوده است به این دلیل که بعد از فصل برداشت پسته بوده و از طرفی دیگر به دلیل بارندگی های اخیرا در شهر انار  ، کشاورزان این چاه تمایلی برای فک پلمپ نداشته اند تا اینکه روز گذشته ۱۹دی ماه مالکین این چاه موتور بصورت جمعی در اعتراض به این اقدام اداره منابع آب شهرستان در مقابل فرماتداری انار تجمع کردند.

لازم بذکر است پروانه بهره برداری چاه سعادت‌آباد در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۳۵۸ توسط کمیته انقلاب اسلامی آب رفسنجان به مشترکین این تلمبه واگذار شده است.

پروانه بهره برداری این چاه موتور به دستور شرکت آب منطقه ای استان کرمان با توجه به ابطال پروانه در تاریخ ۲۸/۳/۱۳۸۳باطل اعلام میشود و این چاه موتور اکنون به دلیل نداشتن مجوز نمیتواند آب را  برداشت کند.

کشاورزان این چاه موتور مدعی قانونی بودن این چاه موتور با استناد به اخد پروانه  اولیه در سال ۵۸هستند و برای فک پلمپ این چاه موتور در مقابل فرمانداری انار تجمع کردند.

خادمی فرماندار انار برای رسیدگی به این موضوع در جمع کشاورزان حاضر شد و گفت:همگی ملزم به اجرای قانون هستیم و همه چیز باید از مجرای قانون رسیدگی شود .

وی در خصوص مجوز چاه موتور سعادت آباد گفت: در این خصوص با توجه به مطالبات مالکین این چاه با رئیس شرکت آب منطقه ای استان رایزنی هایی در خصوص بازگشایی این چاه موتور در پروسه ای یک ماهه برای پیگیری امورات مربوط به اخذ مجوز خواهیم داشت تا این فرصت به مالکین این چاه داده شود تا برای اخذ مجوز قانونی اقدام کنند اما اگر فک پلمپ این چاه منع قانونی داشته باشد تمدید اعتبار پروانه بهره برداری امکان پذیر نیست و خاموشی ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی